וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "כל יום אני מזכיר לשחקנים את המפלה בנתניה"

הפועל תל אביב מתכוננת להפועל באר שבע. קלינגר: "המשחק הכי חשוב שלנו העונה". פיליפה רודריגס נחת בישראל ויעבור בדיקות

מאור מליקסון מודיע על פרישה/צילום: יניב זוהר, עריכת וידאו: שאול אדם

אחרי שצברה שלוש נקודות חשובות במחזור הקודם, הפועל תל אביב תארח את הפועל באר שבע ביום ראשון ותנסה להמשיך להתרחק מהקו האדום. במתחם חודורוב קיימת דריכות רבה לקראת המשחק, אותו ניר קלינגר הגדיר כ"המשחק הכי חשוב של הפועל תל אביב העונה".

המאמן האדום אמר: "אני לא זוכר דריכות כזו בקרב השחקנים והצוות המקצועית מאז שהגעתי. זה משחק שטומן בחובו שכל כך הרבה. להם זה כמו שלוש נקודות רגילות, בשבילנו זה משחק על החיים שלנו, לצאת מהבור. אנחנו בדרך הנכונה, התייצבנו מאז המפלה בנתניה - שאני מזכיר אותה לשחקנים כל יום - אבל עדיין לא עשינו כלום. זה משחק סופר חשוב".

קלינגר המשיך: "ברור שעל הנייר באר שבע פייבוריטית, אבל אנחנו קבוצה חזקה שיודעת להתמודד עם הקשיים. עשינו את זה בתקופה האחרונה ואנחנו צריכים לסגור את הפערים על ידי נשמה, לב, טקטיקה, מחויבות ונחישות. צריך גם לשפר את המשחק ההתקפי שלנו, ללכת יותר באומץ קדימה".

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מבקש נחישות ולב, אבל גם אומץ ללכת קדימה. קלינגר/ברני ארדוב

עומרי אלטמן דיבר על השינוי תחת קלינגר: "הכל שונה - מנטלית, יכולת, סגנון. להוציא את המשחק מול נתניה, אתם רואים קבוצה שונה. אנחנו מרגישים שונה, בחדר ההלבשה שונה, ומגיעים בגישה שונה. לא כדורגל מופתי, אבל כל שבוע היה שיפור, וגם בהפסדים למכבי תל אביב ולבית"ר היינו שווי כוחות ואפילו עדיפים. יש לאן להשתפר, אבל אנחנו בדרך הנכונה".

על המחלה של השחקנים: "הייתה פה איזשהי מחלה שהסתובבה בחדר ההלבשה, הדבקנו אחד את השני, לא יודע איך זה קרה, וזה לא צריך לקרות, אבל אני שמח שכמעט כולם חזרו, אפילו מאור בוזגלו ערך אימון, ואני שמח".

על באר שבע: "המשחק הבא הוא צומת עבורנו. יש לנו מטרות, ואנחנו רוצים להידבק לכיוון החלק העליון, וניצחון יעשה את זה. הפסד הוא לא אסון גדול אבל כן פוגע בשאיפות שלנו להמשך העונה".

הקשר האורוגוואי פיליפה רודריגס, שסיכם את תנאיו במועדון לשנה וחצי, נחת היום בישראל. הוא יעבור בדיקות רפואיות, יחתום על חוזהו ויצטרך לאימונים. הוא יעמוד לרשותו של ניר קלינגר עם פתיחת חלון ההעבורת בינואר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully