וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: נאפולי ניצחה 2:4 את סמפדוריה במשחק רב-אירועים

המארחת כבר חזרה ל-2:2 בזכות האקסים קוואליארלה וגביאדיני, אבל דמה חגג שער בכורה (83) ומרטנס חזר לסגל וחתם (98). אלמאס כבש ובכה

עריכת וידאו: נועה לוי

בווידאו: יורגן קלופ מדבר על הפגרה בפרמיירליג

תקופת ההתאוששות של נאפולי נמשכה הערב (שני) עם ניצחון חוץ 2:4 במראסי על סמפדוריה, במשחק שנעל את המחזור ה-22 בסרייה A. היה זה ניצחון שלישי ברציפות של ג'נארו גאטוזו, אחרי ה-0:1 על לאציו ברבע הגמר וה-1:2 היוקרתי על האלופה יובנטוס במחזור הקודם, ונאפולי כעת רק שתי נקודות מהמקום השישי ששווה כרטיס לליגה האירופית.

שחקני נאפולי עם אליף אלמאס. GettyImages
חגג ובכה. אליף אלמאס/GettyImages

קאלידו קוליבאלי ודריס מרטנס חזרו לסגל אחרי תקופה סוערת שבה היו מועמדים לעזוב בחלון של ינואר. פביאן רואיס הספרדי חסר לאורחת, אבל גם זה וגם אבוקה שדלקה בתוך הרחבה, לא הפריעו לארקדיוש מיליק הפולני לנגוח לרשת כבר בדקה השלישית אחרי הרמה של בן ארצו פיוטר ז'לינסקי. היתרון הוכפל בדקה ה-16 בזכות אליף אלמאס המקדוני, שכבש מקרוב אחרי קרן ופרץ בבכי בעקבות שער הליגה הראשון שלו. פאביו קוואליארלה, אקס נאפולי ואוהד מושבע של הקבוצה, צימק עם וולה נפלא בימין בדקה ה-26 וכמובן לא חגג, כשהאורוגוואי גסטון ראמירס יכול היה להשוות בדקה ה-40, אבל התחכם עם הקפצה מארבעה מטרים אל הקורה.

פאביו קוואליארלה (משמאל) עם מנולו גביאדיני שחקני נאפולי. GettyImages
שני האקסים של נאפולי כבשו. מנולו גביאדיני עם פאביו קוואליארלה/GettyImages

אמיל אאודרו מנע ממיליק צמד לפני סיום המחצית, וקצב האירועים נמשך גם לאחר ההפסקה. ראמירס חשב שכיפר על ההחטאה שלו עם מספרת יפה מתוך הרחבה אל הרשת של אלכס מרט בדקה ה-55, אבל השער הזה נפסל בגלל נגיעת יד לפני כן של מנולו גביאדיני. הקבוצה של קלאודיו ראניירי בכל זאת השיגה את השוויון, אחרי שקוואליארלה הוכשל ברחבה, קיבל את אישור ה-VAR אבל נפצע ונאלץ לצאת, וגביאדיני, עוד אקס נאפולי, לקח את הפנדל במקומו ודייק בדקה ה-73.

סמפ כבר הריחה נקודה חשובה שתשאיר אותה מרחק חמש נקודות מהיריבה המושבעת גנואה שמתחת לקו האדום, אלא שבדקה ה-83 ההגנה שלה בלמה רק כדור אחד ובניסיון השני היה זה המחליף הגרמני דייגו דמה שבעט פנימה והחזיר את היתרון עם שער הבכורה שלו. קוסטאס מנולאס היווני נפל בצורה מדאיגה על ראשו ונפצע לקראת הסיום, במה שהוביל לתוספת זמן של שבע דקות. היא לא נוצלה על ידי המארחת אלא על ידי מרטנס, שציין את חזרתו עם שער בדקה ה-98, בתוספת של התוספת, אחרי שאאודרו יצא מרחק 30 מטרים משערו והרחיק רע. נאפולי במקום ה-10 עם 30 נקודות, סמפדוריה עם 10 פחות במקום ה-16.

דייגו דמה שחקן נאפולי. GettyImages
שער ראשון באיטליה. דייגו דמה חוגג/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully