וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע - הפועל כפר סבא: סימאו וספורי צפויים לפתוח יחד

קבהא התגבר על הפציעה ושב להתאמן, ז'וזואה מוצהב וזריהן מיועד להמשיך בשלישייה הקדמית לצד אקולטסה ושהר במשחק הרדיוס בנתניה (א', 20:15, ספורט 3). רייכרט וברקמן בהרכב האורחת

מחזור 25הסתיים23/02/2020
הפועל באר שבע
  • קבהא (37)
  • שהר (43, פנדל)
  • ספורי (79)
1:3
  • (11) אפריאט
הפועל כפר-סבא
עריכת וידאו: ירדנה פוקס עבודי, אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של אורן יוסיפוביץ על ניסו אביטן

הפועל באר שבע

מרואן קבהא שהתלונן בשישי על מחלה והיה בספק למשחק מחר (ראשון, 20:15, ספורט 3) מול הפועל כפר סבא, הרגיש טוב יותר היום ושותף באימון המסכם למשחק. השאלה המקצועית המסקרנת בבאר שבע היא מי יחליף את ז'וזואה המוצהב, ונראה כי המאמן יוסי אבוקסיס יעניק הופעת בכורה לדויד סימאו.

סימאו הוא קשר בעל אופי הגנתי ביחס לז'וזואה, כך שרמזי ספורי עשוי להצטרף אליו על חשבון תומר יוספי הצעיר. גם בהתקפה הייתה התלבטות בעמדה של ניב זריהן, כאשר גם נייג'ל האסלביינק וקייס גאנם נלחמים על מקום לצד בן שהר ואלטון אקולטסה, אבל נראה שזריהן ימשיך לקבל אשראי. אור דדיה שחוזר מהרחקה יפתח כמגן ימני במקום בן ביטון הפצוע.

אחרי שבמשחק הבית האחרון מול סקציה נס ציונה הגיעו רק 7,000 צופים בשל היום החורפי הקיצוני שהיה, ההערכה במועדון היא שמחר באיצטדיון בנתניה יהיו רק 3,000 אוהדי הפועל באר שבע מכיוון שמדובר במשחק בית רדיוס של הקבוצה והנסיעה מבאר שבע לנתניה ביום ראשון בערב, אינה סימפטית.

דויד סימאו שחקן הפועל באר שבע. הפועל באר שבע, אתר רשמי
זמן לבכורה. דויד סימאו/אתר רשמי, הפועל באר שבע

הפועל כפר סבא

אופיר חיים, שנקשר להפועל באר שבע בשנים בהן שיחק בקבוצה, יפגוש אותה הפעם כמאמן הפועל כפר סבא. בקבוצה רוצים לברוח כמה שיותר מהתחתית ומודאגים מחוסר היציבות. סודיק אטנדה ייעדר בגלל הרחקה וג'ניה ברקמן ייכנס למרכז ההגנה, כשבן רייכרט יחזור לקישור לצד גרשון קופי ודן עזריה.

המאמן התייחס למפגש הפיקנטי ואמר: "כולם מכירים את ההיסטוריה. ללא ספק להפועל באר שבע יש מקום מיוחד בליבי, אבל היום אני בהפועל כפר סבא וכל כולי מרוכז בהצלחת המועדון הזה. אין דבר שאני יותר רוצה מאשר להצליח עם המועדון הזה. לא אכפת לי שבאר שבע תנצח עד סוף השנה, אבל הפועל כפר סבא עולה כדי לנצח כל משחק וכך גם הפעם. הבדלי הכוחות ברורים, אבל גם אמרו את זה לפני חיפה ובית"ר. אנחנו לא צריכים לדבר. צריכים לעשות".

הבלם טל מכלוף התייחס להשתוללות שלו בהפסקת המשחק מול מ.ס. אשדוד לאחר שהוחלף ואמר: "נעשה עניין גדול מדי על מעט מדי. בקבוצת כדורגל אנחנו שמחים יחד, מבואסים יחד ולפעמים גם קצת כועסים. לא פעלתי כפי שמצפים ממני. לקחתי אחריות והמשכנו קדימה".

מאמן הפועל כפר סבא, אופיר חיים. שלומי גבאי
מפגש פיקטני מול קבוצת האם שלו. אופיר חיים/שלומי גבאי

טריוויה

* הפועל באר שבע ניצחה את הפועל כפר סבא בשבעת המפגשים האחרונים בכל המסגרות, וב-13 האחרונים המאזן עומד על 12 ניצחונות ותיקו.

* הפעם האחרונה שכפר סבא ניצחה הייתה בדיוק לפני 17 שנה, ב-22 בפברואר 2003, אז יניב אברג'יל כבש צמד בווסרמיל והפך ל-1:2 אחרי שער של ברטוש טרכולסקי. זה לא מנע מהירוקים ירידה לליגה הלאומית.

* מאז ההפסד להפועל רעננה במשחק הבכורה שלו כמאמן הפועל באר שבע, יוסי אבוקסיס ללא הפסד בשישה משחקים (שלושה ניצחונות) ובארבעה מתוכם הקבוצה שמרה על שער נקי.

* כל 11 המשחקים האחרונים של הפועל כפר סבא הגיעו להכרעה: ארבעה ניצחונות לעומת שבעה הפסדים.

הרכבי הקבוצות

שופט: אוהד אסולין
אצטדיון: נתניה
קהל: 2697

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully