וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפריס חוששים: "היחסים בין טוכל לאמבפה בנקודת אל חזור"

אחרי העימות הפומבי בין טוכל לכוכב, הנהלת פריס סן ז'רמן יזמה פגישה בין אמבפה, לאונרדו והמאמן. הבעיה של טוכל: פ.ס.ז' בונה על אמבפה, אבל הוא מרגיש שהוא מקבל יחס לא ראוי

רויטרס

יממה סוערת עברה אתמול (ראשון) על קיליאן אמבפה. אחר הצהריים הוא היה אורח כבוד בטקס גאלה ביורודיסני בפריס, בערב הלך למסיבת יום ההולדת של ניימאר, ובאמצע נדרש לקיים פגישה עם מאמן פריס סן ז'רמן תומאס טוכל ועם המנהל המקצועי לאונרדו על מנת לדון בסצינה שכל צרפת דיברה עליה בסוף השבוע - העימות בין טוכל לאמבפה על הדשא.

היה זה בדקה ה-68, במשחק שבו פריס סן ז'רמן הביסה 0:5 את מונפלייה, כשטוכל החליט להוציא את אמבפה ולהכניס במקומו את מאורו איקרדי. השניים נפגשו על הקווים אחרי החילוף, והתפתחה ביניהם סצינה מוזרה, כשאמבפה מנסה לעבור את המאמן וללכת לספסל, וטוכל מתעקש ומחזיק אותו בניסיון להסביר לו את ההחלטה.

אחרי המשחק טוכל אמר שאמבפה חייב להבין שהוא חלק מקבוצה. "להתנהל עם אגואים של חדר הלבשה זה משימה", אמר טוכל, "לא קשה, אבל תובענית. זה לא טוב, אבל זה לא הלך רחוק מדי. אנחנו קבוצה, וצריך לכבד את זה. אני המאמן. מישהו צריך להחליט מי נכנס ומי יוצא. אלו היו תמונות שליליות, והשפיעו לרעה על מצב הרוח. אנחנו משחקים כדורגל, לא טניס. קיליאן הוא שחקן אינטליגנט עם מנטליות טובה, כך שאנחנו לא צריכים להתמודד עם דברים כאלה".

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן עם המאמן תומאס טוכל. רויטרס
קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן עם המאמן תומאס טוכל/רויטרס

טוכל נשאל אם אמבפה ייענש ואמר: "לא יודע, אני אחליט. אשן על זה ואחליט. אלה דברים שאני לא מדבר עליהם, תלוי אם אשן טוב או לא". כאמור, על פי דיווח ב"לה פריסיאן", אתמול נערכה פגישה בין אמבפה, טוכל ולאונרדו, בניסיון לטהר את האווירה, כשהמנהל המקצועי צפוי לצאת בהודעה פומבית על הנושא.

אין ספק שיש מתח בין הצדדים, כשזו לא הפעם הראשונה שאמבפה מביע חוסר שביעות רצון, ולא הפעם הראשונה שבה טוכל (שידוע כקפדן) מתעקש עם אמבפה על ענייני משמעת. ברקע כמובן ישנה העובדה שהוא טרם חידש חוזה אחרי ההצעה הגדולה שפריס הגישה לו (הודיע שידון על זה לא באמצע העונה אלא בקיץ), והתחושה שלו ושל סוכניו שהקבוצה מנסה להציג אותו ככוב הגדול וכפנים של המועדון, אך למעשה לא מתייחסת אליו ככזה. ב"לה פריסיאן" מדווחים שטוכל מנסה באופן בוטה "להשאיר את אמבפה עם רגליים על הקרקע", והדבר לא מוצא חן בעיני אמבפה. הצרפתי הצעיר מצפה ליחס מכובד יותר, טוכל הוא דורש שכולם יעמדו בדרישות הפקדניות שלו, ובתווך לאונרדו שמנסה להרגיש ולפשר.

כעת ב"לה פריסיאן" חוששים. "האם טוכל ואמבפה בנקודת אל חוזר?", שאלה הכותרת בעיתון, שם דווח כי "ייתכן שאם אמבפה יחתום על חוזה חדש, הוא יבקש מאמן אחר". ב"לאקיפ" טענו ש"אחרי ההתפרצות הפומבית שלו מול אמבפה, טוכל ניסה לשחק אותה בתפקיד של האיש המאזן. המאמן רצה לסמן טריטוריה, ולקח סיכון".

עוד בוואלה!

צרפת: קיליאן אמבפה התעמת עם תומאס טוכל ב-0:5 של פריס סן ז'רמן

לכתבה המלאה

מוריניו נגד פפ, האינסטגרם של רונאלדו וסיכום הסופרבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully