וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לברון ג'יימס ספד לקובי בריאנט בדמעות: "לעולם לא נשכח אותך אחי היקר"

לוס אנג'לס לייקרס ערכה טקס מרגש לזכרו של קובי בריאנט לפני המשחק מול פורטלנד, קינג ג'יימס בכה: "הלב של כולם נשבר. ממבה אאוט"

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

אחרי המחוות המרגשות של כל קבוצות ה-NBA, הלילה (בין שישי לשבת) הגיעה תורה של לוס אנג'לס לייקרס, הקבוצה שבשורותיה שיחק לאורך כל הקריירה קובי בריאנט, שמת בתאונת מטוס טרגית ביחד עם בתו ג'יג'י ושבעה אנשים נוספים. הקבוצה מעיר המלאכים שיחקה לראשונה מאז האסון, אחרי שהמשחק מול לוס אנג'לס קליפרס שאמור היה להיערך בשלישי נדחה למועד אחר.

כצפוי, הטקס שערכה הקבוצה היה מרגש עד דמעות, כשאוהדים, השחקנים וצוות המאמנים התקשו לעצור את הדמעות, במיוחד אחרי ההפסד של לברון ג'יימס על הפרקט לפני הג'אמפ בול הראשון. "אני מודה שכתבתי משהו לרגע הזה, אבל אני פשוט מעדיף לדבר מהלב", אמר לברון ג'יימס בדמעות ובגרון חנוק. "אני בטוח שכל משפחת בריאנט, ובמיוחד קובי, מודה לכם, משפחת הלייקרס, מכל הלב. אני מרים את הראש וכולם שבורים, הלב של כולם כואב. הוא נשבר. לשמחתי, יש לי ולא רק לי, על מי להישען. שמעתי הרבה על משפחת הלייקרס עוד בטרם הגעתי למועדון הזה, וזה בדיוק מה שקיבלתי - תמיכה משפחתית ולא רק מהשחקנים ומאנשי המועדון, אלא מכל מי שקשור בצורה כזו או אחרת ללייקרס".

"בקרוב תיערך ההלוויה, אני יודע, אבל בינתיים מותר לנו לחגוג", הוסיף המלך. "הלילה זו חגיגה לזכרו של קובי בריאנט. לכבוד הכוח שהוא נתן למשחק, המנטליות המיוחדת, הדמעות, הדם והיזע שלו. 20 שנה הוא נתן מעצמו למועדון הזה - השחקן הכי טוב והאבא הכי טוב שיכול היה להיות. אסיים במילותיו של קובי - ממבה אאוט, אבל במילים שלי: לא נשכח אותך, אחינו היקר".

מיד לאחר מכן קרא כרוז המשחק לשחקנים, כשאת כל אחד מהם הוא מציג בתור קובי, לקול תשואות הקהל הנרגש. בנוסף, הלייקרס גם הקרינו סרטון מרגש עם כמה מרגעיו הגדולים של הבלאק ממבה ואת המשחק ליוו הופעות רבות, כולל של בויז טו מן ששרו את ההמנון האמריקאי, וויז קאליפה ועוד.

שחקני לוס אנג'לס לייקרס לברון ג'יימס קובי בריאנט. GettyImages
התקשו לעצור את הדמעות. לברון ודייויס/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully