וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איבן ראקיטיץ' מודה שרצה לעזוב את ברצלונה: "היחס מהצוות של ואלוורדה לא היה הכי טוב"

הקרואטי התלונן: "אני יכול להגיד בפירוש שהיו דברים שלא אהבתי". פאטי הפך לשחקן הצעיר אי פעם שמבקיע צמד בליגה: "לשחק לצד מסי זה חלום"

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: קיקה סטיין מוצג בברצלונה

המחזור ה-22 בליגה הספרדית הושלם אתמול (ראשון) כשבמוקד עמד משחקה הביתי של ברצלונה שניצחה 1:2 את לבנטה. האלופה צימקה את הפער מריאל מדריד לשלוש נקודות בלבד, כשמי שכובש את השערים הוא אנסו פאטי הצעיר, בן 17 ו-94 ימים בלבד.

אנסו פאטי הפך לשחקן הצעיר אי פעם שמבקיע צמד ב"לה ליגה". פאטי כבש ארבעה משחקים ב-13 משחקים העונה. ויניסיוס ורודריגו מריאל מדריד כבשו שלושה שערים ב-26 משחקים. אגב, מסי כבש שער אחד ב-19 המשחקים הראשונים שלו והוא כבש חמישה שערים ב-31 משחקים.

אנסו פאטי אמר בסיום: "זה חלום עבורי. תמיד חלמתי על הרגע הזה והיום הוא התגשם. צפיתי במסי הרבה שנים. לשחק לצידו זה חלום. אני מודה לו על הבישולים. אני מקווה שיהיו עוד הרבה כאלו. החברים שלי הופכים את העבודה שלי ליותר קלה". מסי הוא מלך הבישולים של הליגה השנה (8) וגם מלך השערים (14).

ליאו מסי אנסו פאטי ברצלונה. רויטרס
ממשיך להתפתח. פאטי עם מסי/רויטרס

קיקה סטיין: "אני חושב שזו היתה הופעה טובה שלנו במחצית הראשונה. היו לנו כמה הזדמנויות לכבוש עוד שערים אבל לא היינו יעילים מספיק. אנחנו בשלב קריטי של העונה. כולם צריכים להיות מוכנים משום שהרבה שחקנים ישחקו במשחקים הקרובים".

סטיין: "אני שמח על הרבה דברים במשחק הזה, אבל ברור שלא על הכול. אני חושב שאפשרנו ללבנטה לבעוט יותר מדי לשער שלנו. המועדון הזה תמיד צריך לנצח. עכשיו יש לנו משחק גביע מאוד קשה לפנינו (מול בילבאו)".

על אנסו פאטי: "הילד הזה ממשיך להתפתח, יש לו פוטנציאל נהדר והוא עושה דברים טוב מאוד. ברור שהערב היה ערב היסטורי מבחינתו, לא רק בגלל הגולים, גם בגללהעבודה ההגנתית. יש לו עתיד מבטיח ואנחנו נעזור לו לגדול ולפרוח".

איבן ראקיטיץ' שחקן ברצלונה. רויטרס
"היו דברים שלא אהבתי". ראקיטיץ'/רויטרס

איבן ראקיטיץ' הודה בסיום שהוא שקל לעזוב בינואר, והוסיף שלא אהב את היחס שקיבל המאמן הקודם ארנסטו ואלוורדה. "חשבתי לעזוב בחלון של ינואר", אמר הקרואטי, "היחס לצוות של ואלוורדה לא היה הכי טוב. היו רגעים רעים, אבל עכשיו זה העבר. אני יכול להגיד בפירוש שהיו דברים שלא אהבתי". כזכור, העונה החלה רע מבחינת ראקיטיץ', ששמע שוב ושוב בקיץ שברצלונה מציעה אותו לפריס סן ז'רמן כחלק מעסקת ניימאר, ובכללי שוקלת להיפטר ממנו כדי לפנות את הקישור לדה יונג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully