וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי מכבי והפועל תל אביב שוחחו: "עונשי הרדיוס צריכים להיעלם מהכדורגל"

26.12.2019 / 13:44

היריבות המושבעות יפעלו יחד לביטול העונש ויעלו זאת לדיון בפורום המנהלת הקרוב. במכבי תל אביב אמרו: "מה אשמים המנויים שלנו?"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי תל אביב והפועל תל אביב ישתפו פעולה ויפעלו יחד לביטול עונשי הרדיוס. ראשי הקבוצות שוחחו ביניהם היום (חמישי) וסיכמו כי בישיבת הנהלת ההתאחדות לכדורגל הקרובה הם יניעו את התהליך לביטול עונשי הרדיוס בתקנון המשמעת של ההתאחדות לכדורגל.

עורך הדין מורן מאירי היועץ המשפטי של מכבי תל אביב כבר סיכם עם שרון ניסנוב מבעלי הפועל תל אביב לפעול בנושא בכוחות משותפים על מנת שלא תהיה לדייני בתי הדין אפשרות להשתמש בעונשי הרדיוס.

במכבי תל אביב אמרו היום: "מה אשמים מנויי מכבי תל אביב ששילמו ממיטב כספם על מנוי ויצטרכו עכשיו לנסוע לחיפה כדי לצפות במשחק בית של הקבוצה? עונשי הרדיוס צריכים להיעלם מהכדורגל הישראלי".

אבוקה ביציע אוהדי מכבי תל אביב. לירון מולדובן
הגיע הזמן לשינוי? אוהדי מכבי תל אביב מדליקים אבוקה/לירון מולדובן

פורום השמונה עשרה של מנהלת הליגות יתכנס הבוקר לישיבת דירקטוריון שנקבעה מבעוד מועד ובמהלכה תעלה מכבי תל אביב לדיון את הנושא. בכל ישיבה כזו של מנהלת הליגות דנים בנושאים שהוגשו מראש, אבל לקבוצות ניתן גם זמן להעלות נושאים דחופים ועדכניים.

במכבי תל אביב וגם בהפועל תל אביב לא נרגעים גם היום מהעונשים הכבדים שהושתו עליהם בבית הדין אתמול ובתוכם עונשי רדיוס, סגירת יציעים וקנס כספי. לא מן הנמנע כי ההתקוממות הנוכחית של הקבוצות תוביל תהליך שבסופו יתבצע שינוי בתקנון ההתאחדות לכדורגל. בית הדין נסמך על תקנון המשמעת וכבר הרבה שנים ישנן טענות על כך שהתקנון כבר לא רלוונטי וצריך לעבור שינוי.

כזכור, אמש נקבעו עונשים חומרים למכבי והפועל תל אביב בעקבות התפרעות האוהדים בדרבי. על הפועל תל אביב נגזרו שלושה משחקי רדיוס, ועל מכבי תל אביב נגזר משחק רדיוס אחד אותו תיאלץ לרצות דווקא במשחק הצמרת נגד בית"ר ירושלים.

(עדכון ראשון: 07:44)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully