וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב: ג'יילן ריינולדס חתם על חוזה זמני עם אופציה עד לסיום העונה

28.12.2019 / 18:13

הסנטר (26, 2.08) מצטרף לצהובים לאור הפציעה של בלאק: "מועדון אגדי והיסטורי". ספרופולוס הודה להנהלה: "ייתן לנו פתרונות בצבע"

אימג'בנק GettyImages

בווידאו: אחד ממשחקיו של ריינולדס בליגה הסינית

מכבי תל אביב ביצעה חיזוק שני בזמן קצר כשהחתימה הערב (שבת) את הסנטר האמריקאי ג'יילן ריינולדס על חוזה זמני עם אופציה עד לסיום העונה. ריינולדס לא היה המועמד היחיד של הצוות המקצועי לעמדה זו, אך העובדה כי הוא מגיע בכושר משחק, האפשרות לשחררו ב-50 אלף דולרים בלבד וההיכרות שלו עם ארון ג'קסון ואות'לו האנטר גרמה לאנשי מכבי לבצע את המהלך ולצרפו. ריינולדס מגיע לאור הפציעה של טאריק בלאק שמתארכת וכי הסנטר ייעדר לפחות עוד ארבעה שבועות.

"אני שמח מאוד שצירפנו שחקן איכותי לסגל", אמר יאניס ספרופולוס. "ג'יילן מגיע כדי לעזור ולתת לנו פתרונות בצבע. אני רוצה לברכו למשפחת מכבי. פעם נוספת אני רוצה להודות לבעלים על שהחתימו שחקן נוסף. אנחנו במהלכה של משימה והוא יעזור לנו בדרך".

ריינולדס עצמו אמר: "אני שמח להגיע למועדון כל כך היסטורי ואגדי. הגופיה של מכבי מוכרת בכל העולם, אני כבר מחכה להצטרף באופן מיידי ולעזור לחברי לקבוצה".

שחקן מכבי תל אביב ג'יילן ריינולדס. האתר הרשמי של מכבי תל אביב, אתר רשמי
ברוך הבא. ריינולדס/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי תל אביב

ריינולדס (26, 2.08) הוא בוגר אוניברסיטת אקסבייר משנת 2016, שם לא רשם מספרים מרשימים מדי אך היה חלק מקבוצה חזקה. בקיץ 2016 חתם ברקנאטי מהליגה השנייה באיטליה ורשם 18.2 נקודות ו-7.9 ריבאונדים. ההצלחה שלו הובילה אותו לחוזה בליגה הראשונה באיטליה, במדי רג'יו אמיליה שם רשם 6.5 נקודות ו-4.4 ריבאונדים למשחק. בסוף עונת 2017/18 חיזק את ברצלונה למספר משחקים בשל מכת פציעות שעברה על הקבוצה.

הפריצה הגיעה בעונת 2018/19 בה שיתף פעולה עם גל מקל בזניט סנט פטרסבורג. הסנטר היה אחד משחקני הפנים הטובים בליגת ה-VTB, כולל כמה הופעות מצוינות מול שחקן מכבי אות'לו האנטר שהמליץ עליו לראשי המועדון, והוא רשם 16.6 נקודות ו-7.9 ריבאונדים למשחק. הוא אף זכה לתואר שחקן חודש ינואר בליגה. הקיץ חתם בז'ציינג מהליגה הראשונה בסין, אך עזב אחרי תקופה קצרה והגיע לליגת הפיתוח.

ריינולדס צפוי לנחות בישראל בימים הקרובים כמו גם ארון ג'קסון שחגג את הולדת בנו בימים האחרונים, והשניים יהיו בסגל של יאניס ספרופולוס למשחק החשוב נגד ז'לגיריס קובנה בחוץ ביום חמישי הקרוב.

מכבי תל אביב תוציא לקראת המשחק טיסה מיוחדת לאוהדים עליה תעלה גם הקבוצה עצמה. הטיסה תצא ביום רביעי, ה-1 בינואר, יום לפני המשחק בשעה 15:00 ותחזור ביום לאחר המשחק, ה-3 בינואר ב-11:00. במועדון מציעים חבילה עם העברות ושהייה במלון של שלושה או ארבעה כוכבים החל מ-499 יורו. הרשמה באתר הרשמי של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully