וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה: "נראה שמירוץ האליפות סגור, הפער גדול מידי"

מאמנה של מנצ'סטר סיטי היה מאוכזב בתום ה-3:2 לוולבס, אך לא מתכוון לוותר על הליגה: "אנחנו עלולים להפסיד את אירופה בעונה הבאה". ברנרדו סילבה: "העונה עד כה מתסכלת"

רויטרס

בווידאו: קיליאן אמבפה מתכונן לחג המולד

14 נקודות, זה הפער בין ליברפול שבראש טבלת הפרמיירליג למנצ'סטר סיטי שבמקום השלישי לאחר ה-3:2 שחטפו מוולבס לאחר שצעדו ביתרון 0:2 בדקה ה50. יש לזכור שלמייטי רדס משחק חסר מהסיטיזנס - אותו תשלים למרבה האירוניה מול אותה וולבס - כך שהפער יכול לצמוח גם ל-17, ונראה שאין כח בעולם שיכול לעצור את שחקניו של יורגן קלופ בדרך לאליפות ראשונה מאז עונת 1989/90.

"היתרון גדול מידי, נראה שמירוץ האליפות סגור", אמר מאמן מנצ'סטר סיטי פפ גווארדיולה בסיום המשחק. "זה לא מציאותי להסתכל על ליברפול, אנחנו חושבים על לסטר. יש לנו סיכוי להשיג את המקום השני. אני מודע לאיכות של השחקנים שלי, אבל כרגע זה המצב". המאמן הספרדי שלל את האפשרות שקבוצתו תפנה את מירב המאמצים למפעלים האחרים ותוותר על הליגה: "אנחנו לא יכולים לעשות דבר כזה, אנחנו עוד עלולים למצוא את עצמינו מחוץ לאירופה בעונה הבאה", אמר גווארדיולה. "יש לנו עוד משחק נגד שפילד יונייטד עוד פחות מ-40 שעות. נראה איך השחקנים מרגישים. זה מה שאנחנו הולכים לעשות".

ברנרדו סילבה: "זה מצב רע עבורינו, העונה עד כה מאוד מתסכלת. אף אחד לא ציפה שנהיה רחוקים כל כך מליברפול בשלב הזה. אנחנו צריכים להמשיך. אנחנו יודעים שזכייה באליפות כרגע זו משימה מאוד מסובכת. לא אגיד שזה בלתי אפשרי, אבל בהחלט מאוד קשה".

אדרסון שוער מנצ'סטר סיטי עם פפ גווארדיולה. רויטרס
מאבק האליפות סגור? גווארדיולה עם אדרסון/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully