וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן הודיעה על חזרתו של זלאטן איברהימוביץ'

השבדי בן ה-38 חוזר לאירופה לראשונה מאז עזב את מנצ'סטר יונייטד ואל הרוסונרי שבע שנים אחרי שעזב אותם. החלוץ אמר אחרי החתימה: "אעשה הכול כדי לעזור לקבוצה לצאת מהמצב אליו נקלעה העונה"

אתר מילאן

רשמית: זלאטן איברהימוביץ' חוזר למילאן. הרוסונרי הודיעו הערב (שישי) כי החלוץ השבדי בן ה-38 חתם שם עד תום העונה. זלאטן ירוויח שלושה מיליון יורו ויקבל בחזרה את החולצה מספר 11. לשני הצדדים תהיה אופציה להאריך את ההתקשרות ביניהם בעונה נוספת. זלאטן אמר לאחר החתימה: "אני חוזר למועדון שאני מכבד מאוד ולעיר שאני אוהב מאוד. אלחם ביחד עם חבריי לקבוצה כדי לשנות את המצב אליו נקלעה הקבוצה העונה. אעשה הכול כדי שזה יקרה".

איברהימוביץ' שיחק במילאן בין 2012-2010 (עונה ראשונה כמושאל מברצלונה ואחרי זה נרכש), כבש 42 שערים ב-61 הופעות במדים האדומים-לבנים וזכה איתה באליפות. הוא עזב לאחרונה את לוס אנג'לס גלקסי אחרי שסיים איתה עונה אחת.

זלאטן החל את הקריירה שלו במאלמו השבדית, ממנה עבר לאייאקס ובהמשך שיחק ביובנטוס, אינטר, ברצלונה, פריס סן ז'רמן, מנצ'סטר יונייטד, ל.א. גלקסי וכמובן שגם במילאן. הוא הפך לאחד החלוצים הגדולים בעולם ורשם גם 116 הופעות בנבחרת שבדיה כשהוא כובש 62 שערים במדים הלאומיים. הוא זכה פעמיים באליפות הולנד, פעמיים באליפות איטליה עם יובנטוס (שתיהן נשללו לאחר מכן), בשלוש אליפויות עם אינטר, באליפות ספרד עם ברצלונה וגם באליפות איטליה עם מילאן עצמה. עם פריס סן ז'רמן הוא זכה בארבע אליפויות ועם מנצ'סטר יונייטד זכה בליגה האירופית. בנוסף, הוא היה מועמד לכדור הזהב 11 פעמים והגיע אל המקום הרביעי ב-2013.

זלאטן איברהימוביץ' במדי מילאן. GettyImages
ברוך השב. זלאטן איברהימוביץ' במדי מילאן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully