וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הניקס והספרס עוקבות מקרוב: מניית הדראפט של דני אבדיה עם סיום 2019

ברוב התחזיות שומר הכישרון של מכבי תל אביב על מקום בטופ 10, אולם באחת מהן כבר צנח למקום ה-24. בארה"ב טוענים: ניו יורק וסן אנטוניו מסוקרנות ממנו במיוחד

צילום: דני מרון, עריכת וידאו: עמית שמחה

במקביל לדקות הקבועות שהוא מקבל בליגת העל, לאחרונה זוכה דני אבדיה ליותר ויותר דקות גם ביורוליג. בשלושת המשחקים האחרונים הוא לא ירד מ-15 דקות, וביום חמישי האחרון נגד אנדולו אפס הראה ניצוצות מהכישרון הגדול עם רבע שני פנטסטי.

כמובן שבארצות הברית ממשיכים לעקוב אחר מעלליו. רגע לפני ששנת 2019 מסתיימת, מומחי הדראפט הבכירים פרסמו את התחזיות העדכניות שלהם, וניתן לראות שאבדיה שומר בהן על מקומו בחודשים האחרונים, גם אם לא מתקדם.

בשש מתוך שבע תחזיות הדראפט שנחשבות למובילות, הוא מדורג בטופ 10. יחד עם זאת, רק בתחזית אחת, זו של ESPN, הוא נכנס לטופ 5.

דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הסקאוטים ממשיכים להגיע לתל אביב בהמוניהם. אבדיה/ברני ארדוב

יוצאת מהכלל היא רשת CBS, שפרסמה אמש (שבת) את התחזית העדכנית שלה והציבה את אבדיה בבחירה ה-24, הרחק מהטופ 10 ואפילו מהלוטרי.

"אבדיה מתוכנן להפוך לשחקן הגנה שמסוגל לשמור על כמה עמדות ומסוגל לשמש גם כמנהל משחק משני בהתקפה", ציינו ב-CBS, שם שידכו את אבדיה לברוקלין.

גם בליצ'ר ריפורט פרסמו בסוף השבוע תחזית מעודכנת, בה אבדיה שמר על המקום השישי. "יכולת טובה בליגה הישראלית העניקה לאבדיה יותר דקות גם ביורוליג, שם הוא נתן שני משחקים טובים ויעילים ברצף. אצל אבדיה אלו עדיין רק ניצוצות, בהתחשב בגילו ובסיטואציה שבה הוא נמצא במכבי תל אביב", ציין מומחה הדראפט ג'ונתן וסרמן. "למרות שהוא ממעט לגעת בכדור, הוא מראה ניצנים של יכולות כסקורר, כמוסר וכשומר, כמו שהראה באליפות אירופה לנבחרות עתודה בקיץ. יחד עם זאת, סימני שאלה בנוגע לאתלטיות של אבדיה ימשיכו לעורר סימני שאלה בנוגע לתקרה שלו".

עוד בוואלה!

טייריס רייס: "מדהים שבתל אביב עדיין זוכרים לי את הגמר ב-2014"

לכתבה המלאה

היכן דני אבדיה מדורג בתחזיות הדראפט המובילות?

ESPN - בחירה 5

NBADraft - בחירה 7

אתלטיק - בחירה 7

בליצ'ר ריפורט - בחירה 6

CBS - בחירה 24

ספורטס אילוסטרייטד - בחירה 7

USA Today - בחירה 7

דני אבדיה שחקן מכבי תל אביב מול וסילי מיציץ' שחקן אנאדולו אפס. אתר רשמי מכבי תל אביב, אתר רשמי
מתחיל להראות ניצוצות גם ביורוליג. אבדיה בהגנה/אתר רשמי, אתר רשמי מכבי תל אביב

בארצות הברית טוענים בימים האחרונים ששתי קבוצות שמות עין על אבדיה באופן מיוחד. אחת מהן היא ניו יורק ניקס, שכידוע מעסיקה כעת את דיוויד בלאט. ב"ניו יורק דיילי ניוז" העלו את ההשערה שבלאט ינסה לשכנע את הניקס לבחור בשחקן אירופי בדראפט, ובמקרה כזה יעדיף את בן ארצו אבדיה.

הכתב סטיבן בונדי אף פרסם תחזית הומוריסטית לשנת 2020 בספורט הניו-יורקי, וציין ש"בחודש יוני הניקס יבחרו בדני אבדיה, ויקבלו בתגובה מטר של שריקות בוז. אבדיה יגיד שזה לא חשוב, כי הוא ממילא מתכוון להמשיך במכבי תל אביב".

אבדיה נמצא גם על הכוונת של סן אנטוניו, קבוצה שמאז ומתמיד קיבלה שחקנים אירופאים בזרועות פתוחות. באתר "ניוז פור סן אנטוניו" טענו שהעניין המוגבר שהספרס מביעים באבדיה בא לידי ביטוי בנציגים שנשלחים לעקוב אחריו בישראל לעיתים קרובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully