וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה חגג מאה ניצחונות פרמיירליג: "מדהים מה השגנו בשלוש שנים"

מאמן אלופת אנגליה שיפר את שיאו של ז'וזה מוריניו: "אני ברשימה אחת עם מאמנים גדולים ומועדונים יוקרתיים - וסיטי שם לפניהם"

מתוך אתר בורוסיה דורטמונד

בווידאו: ארגלינג הולאנד מוצג בבורוסיה דורטמונד

ספק אם יש מי שחושבים שניצחונה של מנצ'סטר סיטי אתמול (שני) 0:2 על שפילד יונייטד ישפיע באיזשהו אופן על מאבק האליפות, אך באלופת אנגליה בכל זאת נרשמו מספר חיוכים אמש, לאחר שהקבוצה שבה למסלול הניצחונות לאחר שבמחזור הקודם הופתעה בפעם השנייה העונה על ידי וולבס עם הפסד 3:2 דרמטי. בנוסף, רשם מאמן הקבוצה פפ גווארדיולה ציון דרך מרשים כשהגיע ל-100 ניצחונות בפרמיירליג, אותם השיג ב-134 משחקים בלבד. בכך עקף המאמן הספרדי את ז'וזה מוריניו שהגיע לפניו ל-100 ניצחונות ליגה באנגליה, אך עשה זאת ב-142 משחקים.

"ההישג הזה רשום על שמו על המועדון והצוות", אמר גווארדיולה כשנשאל על השיא החדש. "רק ב-34 משחקים לא הפסדנו, זה הישג מדהים לארגון הזה, לכל הצוות ולאנשים שתרמו לכך". על עצמו אמר המאמן: "אני ברשימה אחת עם מאמנים גדולים ומועדונים יוקרתיים, וסיטי שם לפניהם. מדהים מה שהשגנו בשלוש השנים האלה".

פפ גווארדיולה מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
"מדהים מה שהשגנו בשלוש השנים האלה". פפ גווארדיולה/רויטרס

בצד של המפסידה נרשמו לא מעט טענות כלפי ה-VAR שפסל שער של שפילד יונייטד בדקה ה-29 בעקבות נבדל גבולי מאוד כשקצה רגלו של ליס מוסה נתפסה בנבדל. מאמנה של הלהבים כריס וילדר היה נסער מאוד בסיום אף נכנס בתום המשחק לחדר השופטים ושוחח ארוכות עם שופט המשחק, כשאת תוכן השיחה סירב לשתף עם התקשורת.

"יש דרך להפסיד", התייחס המאמן המאוכזב של שפילד להפסד, ובחר להסתכל על חצי הכוס המלאה. "אבל ראיתי את הקבוצה שלי ואת הריצה שהיינו בה, לא חשבנו באמת שהיא תימשך עד סוף דצמבר. פיתחנו ביטחון ואמונה. זו עקומת למידה נהדרת. יש להם שחקנים נהדרים, יש הבדלים של שנות אור בין שנין המועדנים, הבדלים שלא היו עד לפני 20 שנה, והצלחנו לגשר על הפערים האלה בחלקים רבים במהלך המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully