וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב קרובה להבנות עם הסנטר ג'יילן ריינולדס

28.12.2019 / 9:02

שחקן הפנים האמריקאי (26, 2.08) שכיכב בעונה שעברה לצד גל מקל בזניט סנט פטרסבורג אמור להגיע בחוזה זמני עם אופציית הארכה עד לסיום העונה בשל מכת הפציעות

צילום: דני מרון, עריכת וידאו: עמית שמחה

מכבי תל אביב צפויה לבצע חיזוק שני במהלך העונה והיא קרובה להבנות עם הסנטר האמריקאי ג'יילן ריינולדס שמשחק כעת במדי סטוקטון קינגס מליגת הפיתוח של ה-NBA. הצהובים ינסו להשלים את עסקת צירופו של ריינולדס עוד במהלך היום כדי שיוכל להגיע לישראל בימים הקרובים ולהיות חלק מהסגל לקראת המשחק נגד ז'לגיריס קובנה ביום חמישי הקרוב. אם העסקה תושלם תצטרך מכבי לשלם פיצוי של כ-50 אלף דולרים לקבוצה, חלק מחוקי ליגת הפיתוח.

ריינולדס (26, 2.08) הוא בוגר אוניברסיטת קסביאר משנת 2016, שם לא רשם מספרים מרשימים מדי אך היה חלק מקבוצה חזקה. בקיץ 2016 חתם ברקנאטי מהליגה השנייה באיטליה ורשם 18.2 נקודות ו-7.9 ריבאונדים. ההצלחה שלו הובילה אותו לחוזה בליגה הראשונה באיטליה, במדי רג'יו אמיליה שם רשם 6.5 נקודות ו-4.4 ריבאונדים למשחק. בסוף עונת 2017/18 חיזק את ברצלונה למספר משחקים בשל מכת פציעות שעברה על הקבוצה.

ג'יילן ריינולדס. GettyImages
יעבה את הסגל של ספרופולוס. ג'יילן ריינולדס/GettyImages

הפריצה של ריינולדס הגיעה בעונת 2018/19 בה שיתף פעולה עם גל מקל בזניט סנט פטרסבורג. הסנטר היה אחד משחקני הפנים הטובים בליגת ה-VTB, כולל כמה הופעות מצוינות מול שחקן מכבי אות'לו האנטר שהמליץ עליו לראשי המועדון, והוא רשם 16.6 נקודות ו-7.9 ריבאונדים למשחק. הוא אף זכה לתואר שחקן חודש ינואר בליגה. הקיץ חתם בז'ציינג מהליגה הראשונה בסין, אך עזב אחרי תקופה קצרה והגיע לליגת הפיתוח.

אם ריינולדס אכן יחתום, יהיה זה על חוזה זמני עם אופציית הארכה עד לסיום העונה. הצהובים החליטו לבצע את החיזוק השני בסגל, לצד ארון ג'קסון שיגיע השבוע לישראל, לאחר שנודע כי טאריק בלאק ייעדר ארבעה שבועות נוספים, וכן חזרתו של עומרי כספי תהיה רק בחודש הבא במקרה הטוב.

עוד בוואלה! ספורט

הבובואה התנפצה: השמיכה הקצרה לא כיסתה את הקו האחורי הטוב באירופה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully