וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוכן של גארת' בייל נגד התקשורת במדריד: "אס" ו"מארקה" ממציאים דברים, גועל נפש

ג'ונתן בארנט מבהיר: לא היה סיכוי שבייל יעזוב לטוטנהאם, "אס" ו"מארקה" משוחדים וכותבים שקרים, אוהדי ריאל מדריד שרקו גם בוז לרונאלדו ולזידאן, אף אחד לא יודע מה באמת קורה שם

עריכת וידאו: נועה לוי

לטוטנהאם לא היה שום סיכוי להחתים את גארת' בייל, אמר סוכנו של הקשר הוולשי, שמבהיר שלשחקן אין שום כוונה לעזוב את ריאל מדריד. במהלך חלון ההעברות של ינואר היו לא מעט שמועות על ניסיונות של יושב ראש טוטנהאם דניאל לוי להחזיר את בייל ואף נטען שהוא טס למדריד על מנת לנהל משא ומתן על הוולשי בן ה-30. עם זאת, השכר של בייל - 600 אלף ליש"ט לשבוע - היה גבוה מדי לטוטנהאם. כמו כן הסוכן ג'ונתן בארנט תוקף את התקשורת הספרדית וטוענת שהיא נקמנית ולא מקצועית.

גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. GettyImages
"בייל לא קורא את הביקורת, רוב אנשי הספורט לא קוראים את העיתונים"/GettyImages

בארנט נשאל האם בייל היה קרוב לטוטנהאם ואמר: "לא. לוי אולי היה (במדריד), זה לא תפקידי להגיד אם כן או לא. גארת' מאוד מרוצה שם. ובואו נהיה ריאליים: מבחינה כספית הוא בליגה של רוב הקבוצות. הכל טוב וזה בסדר לומר 'תוותר על קצת כסף ותלך לשחק במקום אחר', אבל כסף זה לא תמיד הסיפור. זה קשור גם לאורח חיים, ולילדים שלו, שגדלו במדריד.

"אני חושב שאנשים לא יודעים כלום על מה שקורה. אנשים כותבים מאמרים, מעירים הערות על כל מיני דברים שאין להם מושג בהם, כשגם הם למעשה בחיים לא היו עושים את זה (לעזוב את מדריד).

"בייל לא קורא את הביקורת, רוב אנשי הספורט לא קוראים את העיתונים. במדריד יש המון עיתונות רעה. אנשים שם משוחדים. הם כותבים מה שבא להם. 'מארקה' ו'אס' הם לא בדיוק תקשורת זוכת פוליצר, רוב הדיווחים שלהם ממוצאים. הוא לא נותן ראיונות, הוא בחור שקט, הוא לא ספרדי, הוא לא נותן ראיונות ומדליף, הוא מטרה מושלמת בשבילם. זה גועל נפש. וגם התקשורת האנגלית - הוא אחד השחקנים הגדולים שיצאו מבריטניה, ובמקום שהיא תגדל אותו, כמו שבפורטוגל עושים לרונאלדו, היא רק נכנסת בו".

עוד בוואלה!

בריאל מדריד עקצו את סימאונה בדרבי, באתלטיקו יוצא כל הלכלוך עם קבאני

לכתבה המלאה
גארת' בייל שחקן ריאל מדריד. GettyImages
מה קורה שם? בייל וזידאן/GettyImages

עוד הוסיף הסוכן ש"האנשים היחידים שיודעים מה קורה עם המצב שם זה זידאן, גארת' והנשיא פלורנטינו פרס, וכולם מרוצים מהמצב... הקהל? האוהדים שרקו בוז לזידאן. הם שרקו בוז לרונאלדו ולשחקנים גדולים אחרים. אבל גארת' נתן הכל למועדון".

לדברי בארנט, לבייל אין שום כוונה לוותר על החוזה בריאל, שעליו הוא חתום לעוד שנתיים וחצי. "זה לא תלוי בי, גארת' מאמין שיש לו עוד עתיד בריאל מדריד. המשפחה שלו מאוד מאושרת ומתגוררת באזור נהדר, כך שהוא יכול לבחור היכן הוא ישחק". בייל יהפוך לשחקן חופשי בקיץ 2022.

שער מארקה אחרי תבוסת ריאל מדריד נגד אייאקס. צילום מסך
"הם כותבים מה שבא להם. 'מארקה' ו'אס' הם לא בדיוק תקשורת זוכת פוליצר, רוב הדיווחים שלהם ממוצאים"/צילום מסך

מוריניו נגד פפ, האינסטגרם של רונאלדו וסיכום הסופרבול

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully