וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: קיליאן אמבפה התעמת עם תומאס טוכל ב-0:5 של פריס סן ז'רמן

החלוץ כעס על הוצאתו בדקה ה-68 ושוב סינן כמה מילים לעבר המאמן שלא הצליח להרגיע. ניימאר הופיע בשיער ורוד בחמישייה מול מונפלייה. מונאקו הפסידה 3:1 אצל נים, ז'לסון מרטינס הורחק אחרי שדחף פעמיים את השופט

עריכת וידאו: נועה לוי

בווידאו: יורגן קלופ מדבר על הפגרה בפרמיירליג

שבועיים וחצי לפני המשחק הראשון מול בורוסיה דורטמונד בשמינית גמר ליגת האלופות, פריס סן ז'רמן ראתה את החמישייה של יריבתה הגרמנית וענתה עם 0:5 משלה בבית מול מונפלייה. יתרונה של האלופה בפסגה צמח ל-13 נקודות, כשמארסיי השנייה תתארח מחר אצל בורדו בסיום המחזור ה-22 וראן השלישית ניצחה 2:3 את ראן ביום שישי.

קיליאן אמבפה שחקן פריס סן ז'רמן עם המאמן תומאס טוכל. רויטרס
לא הצליח להרגיע אותו. תומאס טוכל עם קיליאן אמבפה/רויטרס

פריס סן ז'רמן - מונפלייה 0:5

ניימאר הפתיע עם שיער ורוד בפארק דה פראנס, עלה לחימום עם חולצה של קובי בריאנט והמשיך להיות במוקד למרות שלא כבש. בדקה השמינית מבצע שלו נעצר על ידי הגנת מונפלייה, אבל פאבלו סראביה הגיע לכדור וסובב מ-20 מטרים מעל דימיטרי ברטו ופנימה. שוער המשנה של האורחת עצר את קיליאן אמבפה עם נגיעת יד מחוץ לרחבה והורחק בדקה ה-17, ומול 10 שחקנים והשוער בן ה-20 מאתיס קרבאליו בבכורה בליגה - הכיוון היה ברור. סראביה בישל לאנחל די מריה שהקפיץ באלגנטיות את השני בדקה ה-41 ואחרי שלוש דקות טז'י סבאנייה ניסה להרחיק ובעט על פרצופו של דניאל קונגרה ומשם פנימה. ניימאר, שהספיק להתעמת עם השופט ולהיאנק מכאבים בגלל פגיעה בו, בישל בכדור עומק נהדר לאמבפה שעבר את קרבאליו וגלגל פנימה בדקה ה-57, והמגן לייבין קורזאבה חתם את התוצאה עם ריבאונד בדקה ה-65. המחליפים מאורו איקרדי ואדינסון קבאני לא הצליחו להצטרף לחגיגה, והאורחת סיימה בתשעה שחקנים אחרי צהוב שני של המחליף ז'וריס שוטאר (88).

אלא שגם אחרי חמישייה כזו, הזרקור הופנה בסיום המשחק לעבר אמבפה, שהתעמת עם תומאס טוכל ולא בפעם הראשונה העונה. אלוף העולם כעס לאחר שהוחלף בדקה ה-68 והזיז את המאמן הגרמני שניסה להרגיעו, תוך שהוא מסנן לעברו כמה מילים. בצרפת ממשיכים לטעון כי החלוץ רוצה לעזוב את פ.ס.ז' בקיץ.

אנחל די מריה שחקן פריס סן ז'רמן. רויטרס
עוד הקפצה אלגנטית. אנחל די מריה/רויטרס

נים - מונאקו 1:3

אחרי הרביעייה שחטפה מפריס סן ז'רמן בביתה, מונאקו קיוותה להתאושש מול נים הלפני אחרונה. אלא שלא רק שהקבוצה מהנסיכות נחלה מפלה כואבת, היא כנראה איבדה את ז'לסון מרטינס להרבה מאוד זמן. המשחק הזה החל כצפוי עם שער של וויסאם בן ידר בדקה ה-13. פלוריאן מיגל השווה בדקה ה-27 ובדקה ה-32 טיימואה בקאיוקו הורחק אחרי דריכה על שחקן יריב. מרטינס לא ממש אהב את ההרחקה הזו ודחף פעמיים את השופט מיקאל לסאז', שבתגובה הרחיק גם אותו וההתאחדות הצרפתית צפויה להרחיק אותו לתקופה ארוכה מאוד. נים ניצלה את היתרון המספרי שלה עם שערים של רומן פיליפוטו (62) ופאבלו מרטינז (79) במחצית השנייה.

ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן עם חולצה הנושאת את שמו ומספרו של קובי בריאנט. רויטרס
ניימאר עם החולצה של קובי בריאנט/רויטרס
ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן בעימות עם השופט ז'רום בריסאר. רויטרס
ראש בראש עם השופט/רויטרס
ניימאר שחקן פריס סן ז'רמן פצוע עם שיער ורוד. רויטרס
ובהמשך הוא גם נאנק מכאבים/רויטרס
שחקני פריס סן ז'רמן חוגגים, אדינסון קבאני. רויטרס
נשאר בסופו של דבר. אדינסון קבאני בחגיגות/רויטרס

משחקים נוספים:

דיז'ון - ברסט 0:3
לדיז'ון: מאמה באלדה (3 ו-20), סטפי מאבידידי (77)

אנז'ה - ריימס 4:1
לאנז'ה: ראשיד עליווי (7). לריימס: בילאל טורה (38 בפנדל), יוניס עבדלחמיד (62), באטיסט סנטאמריה (74 בפנדל), בולאי דיה (75)

אמיין - טולוז 0:0

שטרסבורג - ליל 2:1
לשטרסבורג: אדריאן תומאסון (12). לליל: גבריאל (65), ויקטור אוסימן (80 בפנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully