וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולם ה-NBA נפרד מדייויד סטרן: "מהאנשים החשובים בתולדות הכדורסל"

אנשי הליגה ספדו לקומישינר האגדי. לברון ג'יימס: "רק אתה היית מסוגל להגשים את החזון שלך ולהפוך את הליגה שלנו לגלובלית" ביל ראסל: "הפך את המשחק למה שהוא כיום". אייזאה תומאס: "סלל את השביל לכדורסל המודרני". ג'ורדן: "החזון שלו אפשר לי להצליח"

מתוך רויטרס

עולם הכדורסל כולו, וליגת ה-NBA בפרט, נפרדו הערב (רביעי) מהקומישינר האגדי דייויד סטרן, שהלך לעולמו בגיל 77 אחרי שהיה מאושפז בתקופה האחרונה בגלל שבץ מוחי. סטרן כיהן כקומישינר הליגה במשך 30 שנה, עד 2014, והפך אותה למותג בינלאומי ששבר שיאי פופולריות בארה"ב וברחבי העולם.

סטיב קר, מאמן גולדן סטייט ווריירס: "אני חושב שהוא הלא-כדורסלן בעל ההשפעה הגדולה ביותר על המשחק בתולדות ה-NBA. הוא לקח את הליגה בשנות ה-80' המוקדמות כשמשחקי הגמר לא שודרו בשידור ישיר, תקרת השכר הייתה על 4 מיליון דולר, ולחשוב איפה אנחנו כיום. הוא הוביל את התרחבות הליגה, הייתה לו הראייה לטווח ארוך כדי להעלות את הליגה על המסלול הנוכחי. כולנו חייבים לו תודה גדולה, על השירות שלו, ההשפעה וכל מה שהוא עשה עבורינו".

ביל ראסל, סנטר העבר האגדי של בוסטון סלטיקס, נפרד מסטרן בחשבון הטוויטר שלו: "אני לא יכול לבטא במילים עד כמה החברות של דייויד היתה חשובה עבורי ועוד רבים אחרים. הוא שינה להרבה אנשים את החיים. דייויד היה חדשן והפך את המשחק שאנחנו אוהבים למה שהוא כיום. זו אבידה נוראית. הלב עם דיאן והמשפחה. נוח על משכבך בשלום ידידי".

אייזאה תומאס צייץ: "ה-NBA חייב לסטרן המון הכרת תודה. האומץ שלנו והחדשנות שלו סללו את הדרך לליגה שלנו להפוך להצלחה בינלאומית. הוא סלל את השביל לכדורסל המדורני. כולנו הרווחנו מהחזון שלנו".

עוד בוואלה!

קומישינר ה-NBA לשעבר דיוויד סטרן הלך לעולמו

לכתבה המלאה

לברון ג'יימס הוסיף ונזכר ברגע בחירתו בדראפט: "לעולם לא אשכח כשקראת בשמי לבמה ולחצתי את ידך. חלומי התגשם! תודה על המחויבות שלך למשחק היפה שהוא הכדורסל, ששינה את חיי כל כך הרבה צעירים ומבוגרים. חשוב מכך, החזון שלך להפוך את המשחק שלנו גלובלי היה כזה שרק אתה מסוגל להגשים. עשית את זה. הפכת את הענף שלנו לספורט הטוב בעולם! היה כבוד להכירך".

מייקל ג'ורדן אמר: "ללא דייויד סטרן, ה-NBA לא היה מה שהוא היום. הוא הוליך את הליגה בזמנים קשים והפך אותה לתופעה בינלאומית, יצר הזדמנויות שמעט מאוד אנשים יכולים היו ליצור קודם לכן. החזון והמנהיגות שלו העניקה לי במה בינלאומית ואפשרה לי לשגשג".

סקוטי פיפן ספד גם הוא לקומישינר המנוח: "זהו עצוב מאוד לכדורסל. פגשתי את דייויד סטרן בלא מעט מקרים בשנות ה-90 וגיליתי אדם אדיב, מתחשב וכמעט תמיד האדם החכם ביותר בחדר. הוא היה חדשן שעזר להפוך את הכדורסל למשחק גלובלי, וההשפעה שלו לעולם לא תישכח. נוח על משכבך בשלום, קומישינר".

כדורסלן העבר ריצ'רד ג'פרסון צייץ: "שני האנשים החשובים בהיסטוריה של הכדורסל הם ד"ר ג'יימס נייסמית' ודייויד סטרן. אחד המציא את המשחק והשני הפך אותו למה שהוא היום. נוח על משכבך בשלום דייויד, רבים כל כך חבים לך כל כך הרבה".

דוויין וייד: "נוח על משכבך בשלום דייויד סטרן. כשלחצתי את ידך אז ב-26 ביוני 2003, הגשמתי חלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully