וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ' גאה אחרי הרביעייה: "אני יודע למה הקבוצה שלי מסוגלת"

28.12.2019 / 17:08

מאמן מכבי תל אביב אהב מה שראה מקבוצתו מול הפועל כפר סבא, התייחס למשחק העונה ("המשחק מול מכבי חיפה לא חשוב יותר מהמשחק היום") והודה שהסגל רחב מדי וייתכנו שינויים: "זה לא קל". יונתן כהן: "אני מרגיש מצוין". אופיר חיים: "מצפה להרבה יותר"

צילום: לירון מולדובן, עריכה: נועה לוי
ולאדן איביץ' מאמן מכבי תל אביב. לירון מולדובן
בשבוע הבא זה כבר יהיה סיפור אחר לגמרי. איביץ'/לירון מולדובן

שבוע לפני משחק העונה הגדול מול מכבי חיפה, יצאה היום (שבת) מכבי תל אביב לטיול צהריים קליל בבלומפילד שהסתיים ב-0:4 על הפועל כפר סבא, במשחק בו התוצאה היתה יכולה להיות גבוהה יותר. איתי שכטר (18), עומר אצילי (55), יונתן כהן (69) וצ'יקו אופואדו (89) היו אמונים על השערים והאלופה שפתחה פער זמני של שש נקודות מהירוקים נראית יעילה ודורסנית מתמיד, הכי רחוק מההדחה המשפילה מגביע המדינה בידי הפועל אום אל פאחם.

"אני יודע למה הקבוצה שלי מסוגלת", סיכם ולאדן איביץ'. במחצית הראשונה שלטנו בקצב, זה לא קל במזג אוויר כזה ועם 10 שחקנים לפני הכדור, אבל עשינו את זה. במחצית השנייה הבקענו את השני, ואחר כך, אחרי ההרחקה, היו לנו יותר מרווחים ויכולנו להבקיע עוד שניים-שלושה שערים, מלבד השערים שכבשנו. יצרנו המון הזדמנויות, זה היה משחק טוב.

"ימים רעים? זה קורה, אמרתי שאני לא רוצה לדבר על זה. אנחנו צריכים להסתכל על מה שמצפה לנו בהמשך. המשחק מול מכבי חיפה יהיה משחק על שלוש נקודות, כמו המשחק היום, זה לא משחק חשוב יותר. השחקנים שלי צריכים לכבד את כל הקבוצות באותה צורה.

על הסגל הרחב שלו אמר: "כל אחד מהשחקנים שלי שיחק, יש לנו את הסגל הכי רחב בליגה ואני לא מכיר שחקן אחד שלא שיחק. זה לא קל, הכל תלוי ברגע, איך הם עובדים. עכשיו נשארנו במפעל אחד וזה לא קל לתת הזדמנות ל-24 שחקנים". לבסוף, על האפשרות שישחרר או יצרף שחקנים בינואר, אמר: "אולי, נצטרך לדבר על זה".

יונתן כהן הוסיף: "אני לא חושב שהיו לנו ימים לא טובים, יש עליות וירידות לכל קבוצת כדורגל. אני שמח שחזרנו לנצח והפנים למשחק הבא. אני שמח שעכשיו אנחנו מגיעים ליותר מצבים ומנצלים אותם, וכיף לנצח ככה. אני מרגיש מצוין, בכושר טוב, מה שהיה זה חלק מהכדורגל ואני מקבל כל מה שהמאמן מחליט. אני מעדיף שלא להתייחס לנושא הזה, הוא מאחורי. אני שמח שאני משחק, כובש ועוזר לקבוצה לנצח. אני מאוכזב כי הגעתי היום להרבה מאוד מצבים וכבשתי רק גול אחד". על המפגש עם מכבי חיפה אמר: "זה כמו עוד משחק בשבילנו, המשחק הזה לא יכריע שום דבר לגבי האליפות".

יונתן כהן שחקן מכבי תל אביב חוגג שער. לירון מולדובן
מעדיף שלא לדבר על הספסול. יונתן כהן/לירון מולדובן

מנגד, המאמן המפסיד אופיר חיים סיכם: "זה לא רק בלי נקודות, אני מאוד מאוכזב מהמשחק שלנו, למרות שעד ההרחקה הרגשתי את הקבוצה טובה. זה לא היה נראה טוב, אני מאוד מאוכזב מהקבוצה שלנו ומצפה להרבה יותר. חסר לנו הרבה ביטחון וחסרה לנו איכות, אמרתי את זה לא פעם. חסרים לנו שחקנים שיכולים לעשות את ההבדל בחלק הקדמי. עם 11 שחקנים קשה נגד מכבי, אז בטח עם עשרה.

על השוער המחליף יגאל בקר, שמנע תבוסה גדולה הרבה יותר, אמר המאמן המפסיד: "בכל פעם שהוא משחק, וזה לא קורה הרבה, הוא מוכיח שהוא טוב. אמנם הוא ספג ארבעה שערים, אבל אני מאוד גאה בו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully