וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: יובנטוס הביסה 0:3 את פיורנטינה, ניצחונות לאינטר ולאציו

כריסטיאנו רונאלדו השווה את שיאו של טרזגה כשכבש בפעם התשיעית ברציפות. צמד לאימובילה ב-0:5 של לאציו על ספאל. ללא זלאטן: רק 1:1 למילאן בבית מול ורונה. אינטר ניצחה 0:2 את אודינזה

עריכת וידאו: נועה לוי

בווידאו: יורגן קלופ מדבר על הפגרה בפרמיירליג

שישה משחקים נערכים היום (ראשון) במחזור ה-22 בסרייה A. האלופה אירחה את פיורנטינה למשחק הצהריים והשיגה 0:3 גדול שהגדיל באופן זמני את יתרונה בטבלה על המקום השני. לאציו עלתה זמנית למקום השני לאחר 1:5 על ספאל. מילאן אירחה את ורונה ללא זלאטן איברהימוביץ' החולה ומעדה כשסיימה ב-1:1 בלבד על אף שהאורחת נשארה בעשרה שחקנים החל מהדקה ה-68. אטאלנטה וגנואה נפרדו ב-2:2. אינטר הצליחה לחזור לנצח אחרי שלושה משחקים עם 0:2 מול אודינזה.

כריסטיאנו רונאלדו שחקנה של יובנטוס. GettyImages
כבש במשחק ליגה תשיעי ברציפות והשווה את שיאו של טרזגה. כריסטיאנו רונאלדו/GettyImages

יובנטוס - פיורנטינה 0:3

הגברת הזקנה רצתה להתאושש מההפסד לנאפולי מהמחזור הקודם ואכן עשתה זאת היום מול פיורנטינה בזכות שני פנדלים מדוייקים של כריסטיאנו רונאלדו (40 ו-80), שהשווה על הדרך את שיאו של דוד טרזגה כשכבש תשעה משחקים ברציפות, ועוד נגיחה מדוייקת של מתייס דה ליכט בתוספת הזמן. הוויולה שהיו פעילים מאוד בחלון ההעברות הנוכחי חיפשו ניצחון ראשון על יובנטוס מאז מרץ 2008 אך נפלו כמעט בכל פרמטר מהיריבה ורשמו הפסד שני תוך שלושה ימים לאחר ההפסד לאינטר ברבע גמר הגביע. בנוסף, יובנטוס הפכה לקבוצה הראשונה שמגיעה ל-1,600 שערים בסרייה A.

רומלו לוקאקו שחקן אינטר. GettyImages
כבש פעמיים וסידר לאינטר שלוש נקודות. לוקאקו/GettyImages

אודינזה - אינטר 2:0

אחרי שלושה משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון הצליחו הנראזורי לחזור לנצח ושיפרו את מאזנם ל-51 נקודות, שלוש פחות מיובנטוס המוליכה ושתיים יותר מלאציו השנייה, לה יש גם משחק חסר. רומלו לוקאקו כבש צמד: הראשון הגיע בדקה ה-64 אחרי בישול של ניקולו בארלה והשני בפנדל בדקה ה-71 וסידר לאנטוניו קונטה שלוש נקודות. כריסטיאן אריקסן פתח בהרכב והוחלף בדקה ה-58. אודינזה נותרה במקום ה-15 עם 24 נקודות, שמונה נקודות מעל הקו האדום.

פליפה קייסדו עם צ'ירו אימובילה לאציו. רויטרס
לאציו עלתה זמנית למקום השני. צ'ירו אימובילה ופליפה קייסדו חוגגים/רויטרס

לאציו - ספאל 1:5

השחקנים של סימונה אינזאגי עם ניצחון 12 מתוך 13 מחזורי הליגה האחרונים, עם חמישייה שנייה בשלושת המשחקים האחרונים ונראים פשוט מצויין. בנוסף, לאציו סגרה ניצחון ביתי שמיני ברציפות בכל המסגרות ורשמה משחק ליגה 16 ברציפות ללא הפסד, כשמדובר ברצף הארוך ביותר של הקבוצה מאז עונת 2002/3. צ'ירו אימובילה שוב הצטיין עם שני שערים (3 ו-29) ובישול השער השלישי לקאיסדו (38), כשנכון לעכשיו החלוץ האיטלקי הפורה עומד על 27 שערי ליגה העונה. לאציו עלתה זמנית למקום השני, כשהיא רחוקה חמש נקודות מיובנטוס שבפסגה עם משחק חסר מהגברת הזקנה.

הקאן צ'לחנוילו שחקנה של מילאן. GettyImages
כבש את שער השוויון עבור מילאן, שלא השיגה יותר מכך. הקאן צ'לחנוילו/GettyImages

מילאן - ורונה 1:1

שלושה ניצחונות ליגה רצופים וגם עלייה לחצי גמר הגביע - זה היה המאזן של הרוסונרי מאז חזרתו של זלאטן איברהימוביץ', ועד למשחק היום מול ורונה. הכוכב השבדי נעדר מהמשחק בעקבות שפעת, וקבוצתו התקשתה מאוד בלעדיו מול האורחת הנחושה שהגיעה למשחק מהמקום התשיעי ועלתה ל-0:1 מפתיע בדקה ה-13 כשדוידה פראורי דחק פנימה לאחר עבודת הכנה של מתיאה זקאני. הקאן צ'לחנוילו השווה עבור הרוסונרי (29) בבעיטה חופשית שפגעה בחומה והטעתה את שוערה של ורונה, שנותרה בעשרה שחקנים לאחר שסופיאן אמרבאט ביצע עבירה גסה וראה כרטיס אדום ישיר. על אף זאת, מילאן לא הצליחה לנצל את יתרונה המספרי ופספסה הזדמנות לעלות למקום השישי.

רגע מחמם לב נרשם בכל זאת עבור האוהדים בסן סירו, כשבדקה ה-93 נכנס למגרש דניאל מלדיני בן ה-18, הלא הוא בנו של אגדת העבר פאולו מלדיני ששיחק 647 משחקים במדי הרוסונרי והיה אחד הקפטנים הגדולים ביותר בתולדותיה.

משחקים נוספים

אטאלנטה - גנואה 2:2
לאטאלנטה: רפאל טולוי (13), יוסיפ איליצ'יץ' (35), לגנואה: דומניקו כרסיקיטו (19), אנטוניו סנאבריה (33), ואלון בהראמי (הורחק, 83)

לצ'ה - טורינו 0:4
ללצ'ה: ללצ'ה: אלסנדרו דיולה (11), אנטונין באראק (19), פיליפו פאלקה (64), ג'אנלוקה לפאדולה (78)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully