וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה החלה במשא ומתן עם בשאקשהיר בנוגע להחזרת קרים פריי

26.12.2019 / 14:08

על פי גורם סרבי המקורב לסוכנו של השחקן, בחיפה החלו בשיחות רשמיות בניסיון לצרפו. בנוסף טוען הגורם שפריי הבהיר שיהיה מוכן להוריד בדרישותיו כדי לחזור ואף נפגש בטורקיה לפני זמן מה עם נציג של הירוקים

לילך וייס רוזנברג

מכבי חיפה החלה במשא ומתן עם בשאקשהיר הטורקית במטרה לצרף את קרים פריי בחודש ינואר הקרוב. השחקן הבהיר בשבוע האחרון לגורמים במועדון שהוא מעוניין מאוד לחזור, ומוכן אף להוריד מעט בדרישותיו הכספיות. כעת בחיפה מחכים לראות האם הקבוצה הטורקית תפצה משמעותית את השחקן ותשחררו ללא תמורה.

כידוע, בחיפה סימנו את פריי כמועמד המוביל לחיזוק בחודש ינואר, וכעת לפי גורם בכדורגל הסרבי החלו שיחות בין המועדונים בניסיון להוציא את העסקה לפועל. לפי אותו גורם סרבי, המקורב מאוד לסוכנו של השחקן, פריי נפגש בטורקיה לפני זמן מה עם נציג של המועדון הישראלי והביע את נכונותו לחזור.

הקשר מסיים את החוזה שלו בקבוצה בסוף העונה, כאשר לטורקים אופציה להאריכו בשנתיים נוספות אך בשכר של כ-1.2 מיליון יורו, דבר אותו הם בכל מקרה לא מתכוונים לעשות. כך שבסוף העונה בכל מקרה השחקן יהפוך לחופשי. אותו גורם טוען שהטורקים מעוניינים לחסוך חלק משכרו, כך שיהיו מוכנים לתת פיצוי.

בחיפה בכל מקרה ממשיכים במקביל לפריי לבדוק אופציות נוספות לחיזוק של שחקן זר בחלק הקדמי, אך המטרה הראשונית היא כאמור לצרף את הקשר ששיחק בקבוצה בעונה שעברה.

קרים פריי שחקן מכבי חיפה. יוסי ציפקיס
מוכן להפחית בדרישותיו כדי לחזור. קרים פריי/יוסי ציפקיס



טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully