וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב צפויה לפטר את אריאל בית הלחמי

17.1.2020 / 15:55

מאמן האדומים צפוי לסיים את תפקידו אחרי התבוסה 103:76 להפועל באר שבע. האוהדים קיללו אותו בתום המשחק: "מבין אותם"

בלגן גדול בהפועל תל אביב אחרי ההפסד 103:76 להפועל באר שבע היום (שישי) במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל. אוהדי האדומים שנסעו לבאר שבע קיללו בסיום את המאמן אריאל בית הלחמי כשרק התערבות של אחד מאנשי הצוות של המועדון, שהגן בגופו על המאמן מנעה אולי הידרדרות נוספת. להפועל תל אביב זה היה ההפסד השלישי ברציפות והיא במאזן 10:6 מאכזב מאוד.

מעמדו של בית הלחמי מעורער מאוד והוא צפוי להיות מפוטר בקרוב. הנהלת הפועל תל אביב אמורה לקיים שיחות במהלך סוף השבוע ולא מן הנמנע שיוחלט על פיטוריו של המאמן, שכבר לפני שלושה שבועות היה קרוב לסיים את דרכו. כזכור, בית הלחמי הגיע בקיץ עם ציפיות גבוהות מגלבוע/גליל, אבל בהנהלה מאוכזבים מאוד מהתוצאות ומהצורה בה הקבוצה משחקת.

בית הלחמי עצמו אמר: "התפרקנו, אין מילה אחרת והתוצאה היא מה שרואים על לוח התוצאות. הקהל צודק במחאה שלו, זה לא מגיע להם, זה קהל טוב, אנשים הגיעו ועזבו את הבית ביום שישי ולראות אותנו משחקים ככה זה לא בסדר. אני יכול להבין אותם. אני את העבודה שלי אמשיך לעשות. אנחנו צריכים פשוט להמשיך, לתפוס איזה משחק אחד טוב ולצאת לדרך חדשה. אני לא אחראי על האווירה, שחקנים הם בני אדם וגם להם קשה, אין ספק".

מאמן באר שבע רמי הדר: "במחצית השנייה נראינו טוב בפרמטרים הגנתיים, הצלחנו לחסל את ההתקפה המתפרצת שלהם שהזיקה לנו במחצית הראשונה. חלק לא קטן מהנקודות של המילטון היו במשחק המעבר, וברגע שמנענו את המעבר הצלחנו לייצב את המשחק שלנו. סטיב זאק שחקן יציב ולא אמוציונאלי, תמיד עושה את העבודה שלו ואני שמח בשבילו.אני מאוד אוהב את הקבוצה הזאת, יש בה איזה תמימות של צעירים ורצון לעשות את העבודה ביחד, וזה מרומם. בהנתן הסיטואציה הזאת, עמית שמחון ממש שינה את הקבוצה שלנו".

אריאל בית הלחמי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
המצב קשה מאוד. בית הלחמי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully