וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: אריאל בית הלחמי עשוי לסיים את תפקידו, שרון דרוקר מועמד

29.12.2019 / 10:22

ההנהלה טרם קיבלה החלטה, אך התחושות בקרב ראשי הפועל תל אביב הן כי המצב הנוכחי קשה מאוד ושהקבוצה חייבת לעבור זעזוע אחרי שלושת ההפסדים הרצופים. קופרברג עשוי להצטרף

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: אסף דרורי

מאמן הפועל תל אביב אריאל בית הלחמי עשוי לסיים היום (ראשון) את תפקידו, וזאת למרות שבשיחה שנערכה אתמול בין ראשי המועדון לא התקבלה על כך ההחלטה. התחושות בקרב ראשי הפועל תל אביב הן כי המצב הנוכחי של הקבוצה הוא קשה מאוד, ושהקבוצה חייבת לעבור זעזוע.

אתמול ספגה הפועל תל אביב הפסד שלישי ברציפות, 94:85 למכבי ראשון לציון, הפסד שהגיע אחרי מעידה מול עירוני נס ציונה והפסד כואב בדרבי מול מכבי תל אביב. בקבוצה ציפו לנצח לפחות אחד מבין שלושת המשחקים האלו, משחקים שהגיעו אחרי תקופה יחסית טובה שבה הצליחה הפועל לבלום את פתיחת העונה החלשה שלה.

במהלך היום צפויים ראשי הקבוצה לערוך שיחות נוספות ולהחליט האם לתת לבית הלחמי הזדמנות נוספת במשחקים הקרובים (נגד גלבוע גליל ומכבי אשדוד) או שמא לוותר על שירותיו. מי שנחשב למועמד הבכיר להחליף את בית הלחמי הוא מאמנה המפוטר של הפועל חולון שרון דרוקר, שבעבר היה מועמד לאימון הפועל תל אביב מספר פעמים, אך השידוך בין הצדדים לא הושלם.

במקביל לעתידו של בית הלחמי, קיבלו בהפועל תל אביב החלטה לחזק את הסגל הרעוע, שאף קיבל מכה בשבוע שעבר עם ההודעה על השבתתו של אלישי כדיר לחודש וחצי הקרובים. האדומים נכנסו למגעים מתקדמים עם הסנטר דניאל קופרברג, ששוחרר לאחרונה ממכבי חיפה, ומקווים לצרפו עד למשחק הקרוב נגד גלבוע/גליל.

ים מדר שחקן הפועל תל אביב עם אריאל בית הלחמי מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
העסק לא מתרומם. בית הלחמי/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully