וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקשתה של הפועל תל אביב לדיון נוסף נדחתה, קנסות לבית"ר ירושלים והפועל באר שבע

נשיא בית הדין העליון, השופט בדימוס אמנון סטרשנוב, קבע כי לא יהיה ערעור נוסף בנוגע לשני משחקי הרדיוס של האדומים. קנס של 10,000 שקלים לקבוצות בגלל עבירות אוהדים

עריכת וידאו: ירדנה עבודי. אפטר: אביחי ברוך

בווידאו: טור דעה של אורן יוסיפוביץ על גדי קינדה

השופט בדימוס אמנון סטרשנוב, נשיא בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל, דחה הערב (חמישי) את בקשתה של הפועל תל אביב לדיון נוסף בנוגע לשני עונשי הרדיוס שנותרו לה. כזכור, בית הדין העליון הפחית משחק אחד מהעונש המקורי שניתן בעקבות אירועי הדרבי, אבל סטרשנוב הבהיר כי אין הצדקה לדיון נוסף.

"לא מצאתי כל נימוק לגופו של עניין ואין בטענות העובדתיות של ב"כ המבקשת כל חידוש מהדברים שהונחו לפתחו של בית הדין העליון בעת שמיעת הערעור", כתב סטרשנוב בהחלטתו. "הנימוק השני בדבר קיומה של ישיבת ההתאחדות בשבוע הבא תמוה בעיניי. ראשית, אין הליכי תיקון התקנון נעשים במחי יד וקיימת פרוצדורה ארוכה למדי לשינוי. שנית, גם אם יתוקן התקנון בסופו של דבר, סביר להניח שהתיקון לא יחול למפרע ולא יגרום לביטול פסק הדין".

אבוקות ביציע של אוהדי הפועל תל אביב, דרבי. ניב אהרונסון
אירועי הדרבי שולחים אותם לארח בנתניה. אוהדי הפועל תל אביב/ניב אהרונסון

* בית"ר ירושלים ספגה קנס של 10,000 שקלים בגלל האבוקות ורימוני העשן שהודלקו במשחק מול הפועל באר שבע, שספגה גם היא קנס דומה למרות שמדובר בהרשעה ראשונה בעבירות של אוהדים מאז אוקטובר 2017.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully