וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "הדרבי התל אביבי זה ה-משחק של הכדורגל הישראלי"

23.2.2020 / 13:58

מאמן הפועל תל אביב הצהיר לקראת הדרבי (שני, 20:15, ספורט 5): "רוצה להישאר הרבה שנים". דגני: "עבר יותר מדי זמן מאז הניצחון האחרון על מכבי תל אביב"

צילום וידאו: ברני ארדוב, עריכת וידאו: ניר חן

הפועל תל אביב ערכה היום (ראשון) את מסיבת העיתונאים השבועית שלה, והפעם לקראת הדרבי המסקרן מול מכבי תל אביב מחר (20:15, ספורט 5). שבוע בדיוק אחרי הניצחון המפתיע בטדי על בית"ר ירושלים (0:1), ינסה ניר קלינגר לעקוץ גם את היריבה העירונית, שהיא כמובן האקסית המיתולוגית שלו, על מנת לחזור למקום החמישי רגע לפני קרבות ההכרעה במאבקי ההעפלה לפלייאוף העליון.

"זה ה-משחק של הכדורגל הישראלי", אמר קלינגר. "מעבר לנקודות ולמטרות יש את היוקרה, את האוהדים, את המשקל המיוחד הזה. אנחנו עושים הרבה דברים טקטיים כדי להכין את עצמנו, ומקווים מאוד לנטרל את הנקודות החזקות של מכבי ולדעת כמו בכל משחק את נקודות התורפה שלהם, את המקומות שבהם כן אפשר להביא עליונות. אנחנו עושים את ההכנה הרגילה כמו בכל המשחקים האחרונים, כי התקופה האחרונה מאוד אינטנסיבית וכל משחק הוא מכריע. אנחנו בסך הכל במומנטום טוב, אנחנו לוקחים את המצב בפרופורציות, לא נגיד שאנחנו רגועים אבל אנחנו כן מפוקסים על המטרות שלנו".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"זה בידיים שלנו". ניר קלינגר/ברני ארדוב

על הניצחון על בית"ר: "כשיש ניצחון על בית"ר, בטח בסיטואציות כאלה בסוף העונה, ברור שהאלמנט הפסיכולוגי משחק תפקיד אצל כולם. זה היה ניצחון במאני טיים. מכבי תל אביב נלחמת על האליפות, הפער צומק, מכבי חיפה נושפת בעורפה. מצד שני אנחנו נאבקים עם שלוש קבוצות על הפלייאוף העליון. לכל קבוצה יש את הלחץ הפסיכולוגי שלה".

על העובדה שהוא מזוהה עם מכבי תל אביב: "בשנים האחרונות אני בן אדם שמאוד מזדהה עם המקום שאני עובד בו, מהר מאוד אני נטמע בסיטואציה. זה האופי שלי, התחברתי מהר וזה כיף. אני מקווה להישאר פה הרבה שנים. אני מנטרל את כל העבר, אני כל כך מנוסה במשחקים גדולים ככה שאין לי שום חדשות בנושא הסנטימנטלי".

על השאיפות של הקבוצה להמשך העונה: "עשינו מסע ארוך ומייגע כדי להגיע לאופציה לעלות לפלייאוף העליון. זה בידיים שלנו, זה המשחק הכי קשה בליגה אבל בחודשים האחרונים הפכנו את עצמנו לקבוצה לוחמת שמאמינה בעצמה. נקווה שיגיע לנו להיות בצמרת".

אוראל דגני הוסיף: "לא נראה לי שזה משנה להם אם אנחנו בתחתית או בצמרת. הם רוצים לנצח, אנחנו רוצים לנצח, ומי שיהיה יותר טוב יעשה את זה. עבר יותר מדי זמן מאז הניצחון האחרון שלנו בדרבי, נקווה שזה יקרה הפעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully