וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: בתום ישיבת הנהלה, הוחלט שאריאל בית הלחמי יישאר בתפקידו

30.12.2019 / 13:34

המאמן ערך פגישה ארוכה עם הנהלת הקבוצה על רקע השמועות כי יסיים את תפקידו ובסיומה לא התקבלה החלטה חדשה. דניאל קופרברג קרוב לסכם את תנאיו

עריכה: ניר חן

בווידאו: מספרי ליגת העל

הנהלת הפועל תל אביב בכדורסל נפגשה היום (שני) עם מאמן הקבוצה אריאל בית הלחמי כשבסיום הפגישה לא התקבלה כל החלטה חדשה ובית הלחמי ימשיך בתפקידו. מאז ההפסד שלשום למכבי ראשון לציון הערכות בקרב הנהלת הקבוצה היו כי המאמן יסיים את תפקידו ואת מקומו יירש שרון דרוקר, אלא שלאחר התייעצות בין יו"ר הקבוצה רמי כהן לבין ידידיה רפפורט, נציג הבעלות הפרטית בהנהלת האדומים, הוחלט להמשיך עם בית הלחמי.

הפועל תל אביב מדורגת לפני סיום המחזור ה-12 בצמוד למקום ה-11 בטבלה, אך מרחק ניצחון אחד בלבד מהקבוצה המדורגת שביעית בטבלה. הקבוצה הפסידה את שלושת משחקיה האחרונים למכבי תל אביב, עירוני נס ציונה ומכבי ראשון לציון, כשבשני המשחקים האחרונים עלתה ללא שחקן הפנים אלישי כדיר. בשבועות הקרובים תארח הפועל שלושה משחקי בית - את גלבוע/גליל ביום חמישי הקרוב ולאחר מכן את מכבי אשדוד והפועל אילת.

במקביל הקבוצה קרובה לסכם את תנאיו של הסנטר דניאל קופרברג ששוחרר לאחרונה ממכבי חיפה ובקבוצה מקווים כי הוא יעמוד לרשותו של בית הלחמי כבר במשחק הקרוב ביום חמישי נגד קבוצתו לשעבר של בית הלחמי, הפועל גלבוע/גליל.

מאמן הפועל תל אביב אריאל בית הלחמי. קובי אליהו
עוד צ'אנס. בית הלחמי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully