וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טייריס רייס: "מדהים שבתל אביב עדיין זוכרים לי את הגמר ב-2014"

אקס מכבי תל אביב סיפר ל"בוסטון הראלד": "אני מקבל הרבה אהבה בישראל. אירופה היא כנראה הדבר הכי טוב שקרה לי בחיי"

צילום: דני מרון, עריכת וידאו: עמית שמחה

"בתל אביב אני מקבל הרבה אהבה. כשהייתי שם לאחרונה עם פנאתינייקוס, נכנסתי לחדר כושר וכולם התחילו לקרוא בשמי. אנשים ניגשו אלי, אמרו לי שהם אוהבים אותי וזוכרים מה עשיתי בגמר היורוליג. מדהים שמשהו שקרה לפני 5-6 שנים, בשבילם כאילו קרה אתמול".

כך סיפר טייריס רייס בראיון ל"בוסטון הראלד". הגארד האמריקאי של פנאתינייקוס שיחק במכבי תל אביב בעונת 2013/14 והיה גיבור הזכייה שלה ביורוליג באותה עונה, תוך שהוא גם זוכה בתואר ה-MVP של הפיינל פור. בראיון שפורסם אמש, הוא סיפר על הביקורים שלו בישראל מאז שעזב את הקבוצה.

רייס מעולם לא שיחק ב-NBA. הוא סיים ארבע שנים בבוסטון קולג', לא נבחר בדראפט 2009 ומאז נדד בין מדינות ויבשות. "ה-NBA תמיד הייתה המטרה האולטימטיבית, תמיד מספר 1", הוא אמר, "אבל תמיד הגעתי למצב שאני לא יכול לסרב להצעות מאירופה או סין, או ללכת ל-NBA בשביל שכר נמוך יותר. גם לא רציתי למלא תפקיד משני, ככה שבסופו של דבר העדפתי להישאר היכן שאני נמצא".

הגארד סיכם: "לפני 11-12 שנים, כשהייתי בבוסטון קולג', לא תיארתי לעצמי שכך תראה הקריירה שלי. אני חושב על זה הרבה - הכדורסל לקח אותי למקומות עליהם לא שמעתי ושלא דמיינתי שאראה לעולם. אירופה מעולם לא היוותה מטרה עבורי, אבל היא כנראה הדבר הכי טוב שקרה לי".

טייריס רייס שחקן פנאתינייקוס מול טיילר דורסי שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
התרגש מהביקור בישראל. רייס/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully