וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריאל מדריד עקצו את סימאונה בדרבי, באתלטיקו יוצא כל הלכלוך עם קבאני

הבלאנקוס ניצחו בדרבי והקניטו את סימאונה, זידאן יודע שהחילופים שלו שינו את המשחק, בתקשורת כבר מדברים על טרבל. נשיא אתלטיקו המידרדרת תוקף את האח-סוכן של קבאני ("לא רוצים להישדד"), הסוכן תוקף בחזרה

צילום: רויטרס

איזה יום מתוק לריאל מדריד: הבלאנקוס גם ניצחו היום (שבת) בדרבי 0:1, גם העמיקו את המשבר של יריבתם העירונית אתלטיקו מדריד, וגם הצליחו לפתוח פער של 6 נקודות מברצלונה, לפחות עד שהאלופה תשחק מחר מול לבנטה. קרים בנזמה כבש את שער הניצחון (הראשון של ריאל בדרבי בליגה בברנבאו מאז 2012), והקולצ'ונרוס כרגע רק במקום החמישי בספרד, מרחק 13 נקודות מהמוליכה.

זינדין זידאן פתח עם קישור מעובה, שלא הצליח לייצר מצבים מול ההגנה של אתלטיקו, אבל במחצית זידאן הכניס את ויניסיוס ולוקאס ואסקס במקום איסקו וטוני קרוס. "לא הייתי מרוצה ממה שראיתי על הדשא אז עשיתי את השינויים", אמר זידאן בסיום, "רציתי לתת לנו יותר משחק באגפים ויותר לחץ בהתקפה, אבל זאת לא אשמת השחקנים, זו הייתה אשמתי. החילופים שינו את המשחק, אבל אני לא אוהב להוציא שחקנים אחרי המחצית הראשונה, כי זה קשוח עם השחקנים, אבל זה מה שהייתי חייב לעשות. היינו הרבה יותר טובים במחצית השנייה, הגיע לנו לנצח".

קארים בנזמה עם זינדין זידאן, ריאל מדריד. רויטרס
עשה את השינוי. זידאן/רויטרס
סרחיו ראמוס חוגג ניצחון של ריאל מדריד. רויטרס
יום מתוק. ראמוס/רויטרס

וכצפוי, התקשורת במדריד כבר מתחילה לפנטז, וזידאן נשאל על האפשרות לזכות בטרבל - אחרי שריאל כבר זכתה בופרקופה ועדיין מתמודדת על האליפות, הגביע וליגת האלופות. "טרבל? לא", אמר זידאן, "אנחנו רק שמחים על ניצחון קשה בליגה. מצפים לנו עוד הרבה משחקים קשים בליגה, בגביע, בצ'מפיוס. עוד לא זכינו בכלום, רק בסופרקופה, הדרך עוד ארוכה מאוד".

עוד בוואלה!

חלון ההעברות נסגר: ברצלונה החתימה את "רונאלדו הבא", ג'אן בדורטמונד

לכתבה המלאה
אלברו מוראטה, אתלטיקו מדריד. רויטרס
הבעיות מצטברות. מוראטה/רויטרס

אתלטיקו, מנגד, כמעט שלא הגיעה למצבים מול ריאל, שספגה העונה 13 שערים ב-22 משחקים, אבל האורחים טענו לקיפוח כשלא נשרק פנדל אחרי שקאסמירו לכאורה דחף את אלברו מוראטה ברחבה. בנוסף, מוראטה נפצע, ומספר הפצועים של אתלטיקו עלה לשבעה - שלושה שבועות לפני שהם מארחים את ליברפול בשמינית גמר ליגת האלופות.

|כמובן שאנחנו מודאגים", אמר המאמן דייגו סימאונה בסיום, "אנחנו חייבים להמשיך לעבוד כדי להשתפר. יש לנו שחקנים שיחזרו מהפציעות בקרוב, ויעזרו לנו להתחיל להתחרות שוב". סימאונה, אגב, שלאורך הקדנציה שלו באתלטיקו נהג לנצח את ריאל שוב ושוב, שמע את הקהל בברנבאו מקניט אותו וקורא לעברו "סימאונה, בבקשה תישאר".

עוד באתלטיקו - נשיא המועדון אנריקו סרזו תקף את אדינסון קבאני וסוכניו אחרי שהקבוצה לא הצליחה לצרפו בחלון ההעברות. קבאני יישאר לעת עתה בפריס סן ז'רמן. "אני חושב שהמצב של כמה שחקנים עם הסוכנים שלהם והמקורבים שלהם הוא בושה", אמר סרזו, "זו שערורייה. אנחנו לא כאן כדי שישדדו אותנו".

אתלטיקו כבר הסכימה לדרישה של פריס סן ז'רמן לשלם על קבאני 20 מיליון יורו, על אף שחוזהו של החלוץ בן ה-32 מסתיים בקיץ. על פי הדיווחים, מה שהפיל את העסקה היו הדרישות הגבוהות של הסוכן של קבאני, אחיו - וולטר פרננדו, שביקש עמלה של כ-18 מיליון יורו.

האח-סוכן הכחיש את הדברים. "הדבר הכי חשוב זה מה שאדינסון עשה כדי להשתחרר. אתם חושבים שאדי לא שיחק כמעט חודש רק בשביל להפיל את העסקה על עמלה ולא להגשים את החלום שלו?", שאל הסוכן, "וכל הבלגן שנוצר עם פריס סן ז'רמן? אם זה היה בשביל כסף, אדי היה הולך לשחק עם באנגליה, במנצ'סטר או בצ'לסי... אתלטיקו לא הצליחה לסגור עסקה עם פריס".

אדינסון קבאני שחקן פריס סן ז'רמן. GettyImages
קבאני/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully