וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונסה בריאנט ועיריית לוס אנג'לס דנים בהסדרי ההלוויה של קובי בריאנט

בלוס אנג'לס מתכוננים לטקס הגדול, ונסה בריאנט ביקשה מהנהלת סטייפלס סנטר את כל המזכרות סביב האולם, דג'וקוביץ' מצדיע, המחוות בסופרבול, והמתקפה של היורשת של דיסני: "אל תסגדו לקובי בריאנט. הוא לא אלוהים"

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

כל החולצות הכדורסל, הציורים, הבובות ושאר הפריטים שהונחו מחוץ לסטייפלס סנטר כהוקרה לקובי בריאנט אחרי מותו יעברו למקום חדש - הבית של בריאנט. אשתו של הכדורסלן, שנהרג בשבוע שעבר, ביקשה ממנהל הסטייפלס סנטר, האולם של הלייקרס, לשמור על כל החפצים שהניחו אלפים מחוץ לאולם לזכרו של בעלה. לדברי מנהל האולם, "כבר עבר שבוע, ואנחנו מחויבים לאירועים חדשים. ונסה פנתה אלינו ואמרה 'המשפחה שלנו מבקשת את החפצים שהונחו שם'. כך שנעבור עליהם ונסדר אותם לפי פריטים - טי שירטים, מכתבים, כדורי סל, בובות, צעצועים, נעביר אותם במכולה מיוחדת למשפחה". כמו כן הבטיח שכל הפרחים והעציצים לא ייזרקו לפח, אלא ישומשו כקומפוסט ויפוזרו ברחבי העיר. "אנשים השקיעו ממיטב כספם וקנו פרחים, הם יישארו באזור", אמר.

אוהדי לוס אנג'לס לייקרס זוכרים את קובי בריאנט. AP
אוהדי לוס אנג'לס לייקרס זוכרים את קובי בריאנט/AP

מתי תיערך ההלוויה? משפחת בריאנט ונציגי עיריית לוס אנג'לס עדיין מנסים לפתור את הפרטים בנוגע להלוויה ולטקס זיכרון. "עדיין אין תאריך סופי, אבל אנחנו מדברים מדי יום עם הלייקרס, ויותר חשוב, עם ונסה", אמר ראש העיר, אריק גראסטי. ייתכן שייערך טקס אזכרה גדול לציבור בסטייפלס סנטר, או שאצטדיון הפוטבול יהיה זה שיארח את הטקס לנוכח ההערכה שכמות עצומה של אנשים ירצו להשתתף בפרידה מבריאנט.

עוד בוואלה

לנצח אחי: קובי בריאנט המחיש את מידת הקירבה שמרגיש האוהד לספורטאי

לכתבה המלאה
אוהדי לוס אנג'לס לייקרס זוכרים את קובי בריאנט. AP
אוהדי לוס אנג'לס לייקרס זוכרים את קובי בריאנט/AP

נובאק דג'וקוביץ' בהקדשה לקובי אחרי הזכייה באוסטרליה

גם כוכבי ליגת הפוטבול זוכרים את קובי לקראת הסופרבול

כך "כדורסל יקר" של קובי הפך לשיעור מעורר השראה בבית ספר

אביגייל דיסני, היורשת של חברת דיסני, יצאה אתמול (שבת) נגד המגמה להפוך את קובי בריאנט ל"אלוהים" כשהיא מזכירה את האישומים נגדו על אונס. דיסני בת ה-60, נכדתו של רוי דיסני, שייסד את החברה יחד עם אחיו, התייחסה לפני יומיים לפרשה כששיתפה טור דעה ב"וושינגטון פוסט" וכתבה "הבן אדם היה אנס. תתמודדו עם זה". אחרי שקיבלה, כצפוי, אלפי תגובות זועמות, אתמול היורשת של דיסני, שהונה מוערך במאות מיליוני דולרים, הוסיפה עוד התייחסות נרחבת יותר לבריאנט, שנהרג לפני שבוע בהתרסקות מטוס בקליפורניה, ומאז ההתייחסות בארה"ב לעבר המפוקפק שלו מסעירה את ארה"ב.

"אוקיי, הגיע הזמן לספוג כדור ולומר משהו", כתבה, "אם אתם לא אוהבים את זה, תפסיקו לעקוב. קודם כל, זה כן העניין שלי, כי אני אישה שבעצמה הותקפה בעבר, והעברתי את חיי באהבה ובדאגה לנשים שעברו דברים הרבה יותר גרועים.... אני גם אבלה על קובי. הוא הפך לאדם שנראה שמנסה לעשות גם דברים טובים. אבל העובדה שהוא אנס מישהי לא משנה את שאר העובדות.

"כן, אנחנו צריכים להתאבל עליו. להתאבל על בתו ולהצטער עבור משפחתו, ועל כל שאר האנשים שאבדו באסון. זה היה פשוט נוראי. אבל אל תהפכו אותו לאלוהים. זה הכל. אל תסגדו לו".

קובי בריאנט על רקע המסוק ששימש אותו בזמן ההתרסקות. מתוך אינסטגרם, צילום מסך
אסון שיכול היה להימנע. בריאנט על רקע המסוק/צילום מסך, מתוך אינסטגרם

* בארה"ב ממשיכים לחקור את התאונה, וב-NBC מדווחים: לחברה שהמסוק שהתרסק היה בבעלותה לא היה אישור לטוס במזג אוויר סוער. אומנם הטייס עצמו, ארה זוביאן, החזיק ברישיון שמאפשר לו לטוס בתנאי ראייה מגבילים, אך למעשה אסור היה לו לטוס מאחר שהוא אמור היה לפעול על פי המגבלות של הרישיון של החברה. ביום התאונה, כידוע, היו עננים נמוכים באזור עמק סן פרננדו, שהגבילו את הראות.

המועצה הלאומית לבטיחות בתעבורה, שהיא הסמכות הרשמית שבוחנת את סיבת ההתרסקות, כבר הודיעה שלמסוק לא הייתה מערכת התרעה שאמורה להזהיר את הטייס כאשר כלי הטיס שלו מתקרב יותר מדי לקרקע.

* סילבסטר סטאלון, אליל פילדלפיה בזכות סרטי רוקי, טוען שהעיר צריכה לבנות פסל של קובי, יליד העיר, ולהציב אותו ליד הפסל של רוקי. "אין ספק!", ענה סטאלון להצעה.

* שאקיל אוניל המשיך במחוות שלו לחברו המנוח קובי, כשהופיע כדי-ג'יי בפסטיבל מוזיקה במיאמי לקראת הסופרבול. "תוציאו את הטלפונים", קרא לקהל, "אנחנו הולכים להדליק את המאדרפאקר פעם אחרונה עבור קובי בריאנט". שאקיל ניגן את השיר של קניה ווסט "All of the Lights", ואז מעליו נדלקו הספרות 8 ו-24, כששאקיל שואג: "אוהבים אותך קובי, הרימו ידיים לזכרו".

View this post on Instagram

We did it for Kobe tonight

A post shared by Shaq's Fun House (@shaqsfunhouse) on

* אקסל רוז, סולן גאנס אנד רוזס, הקדיש אתמול בהופעה של הלהקה את השיר "Knockin Heaven's Door" לקובי בריאנט ובתו ג'יאנה. בלילה ראיתי הבזק של ברק מבין העצים, זה היה מוזר, זה נראה מדהים", סיפר, "בבוקר התברר שזה היה גרוע, זה היה המסוק של קובי. זה היה מפחיד מאוד. אני רוצה להקדיש את השיר הזה לקובי ולבת שלו, ולכל המשפחות המעורבות בטרגדיה הזאת", אמר רוז בהופעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully