וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני עמוס התלונן על קריאות הומופוביות: "הכדורגל שלנו חשוך"

שוער מכבי נתניה לאחר התבוסה בקרית שמונה: "אני נלחם עבור האנשים השקטים". מאמנו שי ברדה הודה: "לא עמדנו במטרות". קובי רפואה: "שמח בשביל איזי"

עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של דוד רוזנטל על הפלייאוף

מכבי נתניה התפרקה היום (שבת) ולא בפעם הראשונה העונה, הובסה 3:0 בידי עירוני קרית שמונה ותפגוש אותה שוב בזמן הקרוב, אבל בפלייאוף התחתון. האורחת הייתה חייבת ניצחון כדי להגיע למחזור הסיום עם סיכוי להיכנס לפלייאוף העליון, אבל אדום מוקדם של אלמוג כהן (הרביעי שלו העונה - שיא ליגה היסטורי) גרם להתפרקות ולהפסד כואב. דני עמוס אמנם עצר את הפנדל של עדן קארצב אחרי האדום בדקה התשיעית, אבל נכנע לשערים עצמיים של כרם ג'אבר ודולב אזולאי, ולשער בכורה של ראדו גנסארי. המארחת חגגה ניצחון ראשון ב-2020 וכרגע היא עם ארבע נקודות יתרון על פני הקו האדום.

דני עמוס שוער מכבי נתניה. ברני ארדוב
דאג שהמשקיף יציין כי נשמעו קריאות. דני עמוס/ברני ארדוב

שי ברדה, אחד ממאמני מכבי נתניה: "התחלנו את המשחק עם כרטיס אדום, והמשחק השתנה לחלוטין. ניסינו לעשות והכנו את הקבוצה די טוב, אבל לא היינו טובים. בעשרה שחקנים זה הרבה יותר קשה, אבל אני מסכים שלא הגענו למשחק. גם עם עשרה שחקנים היינו צריכים להיראות הרבה יותר טוב. נצטרך לתקן את הדברים ונהיה חייבים לעשות הכי טוב עד סוף העונה כדי להנעים את מה שנשאר. לא עמדנו במטרה שמכבי נתניה הציבה לעצמה, צריך להגיד את האמת. לצערי לא שיחקנו מספיק טוב היום. אני לא משתמש במילה כישלון. הצבנו מטרות ולא עמדנו בהן. בדרך כלל עמדנו במטרות, העונה זה הלך פחות טוב, כל העונה הזו התחילה בקרטוע. לא עמדנו במטרות ובמה שרצינו להשיג. צר לי כלפי האוהדים ובעל הבית, אבל אנחנו מתעסקים בכדורגל ולפעמים הדברים הולכים פחות טוב. אנחנו אותם המאמנים ואותה הנהלה, האחריות היא כולה שלנו חד משמעית ונצטרך לדעת לתקן את זה".

על אלמוג כהן, ששוב הורחק, אמר המאמן: "צריך לבדוק את זה, אני חושב שזה מגיע מהאמוציות והרצון שלו להצליח. כרגע אנחנו רק צריכים לדבר איתו. אני חי את אלמוג ביום יום ויודע כמה הוא רוצה ולפעמים הרגשות משתלטים. ארבעה אדומים בעונה זה משהו שלא צריך לקרות. אלמוג מנסה לעשות הכול בנתניה ולדעתי זה נובע מרצון יתר. אני בטוח שגם אלמוג יודע שהוא טעה. אף אחד לא תכנן שזה מה שיקרה".

השוער דני עמוס הוסיף: "אין לי מה להגיד, התחושות מבאסות. מאכזב שלא נהיה בפלייאוף העליון, האמנו שנעשה את זה. אנחנו לא אוהבים להיות במקומות האלה, בעטנו בדלי וחבל".

על התלונות שלו בפני המשקיף בגלל קריאות הומופוביות מצד אוהדי קרית שמונה, אמר השוער: "אני לא גיי, אני נלחם עבור האנשים השקטים שלא יכולים לדבר. לא יכול להיות שמנסים לפגוע בי עם קריאות הומופביות. נכון שזו לא קללה, אבל היה כאן ניסיון לפגוע בי ובאוכלוסייה שלמה. הכדורגל שלנו חשוך, ולא קורה כאן שום דבר. רק ביקשתי שיציינו את זה בדו"ח, זה יופיע שם כי זה קרה. הלוואי שיהיה לזה סוף, זה מגעיל".

המאמן המנצח קובי רפואה: "המצב לא היה אידיאלי בגלל כל החיסורים, אבל תמיד האמנו ואני שמח על הניצחון. כל הכבוד לבחורים, אחרי הרבה זמן שלא ניצחנו. נשמח היום ומחר, וביום ראשון הבא יש לנו משחק עונה. אנחנו פה כדי לעזור לשחקנים הצעירים, תמיד נאמין בהם כי הם טובים. קרית שמונה זה מועדון גדול שזכה בתארים ואני שמח גם בשביל איזי שרצקי על הניצחון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully