וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי אבוקסיס: "מאסנו בהתעסקות במחאות, לא כיף לבוא למשחקים ככה"

2.1.2020 / 16:05

מאמן בני יהודה התייחס למחאה נגד ברק אברמוב ודיבר על שחרור אלבן פנישי: "הוא היה בסדר גמור, כאב לי מאוד להיפרד ממנו"

מאור מליקסון מודיע על פרישה/צילום: יניב זוהר, עריכת וידאו: שאול אדם

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס, דיבר היום (חמישי) במסיבת העיתונאים לקראת המשחק מול סקציה נס ציונה בשבת. המאמן נשאל על מחאת האוהדים ואמר: "אמרתי את מה שיש לי להגיד במשחק האחרון, אני לא כבר לא רוצה לדבר על זה. אנחנו צריכים את הקהל שלנו ושיבואו לעודד אותנו. מאסנו בהתעסקות עם מחאות, אנחנו צריכים להתאחד כולנו ביחד לפחות עד סוף העונה. כשנסיים את העונה אני לא יודע מה יהיה. אנחנו צריכים את הקהל ושתהיה אווירה טובה כי לא כיף לבוא למשחקים ולשמוע את כל המחאות האלה, אני לא אשקר. בשעה כזאת אנחנו צריכים להיות ביחד".

אבוקסיס נשאל אם הניצחון על נתניה הוא הצהרת כוונות לקראת המשך העונה וכמה תוצאות פחות טובות ואמר: "זאת תהיה חוצפה להגיד את זה אחרי משחק אחד טוב שבא בעקבות שלושה הפסדים. אנחנו צריכים להמשיך מאותה נקודה. אמרתי לפני המשחק מול נתניה לשחקנים שאנחנו צריכים לחזור לעצמנו דרך משחק הגנה, ומשחק ההגנה של כל הקבוצה היה טוב מול נתניה. כשנשפר את זה, נוכל לצבור יותר נקודות ויותר ניצחונות ורק אז נמשיך קדימה, כי כרגע רואים מה קורה בטבלה. הרבה שנים לא קרה שארבע הקבוצות הגדולות מובילות את הליגה וכל שאר הקבוצות למטה ובאותה רמה. צריך לבוא לכל משחק מוכנים ולחשוב איך מבחינה הגנתית נעשה משחק טוב. לא היה לנו משחק התקפה הכי טוב מול נתניה, אבל היו גם כמה מהלכים יפים. צריך להמשיך כך".

אבוקסיס המשיך ואמר: "המשחק הקרוב מול נס ציונה הוא מבחינתנו ציון דרך לעונה הזו, כי אנחנו צריכים לחזור למסלול שהרבה זמן לא היינו בו ולהצליח לנצח בשני משחקים ברצף. זו המטרה שלנו. מולנו עומדת קבוצה שלאף אחד לא היה קל איתה, גם לא למכבי חיפה בגביע. כמעט כל משחק שלהם נגמר על חודו של שער. קשה לשחק מולם". על שחרורו של אלבן פנישי אמר: "לא הייתי מאוכזב מפנישי מבחינה מקצועית, הוא היה בסדר גמור. הייתה לנו את האופציה להשתחרר ממנו בינואר ועשינו את זה כי אנחנו חייבים להביא שחקן לחלק הקדמי. דיברתי על זה גם עם השחקן עצמו, היה לי מאוד כואב לשחרר אותו. הוא לא אכזב אותי גם כבן אדם וגם כשחקן. יש לנו יותר מדי דברים שאנחנו צריכים לחזק למעלה וננסה להביא שחקן זר לחלק הקדמי".

ובאותו נושא, אבוקסיס התייחס גם לחלון ההעברות בינואר ואמר: "למרות הניצחון נגד נתניה, אנחנו עדיין צריכים להביא שניים או שלושה שחקנים לחלק הקדמי ואולי אפילו גם בלם ישראלי אם תהיה לנו אפשרות. יש לנו עוד דרך ארוכה לעונה, אני מקווה שתהיה לנו דרך ארוכה גם בגביע. יש לנו עוד הרבה על מה לשחק העונה ואנחנו צריכים להתחזק. נביא שניים-שלושה שחקנים לפחות".

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
לא נסחף אחרי הניצחון מול מכבי נתניה. אבוקסיס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully