וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "שואפים ללכת הכי רחוק שאפשר, מרוצה מהאופי של השחקנים"

22.2.2020 / 19:26

למרות היכולת הלא משכנעת באשדוד , מאמן מכבי חיפה "שמח מאוד על שלוש הנקודות". רן בן שמעון: "יוצאים עם טעם חמוץ-מתוק"

צילום: אדריאן הרבשטיין

מכבי חיפה הבטיחה הערב (שבת) לפחות את המקום השני לקראת הפלייאוף העליון שייפתח בתחילת החודש הבא, כשניצחה 1:2 בחוץ את מ.ס. אשדוד וצימקה את הפער ממכבי תל אביב לשלוש נקודות, לפחות עד הדרבי שבו המוליכה תארח את הפועל תל אביב ביום שני. צ'ארון שרי כיכב עם שני בישולים לניקיטה רוקאביציה ויאניק וילדסחוט, כשבסיום המשחק הירוקים התגוננו וג'וש כהן מנע שוויון נוסף משחקני אשדוד שימשיכו את העונה בפלייאוף התחתון.

ג'וש כהן, ארנסט מאבוקה, טרנט סיינסברי, עאיד חבשי שחקני מכבי חיפה. לירון מולדובן
לא היה קל. שחקני ההגנה של מכבי חיפה בסיום/לירון מולדובן

מאמן מכבי חיפה מרקו בלבול סיכם: "הכנסנו חלוץ, חיפשנו לכבוש גם את השער השלישי, אבל היה חשוב לנצח קודם כל. ידענו שזה משחק חוץ קשה מאוד, אשדוד קבוצה איכותית עם מאמן מצוין. שאפו ענק לשחקנים, אני שמח מאוד עם שלוש הנקודות האלה. אני מודה גם לקהל, אנחנו תמיד מרגישים איתו בבית. השנה שעברה היא היסטוריה מבחינתי, אני מסתכל על כאן ועכשיו, אני מרוצה מהסגל ומהאופי של השחקנים. אנחנו רוצים שהקהל יהנה מאיתנו בכל משחק. השחקנים נלחמו. נכון שהיו רגעים בהם לא שיחקנו מספיק טוב, אבל הכי חשוב שניצחנו. מכבי חיפה תמיד שואפת ללכת הכי רחוק שאפשר בכל המסגרות".

עוד בוואלה!

ליגת העל: מכבי חיפה גירדה 1:2 על מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה
רן בן שמעון מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
"עשינו הרבה דברים יפים". רן בן שמעון/לירון מולדובן

מאמן אשדוד רן בן שמעון אמר אחרי המשחק: "התוצאה מאכזבת, אנחנו אף פעם לא רוצים להפסיד, אבל אני מרגיש שיש לי קבוצה טובה שאפשר לסמוך עליה. החבר'ה באו לשחק כדורגל. רוב המשחק ניסינו לתקוף, עשינו הרבה דברים יפים במשחק הזה ואנחנו יוצאים עם טעם חמוץ-מתוק, ממשיכים הלאה. אנחנו מנסים להתרכז במשחק שלנו ולנצח בכל משחק, וכך עשינו גם היום. אנחנו שמים עלינו לחץ. אני גאה מאוד במה שהשחקנים עשו היום. צריך לתקן קצת, אבל בסך הכול בסדר גמור ואני מרוצה מאוד מהשחקנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully