וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי השמועות שהתאבדה, ונסה בריאנט יצאה מהמחתרת: "לעולם לא אעשה זאת"

אלמנתו של קובי בריאנט נאלצה להגיב לדיווח כוזב שהופץ ברשתות החברתיות: "אני בחיים, אל תמציאו שטויות". וגם: האזינו לשיחות הדרמטיות עם המשטרה אחרי ההתרסקות

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

ונסה בריאנט, אלמנתו של קובי בריאנט, "יצאה מהמחתרת" בעקבות דיווחים כוזבים על כך שהתאבדה. אמש (שני) הופץ ברשתות החברתיות דיווח כוזב הנחתם על ידי רשת BBC כביכול, לפיו ונסה שמה קץ לחייה בעקבות ההתמודדות עם מות בעלה ובתה.

על פי ה"דיווח", שהתברר מהר מאוד כתעלול פוטושופ אכזרי במיוחד, בריאנט סבלה בימים האחרונים מדיכאון קשה, התקשתה לקום מהמיטה, והתאבדה באמצעות נטילת משככי כאבים בכמות אדירה.

דיווח שקרי על מותה של ונסה בריאנט. מתוך טוויטר, צילום מסך
ה"דיווח" שהופץ ברשתות החברתיות/צילום מסך, מתוך טוויטר

התפשטות השמועות הובילה לכך שבריאנט נאלצה להגיב בטוויטר עם סדרה של ציוצים. "אני בחיים! אל תמציאו בדיות. לעולם לא אתאבד כי יש לי את הבנות שלי שזקוקות לי בחיים שלהן", כתבה, לצד תמונות שלה עם קובי וג'יג'י.

בנוסף, הודתה בריאנט על כל התמיכה שקיבלה בימים האחרונים. "אני ובנותיי רוצות להודות למיליוני האנשים שהפגינו תמיכה ואהבה ברגע הקשה הזה", ציינה. "תודה על התפילות, אנחנו זקוקים לכל אחת מהן. תהנו מכל רגע במחיצת יקיריכם ואהוביכם, כי אף פעם אי אפשר לדעת מתי הם יילכו מאיתנו. תעבירו את המסר הזה".

עוד בוואלה!

לנצח אחי: קובי בריאנט המחיש את מידת הקירבה שמרגיש האוהד לספורטאי

לכתבה המלאה

מועד ההלוויה של קובי בריאנט ובתו עדיין לא נקבע, אולם אמש שוחררו למשפחות כל תשע הגופות של קורבנות התרסקות המסוק, ולכן מעריכים בארצות הברית שההלוויה תוכל להיערך בשבוע הבא.

לצד ההכנות לסידורי הלוויה, נחשפים גם רגעי הדרמה שאחרי ההתרסקות. משטרת לוס אנג'לס פרסמה הלילה קבצי אודיו שבהם נשמעים עדי ראייה מדווחים על ההתרסקות. בקטעי השמע נשמעים האזרחים המודאגים מדווחים כל קול נפץ גדול ולהבות "ענק" שמתמרות באזור קלאבסס, קליפורניה.

"המסוק הזה עבר מעל הראש שלי. הוא היה מכוסה בעננים. שמעתי התפוצצות", דיווח אחד מהם.

"יכולנו לשמוע את המסוק באוויר. אני חושב שהוא היה בתוך הערפל. לא הצלחנו לראות אותו, אבל שמענו 'בום' ואז השתררה דממה במשך כמה שניות - עד שראינו את הלהבות", דיווח אחר.

במקביל, חקירת ההתרסקות נמשכת. על פי דו"חות המשטרה, סיבת המוות של תשעת הנספים הוגדרה כ"חבלות קהות כתוצאה מתאונה", וברשת CBB דיווחו הבוקר שהחקירה מתמקדת באפשרות שההתרסקות אירעה כתוצאה ממזג האוויר החריג, ולא מטעות מכנית או טעות אנוש.

על פי CNN, החוקרים יפרסמו בימים הקרובים דוח ראשוני שאמור לשפוך אור על נסיבות ההתרסקות, אולם הדוח המלא יהיה זמין רק בעוד יותר משנה.

דמאר דרוזן הופיע למשחק נגד הקליפרס הלילה עם מדים של קובי, והסביר למה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully