וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גווארדיולה הותיר את שחקני סיטי "נעולים" 50 דקות, אבל מוריניו גנב את ההצגה

באנגליה טענו שמאמן האלופה נותר בחדר ההלבשה שער ארוכה אחרי ההפסד לטוטנהאם. מוריניו הפך לשיחת היום בגלל ההתפרצות המשעשעת, פפ על ליברפול: "הם בלתי ניתנים לעתירה"

עריכת וידאו: נועה לוי

פפ גווארדיולה הותיר את שחקני מנצ'סטר סיטי "נעולים" בחדר ההלבשה במשך 50 דקות אחרי ההפסד לטוטנהאם, כך טענו אתמול (ראשון) באנגליה אחרי שהאלופה ספגה את הפסדה השישי העונה, 2:0 לתרנגולים. גווארדיולה התעקש אחר כך שהוא לא כעס על השחקנים ולא ביקר אותם, מאחר שלדעתו סיטי שלטה במשחק והייתה מסוכנת יותר, ולדבריו הוא רק שוחח עם אנשי הצוות המקצועי ולא הוציא זעם על השחקנים.

פפ, שקבוצתו אכן הייתה מסוכנת יותר ורשמה מספר החמצות בטרם ספגה, נשאל האם נזף בשחקניו, ואמר: "לעולם לא, עם כזאת הופעה? רק דיברתי עם הצוות שלי ועם אשתי, ועם חק מהשחקנים שלי. עם היכולת הזאת, זו תהיה טעות קשה להגיד להם שהם רעים. הפסדנו. שיחקנו טוב, והפסדנו. לפעמים זה קורה".

אולכסנדר זינצ'נקו שחקן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
ערב מתסכל לסיטי. זינצ'נקו/רויטרס
יונג מין סון טוטנהאם עם ז'וזה מוריניו. רויטרס
מאושר. מוריניו/רויטרס

סיטי יכלה לעלות ליתרון ראשונה, אבל אגוארו החמיץ, וגונדואן החמיץ פנדל (39). זינצ'נקו הורחק (61), ומיד לאחר מכן סטיבן ברחוויין כבש בבכורה שלו בטוטנהאם (63), וסון הכפיל (71) לתרנגוליםהאלופה כבר רחוקה כבר 22 נקודות מליברפול, האלופה שבדרך.

גווארדיולה יודע שלקבוצתו אין סיכוי לזכות באליפות. כשנשאל על ליברפול אמר ש"הם כל כך רחוקים, בלתי ניתנים לעצירה. יש להם המון נקוודת, ואנחנו איבדנו הרבה כפי שעשינו היום. עכשיו המטרה שלנו היא לזכות בשאר המפעלים שנותרו, ולהעפיל לליגת האלופות בעונה הבאה".

עם זאת, עם כל הכבוד לגווארדיולה, את הרגע של הערב סיפק ז'וזה מוריניו, מאמן טוטנהאם, שצולם ברגע קלאסי על הספסל. מוריניו התיישב מרוצה על הספסל אחרי שהוגו לוריס עצר את הפנדל של גונדואן, כשלפתע העוזר שלו הזכיר לו שרחים סטרלינג אמור היה לקבל צהוב שני על ניסיון הצלילה שלו במרדף אחרי הריבאונד. באותו הרגע מוריניו הפסיק לחייך, וזינק מהספסל לעבר השופט הרביעי. הדבר סחט תגובות לא רק ברשתות החברתיות, אלא גם גופי השידור באנגליה התעכבו על מוריניו "הקלאסי".

עוד בוואלה!

ספרד: ברצלונה ניצחה 1:2 את לבנטה, צמד לפאטי

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully