וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארון ג'קסון נחת: "רוצה לעשות את ההבדל בין קבוצת פלייאוף לקבוצת פיינל פור"

29.12.2019 / 23:40

הרכז החדש של מכבי תל אביב נחת זמן קצר אחרי הניצחון על באר שבע: "רוצה לתרום מהניסיון שלי". ספרופולוס: "גאה בלחימה. ג'קסון וריינולדס יעזרו"

מתוך יוטיוב

בווידאו: דיוויד בלאט באימון ניו יורק ניקס

מכבי תל אביב שוב התגברה על סגל חסר כשניצחה הערב (ראשון) 63:80 בחוץ את הפועל באר שבע, ללא בעיות מיוחדות. יאניס ספרופולוס אמנם יכול היה להשתמש רק בשישה שחקנים בכירים, בהיעדרם של סקוטי ווילבקין ואות'לו האנטר שהצטרפו לרשימת הפצועים הארוכה, אבל קיבל תפוקה יפה מג'ייק כהן (23 נקודות, 7 ריבאונדים ו-6 אסיסטים), קווינסי אייסי (18 ו-8) וגם טיילר דורסי שהיה קרוב לטריפל דאבל (10, 10 ו-8) וכך האלופה שמרה על מאזן מושלם העונה בליגת העל.

אבל עם כל הכבוד לניצחון, את מירב תשומת הלב משך ארון ג'קסון שנחת מאוחר יותר בנתב"ג ויצטרף לאימוני מכבי תל אביב. "אני רוצה להיות השחקן הזה עם הניסיון, על ומחוץ למגרש. אני לא מרגיש לחץ", אמר ג'קסון עם נחיתתו והוסיף, "אני מקווה שאוכל לעשות את ההבדל בין קבוצה של פלייאוף ביורוליג לקבוצה של פיינל פור. בשביל זה הגעתי. אנחנו צריכים להאמין".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס עם שמעון מזרחי. לירון מולדובן
קורא לאוהדים לבוא עם הקבוצה לליטא. יאניס ספרופולוס עם שמעון מזרחי/לירון מולדובן

"בהתחלה היה קשה כי יש לנו סגל קצר", הודה ספרופולוס בסיום, "אבל אז העלינו קצב וכולם הופיעו. אני מאוד מאושר מהצורה בה השחקנים שלי שיחקו, הם רצו לנצח וזה חשוב. אני מאוד גאה בלחימה ובתצוגה שלהם. באופן כללי שלטנו והיינו טובים, אחרי ששיפרנו את ההגנה ברבע השני. התאמנו את עצמנו למשחק, ההגנה הייתה טובה יותר ולא נתנו להם לעשות נקודות במתפרצות".

לקראת המשחק מול ז'לגיריס ביום חמישי ביורוליג, אמר המאמן: "תהיה לנו אפשרות לתת לשחקנים אוויר ולעשות חילופים כי נהיה עם סגל ארוך יותר, כך שלא נאבד שוב כל כך הרבה כדורים. אנחנו רוצים שהאוהדים יבואו איתנו, יש מקום במטוס".

על ארון ג'קסון אמר: "הוא שחקן מנוסה מאוד, נלמד אותו ואת ג'יילן ריינולדס את הדברים הבסיסיים והם יוכלו לתת לנו דקות איכות".

ג'ייק כהן, ששוב היה המצטיין בשורות האלופה, סיכם: "כולנו עבדנו קשה מאוד, זה לא היה קל. באר שבע משחקת כדורסל מיוחד וקשוח. אני מקווה שיחזרו השחקנים לקראת ז'לגיריס, היורוליג חשובה לנו מאוד. השחקנים החדשים יוכלו לעזור, זה נראה מבטיח".

סייע בהכנת הידיעה: אוהד שוירמן

שחקני מכבי תל אביב ג'ייק כהן, טיילר דורסי. לירון מולדובן
לא היה קל. ג'ייק כהן בסיום/לירון מולדובן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully