וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: גל אראל סובל מקרע חלקי ברצועה, ייתכן שגמר את העונה

2.1.2020 / 13:49

הקשר שנפצע בתבוסה לבית"ר ירושלים, סובל גם מפגיעה במיניסקוס. חיים סילבס: "עם הקרבה ונחישות גדולה נוכל לחזור למסלול"

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: ניר חן

החששות בהפועל חיפה התאמתו: הקשר גל אראל סובל מקרע חלקי ברצועת ברך שמאל ופגיעה במיניסקוס וייתכן מאוד שהוא גמר את העונה. אראל נפצע במהלך ההפסד לבית"ר ירושלים (4:1) ביום שבת והוחלף. במועדון חששו מאוד מפציעה רצינית והבדיקות גילו שהיא אכן כזו.

בצד הפציעה של אראל ובצלם של אחרי שלושה הפסדי ליגה רצופים, כולל תבוסות למכבי חיפה ובית"ר ירושלים, הפועל חיפה רוצה לצאת מהמשבר. האדומים מהכרמל יתארחו ביום שבת אצל הפועל חדרה והמאמן חיים סילבס אמר היום (חמישי): "מצפה לנו משחק מאוד קשה, חדרה קבוצה טובה שניצחה אותנו בסיבוב הקודם. בימים הלא פשוטים שעוברים על המועדון, אין ספק שנרצה לתקן ולחזור למסלול. נעשה כל מה שאפשר וזה יגיע רק עם הקרבה, נחישות גדולה ורצון עז לנצח".

מנהל מחלקת הנוער של המועדון, אלון שלמה, הגיש הבוקר תלונה לתחנת זבולון בגין היזק לרכוש במזיד, זאת בעקבות שורה של מעשי ונדליזם שארעו לאחרונה באצטדיון קרית חיים שהגיעו לשיאם שלשום כאשר ערב ביקורת של יועץ בטיחות שהוזמן על ידי המועדון לקראת ביקורת התמ"ת גילו אנשי המחלקה חבלות בגדרות ובמתקנים שונים באיצטדיון. מעשים אלה מצטרפים לגניבת גדרות ושערים מהאיצטדיון בחודשים האחרונים. במועדון חושדים כי יתכן שמאחורי המעשים עומדים גורמים שמטרתם לסכל את מאמצי המועדון לקבל אישור תמ"ת מה שיאפשר לפתוח את האצטדיון למשחקי הליגה.

מהמועדון נמסר: "השקענו בחודשים האחרונים מאמצים ומשאבים רבים כדי שנוכל לעבור את ביקורת התמ"ת כמדי שנה אבל לתדהמתנו שוב ושוב אנחנו נתקלים במעשי ונדליזם מכוונים שנועדו ככל הנראה לפגוע במועדון ובמחלקת הנוער".

גל אראל שחקן הפועל חיפה עם חבריו. אדריאן הרבשטיין
אראל ביום שבת/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully