וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 30.12: באינטר מאשרים את העניין בווידאל, בנזמה סיכם על הארכת חוזה

חאבייר סאנטי הודה ש"וידאל ישדרג את הרמה של אינטר", במדריד טוענים שהחלוץ הצרפתי ימשיך בריאל מדריד עד 2022. דאבור לבורדו?

עריכת וידאו: ניר חן

בווידאו: כריסטיאנו רונאלדו בטקס של גלוב סוקר

* ב"מארקה" טוענים שקארים בנזמה סיכם על הארכת חוזהו בריאל מדריד עד 2022, שנה מעבר לתום חוזהו המקורי. אם בנזמה אכן יישאר עד תום חוזהו, הוא ישלים 13 עונות במדים הלבנים של הבלאנקוס.

* האם ארתורו וידאל בדרך לאינטר? חאבייר סאנטי סגן נשיא אינטר הודה שקבוצתו מעוניינת בשחקן ואמר: "הוא שחקן שיכול להרים את הרמה של אינטר".

* בתקשורת בצרפת שוב מציינים את שמו של מונס דאבור כמועמד להצטרף לבורדו. את הקבוצה הצרפתית מאמן פאולו סוזה, שאימן כזכור את דאבור כשעבדו יחד במכבי תל אביב בעונת 2013/14. גם ניקולה קאליניץ' מרומא הוזכר יחד עם הישראלי כמועמד.

* בספרד מדווחים שאתלטיקו מדריד קרובה לסכם על החתמתו של סדריק בקאמבו. החלוץ הקונגולזי בן ה-28 כבש 16 שערים במדי בייג'ין גואן הסינית, אך הוא רוצה לחזור לספרד, שם הוא כיכב שלוש עונות במדי ויאריאל. עוד שם שנמצא חזק על הכוונת של אתלטיקו הוא פאקו אלקאסר. ב"מארקה" טוענים שפאקו מאוכזב מכך שארלינג הולאנד חתם בדורטמונד והוא רוצה לקבל כמה שיותר דקות משחק כדי לשפר את סיכויים להשתייך לסגל של לואיס אנריקה ונבחרת ספרד לקראת יורו 2020.

* באיטליה מדווחים שווטפורד ונאפולי נאבקות על ריקרדו רודריגס, המגן השוויצרי הבינלאומי של מילאן.

* מאמן ארסנל מיקל ארטטה מחפש קיצוני חדש לקבוצה שלו ומעוניין בתומא למאר מאתלטיקו מדריד. ניקולא פפה, שנרכש בקול תרועה רמה בקיץ תמורת 72 מיליון ליש"ט לא מספק את הסחורה ופייר אמריק אובמיאנג עשוי לעזוב, מה שמשאיר את התותחנים ללא קיצוניים כמעט. ללמאר יש חוזה באתלטיקו עד 2023, אבל הוא לא מרבה לשחק אחרי עונת בכורה חלשה אשתקד ועשוי למצוא את עצמו בצפון לונדון.

* איינטרכט פרנקפורט רוצה להחזיר את חסוס ואייחו. הבלם הספרדי בן ה-22 בילה את עונת 2016/17 כמושאל אצל הנשים מריאל מדריד והעונה מושאל לוולבס, בשורותיה הוא לא מרבה לשחק.

* יורגן קלופ וליברפול מעוניינים בחלוץ ליל ויקטור אוסימן. על פי הדיווח באנגליה, המאמן הגרמני הזמין דו"ח סקאוטינג על החלוץ הניגרי שכבש העונה 13 שערים בכל המסגרות. אוסימן הצטרף לליל בקיץ אחרי שהצרפתים מכרו את ניקולא פפה לארסנל.

* באיטליה מדווחים שנאפולי מעוניינת בסטניסלב לובוטקה המגן הסלובקי של סלטה ויגו וגם סיכמה איתו על חוזה לארבע וחצי שנים. הקבוצה הספרדית דורשת 25 מיליון יורו עבור השחקן בן ה-25, נאפולי כרגע מציעה 18 מיליון יורו עבורו.

* ב-AS הספרדי דווח כי מעמדו של מאמן ברצלונה ארנסטו ואלוורדה עדיין לא ברור, כשבמועדון הקטלאני בוחנים את מועמדותו של שחקן העבר של הבלאוגרנה תיירי הנרי, שכיכב כשחקן גם בארנסל ונבחרת צרפת ומאמן כרגע את מונטריאול אימפקט מה-MLS.

שחקן סביליה מונס דאבור. GettyImages
יתאחד עם פאולו סוזה? דאבור/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully