וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: סקוטי ווילבקין צפוי לשחק מול ז'לגיריס, שביעות רצון מג'קסון וריינולדס

2.1.2020 / 7:52

הצהובים מקווים לתרומה מצד שני המצטרפים החדשים ("נראים טוב ובכושר") בקובנה: "קבוצה שנלחמת חזק עד הסוף" (20:00, ספורט5)

עריכת וידאו: מתן חדד

מכבי תל אביב תעלה הערב (חמישי, 20:00, ספורט 5) למשחקה האחרון בסיבוב הראשון ביורוליג כשתתארח בז'לגריו ארנה שבקובנה אצל ז'לגיריס המקומית. הצהובים מגיעים למשחק במאזן של 11 ניצחונות וחמישה הפסדים, בעוד הקבוצה הליטאית ניצחה רשמה רק 4 ניצחונות ב-16 מחזורים. ניצחון יבטיח את המקום הרביעי בתום הסיבוב הראשון, בעוד הפסד עלול להוריד את הצהובים למקום החמישי אם צסק"א מוסקבה תנצח.

על אף העובדה שז'לגיריס של שרונאס יאסיקבצ'יוס מדורגת במקום ה-17 מתוך 18 קבוצות בטבלת היורוליג, במכבי תל אביב נותנים לה הרבה מאוד כבוד. בקבוצה סיפרו אמש בכל הזדמנות כי הליטאים הם לוחמים שהפסידו חמישה משחקים מתוך 12 ב-5 הפרש או פחות, ועוד ארבעה משחקים ב-6 עד 9 נקודות הפרש. בנוסף, במכבי תל אביב נחושים לשפר את מאזן החוץ, העומד כרגע על 5:3.

"אנחנו לוקחים כל משחק לגופו. זה לא משנה מול מי אנחנו משחקים, אם הם טובים או פחות, אנחנו צריכים להיות מפוקסים כי כל הקבוצות ביורוליג טובות", אמר אלייז'ה בריאנט לקראת המשחק וטיילר דורסי הוסיף לפרגון של הצהובים לז'לגיריס ואמר: "זאת קבוצה שנלחמת חזק ותיאבק עד הסוף, בעיקר בבית מול הקהל שלהם. לא חושב שיש תכנית מיוחדת, אלה אותן הטקטיקות בהן השתמשנו בהגנה. נצטרך להתמקד בהגנה על הקלעים שעוברים חסימות, להתאים את עצמנו ונהיה מוכנים".

בקבוצה העריכו אמש בשעות הלילה כי סקוטי ווילבקין שעדיין נמצא בספק מסוים להתמודדות יעלה וישחק על אף הפציעה שלו בקרסול, אך החלטה סופית תתקבל בשעות הצהריים לאחר האימון. הרכז, כמו גם אות'לו האנטר, לא ערכו אימון מלא מאז המשחק נגד אנאדולו אפס בשבוע שעבר. במועדון העריכו כי ווילבקין יקבל פחות דקות מהרגיל גם אם ישחק, וימשיך לקבל מנוחה גם במשחק הליגה נגד נס ציונה ביום ראשון.

מי שיערכו את הבכורה שלהם בצהוב הם ארון ג'קסון וג'יילן ריינולדס שערכו רק שני אימונים מלאים, אך בקבוצה אופטימיים לגבי הכניסה שלהם לתוך המערכת. "הם הגיעו ונראים טוב. הם עוד יצטרכו זמן כדי להתאקלם, זה ייקח קצת זמן, אבל זה עוזר לנו מאוד", אמר טיילר דורסי על החברים החדשים, "ההגעה של ג'קסון כרכז עוזרת לנו מאוד, לא נצטרך להוביל את הכדור בכל פעם להתקפה וזה יעזור לנו מבחינת חלוקת האנרגיה במשחק. כך נוכל לשחק בלי הכדור ואיתו וזה יעזור מאוד לי ולסקוטי. אנחנו מנסים לעזור לשניהם להתאקלם. הם נראים מוכנים ובכושר".

סקוטי ווילבקין שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
לא יפספס את המשחק הזה. ווילבקין/דני מרון

מתוך "פאסט ברייק", התוכנית השבועית באפליקציה של מכבי תל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully