וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוני לוי: "כולם יודעים את חשיבות הקהל, רואים את זה במשחקי החוץ"

2.1.2020 / 15:48

מאמן בית"ר ירושלים התייחס למיעוט הקהל במשחקי הבית של הקבוצה: "אני מקווה שהם יגיעו לתמוך בנו במשחק הקרוב"

עריכת וידאו: ירדנה עבודי. אפטר: אביחי ברוך

בית"ר ירושלים תפגוש בשבת הקרובה את קרית שמונה ותרצה להמשיך את המומנטום לאחר שלושה נצחונות רצופים. המאמן רוני לוי סיפר על התחושה שלו בבית"ר מתחילת העונה, ואמר: "אני חושב שבתקופה האחרונה אנחנו נמצאים במומנטום טוב. הקבוצה משחקת ומביאה תוצאות טובות, אבל אנחנו חייבים להמשיך ומולנו עומדת קבוצה טובה, בתקופה טובה מאוד יחסית שלה ואנחנו מצפים למשחק קשה מאוד. אבל יחד עם זאת, בבית שלנו עם הקהל שלנו, אנחנו רוצים להמשיך בניצחונות".

על קרית שמונה אמר לוי: "אני חושב שבתקופה האחרונה אנחנו נמצאים במומנטום טוב. הקבוצה משחקת ומביאה תוצאות טובות, אבל אנחנו חייבים להמשיך ומולנו עומדת קבוצה טובה, בתקופה טובה מאוד יחסית שלה ואנחנו מצפים למשחק קשה מאוד. יחד עם זאת, בבית שלנו עם הקהל שלנו, אנחנו רוצים להמשיך בניצחונות".

על הקהל שלא מגיע לטדי אמר המאמן: "כולנו יודעים את החשיבות של הקהל בבית"ר ירושלים, הם חלק בלתי נפרד מהקבוצה. אנחנו רואים את זה במשחקי החוץ. הם נותנים לנו תמיכה ואני מקווה שגם במשחק הקרוב הם יגיעו ויתנו לנו את התמיכה שהם נותנים לנו בדרך כלל".

על העונש שספג, הרחקה ממשחק אחד, אמר: "זה מאכזב מאוד. מבחינתי, אתמול הייתה לי הרגשה קשה מאוד באופן אישי. כעונש על זה שהקבוצה איחרה למגרש המאמן צריך לשלם, אבל יחד עם זאת אני סומך על הצוות שלי, סומך על חיים שאבו שהוא מאמן מנוסה, שיהיה על הספסל ויעביר את כל מה שצריך. אני רגוע מהבחינה הזאת".

מאמן בית"ר ירושלים, רוני לוי. אדריאן הרבשטיין
"הייתה לי הרגשה קשה מאוד מהעונש שספגתי". לוי/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully