וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אריאל בית הלחמי פוטר מתפקידו, דרוקר מועמד

18.1.2020 / 20:02

התבוסה הקשה להפועל באר שבע עשתה את שלה והאדומים החליטו להפרד מהמאמן שהגיע בקיץ. דרוקר המועמד המוביל להיכנס לנעליו

עריכה: ניר חן

בווידאו: התאריכים המשמעותיים בליגת העל

מאמן הפועל תל אביב אריאל בית הלחמי סיים הערב (שבת) את דרכו במועדון באופן רשמי בתום פגישה עם ראשי המועדון. בקבוצה החליטו לפטר את בית הלחמי אחרי התבוסה הקשה אתמול להפועל באר שבע שבסיומה ירדה הקבוצה למקום העשירי בטבלת הליגה, ויכולה אפילו לרדת מחר אל המקום ה-11. זאת הייתה התבוסה השנייה ברציפות של הקבוצה, אחרי שבתחילת השבוע שעבר הובסה גם מול הפועל אילת בדרייב אין.

בית הלחמי עוזב את הפועל עם שישה ניצחונות ב-16 מחזורים. הוא הגיע לקבוצה אחרי ארבע וחצי שנים מצוינות כמאמן גלבוע/גליל ואחרי שבשנתיים האחרונות הוביל את נבחרת העתודה לזכייה באליפות אירופה. אלא שבהפועל תל אביב הוא לא נחל הצלחה, והקבוצה החליפה את כל הזרים שלה מתחילת העונה, כשרק דמטריוס טרידוול עזב אחרי שנפצע. גם אחרי החלפת כל הזרים האדומים לא הצליחו לטפס לצמרת, והתבוסות האחרונות הובילו את הנהלת המועדון לפטר את בית הלחמי.

מי שנחשב למועמד המוביל לאימון האדומים הוא שרון דרוקר, שעמו נערכו מספר פגישות עד היום. אם לא ימונה מאמן קבוע מי שעשויים לקחת את ניהול משחקי הקבוצה באופן זמני הם המנהל המקצועי הנוכחי של המועדון עידן פלדה ועוזר המאמן ברק לדרר.

אריאל בית הלחמי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
סיים את תפקידו. אריאל בית הלחמי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully