וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "אני מאמן 21 שנים ועוד לא קרה לי שהייתי עם שני מחליפים"

25.12.2019 / 21:37

מאמן הפועל תל אביב הביע את תסכולו אחרי ה-0:0 מול אשדוד: "גם בואטנג שהיה על הספסל היה עם חום. היינו צריכים לגמור את המשחק במחצית הראשונה, אבל אין לנו את הקילר אינסטינקט". רוני אוואט: "מתנצל בפני האוהדים"

ניר קלינגר מאמן הפועל תל אביב. לירון מולדובן
הקבוצה שלו היתה עדיפה למרות ההרכב החסר. ניר קלינגר/לירון מולדובן

יום לא פשוט עבר על הפועל תל אביב. אחרי שנענשה בחומרה בשלושה משחקי רדיוס על ידי בית הדין, האדומים סיימו ב-0:0 ביתי עם מ.ס אשדוד והתקרבו עד כדי 2 נקודות לקו האדום בעקבות הניצחון של נס ציונה על מכבי נתניה. ניר קלינגר נאלץ לאלתר הרכב בעקבות רשימת הפצועים/חולים הבלתי נגמרת שלו ולמרות הסגל הדליל האדומים היו עדיפים על אשדוד האנמית ולא היו רחוקים מלהשיג ניצחון מפתיע בהתחשב בנסיבות שהיו לרעתם.

אור אינברום הפועל תל אביב. לירון מולדובן
הצטרף למסדר הפצועים. אור אינברום/לירון מולדובן

ניר קלינגר אמר לאחר המשחק: "איך אני יכול להיות מרוצה כשקבוצה מחמיצה כל כך הרבה? היינו צריכים לגמור את המשחק במחצית הראשונה, אבל בעיקר במחצית השנייה. בהתחשב בכך שכמעט אותו הרכב שיחק 120 דקות לפני שלושה ימים, אז זה יכול לתת נחמה קטנה אבל זה משחק שהיה חייב להיות שלנו. אלו שתי נקודות חשובות מאוד שפספסנו היום".

על העובדה שקבוצתו רחוקה רק 2 נקודות מהקו האדום: "אני לא חושב שבשלב הזה צריך להסתכל על הטבלה. צריך להסתכל על המשחק שלנו, רמת המשחק והמחוייבות. עד אז צריך לקחת הרבה אוויר. זה לא קל, אבל כרגע זה הסגל שיש. היום היה מצב חסר תקדים. אני מאמן 21 שנה ולא קרה לי שהייתי עם שני מחליפים. גם בואטנג עם חום, הוא יצא גבר כי הכרחתי אותו לשחק. אני לוקח אוויר, אני קר רוח ומקווה שכולם יהיו סבלניים".

על עונשי הרדיוס מבית הדין: "זו תקופה קשה. גם הפציעות והמחלות וגם העונש. היה וירוס שתקף שבעה שחקנים שלא נמצאים פה היום. זה לא צריך לקרות שהקבוצה תהיה עם שני מחליפים ועוד שחקן עם חום. אני מוריד את הכובע בפני אלו ששיחקו. זה היה ברור שהיינו טובים יותר, אבל לא היה לנו את הקילר אינסטינקט הזה".

אוראל דגני קפטן האדומים אמר: "דווקא המצב הקשה נותן לך אתגר מנטאלי. אני חושב שעשינו משחק די טוב. הגענו למספיק הזדמנויות כדי לנצח. הם כמעט ולא סיכנו אותנו וזה בסדר. צריך לחשוב על המשחק הבא".

"אנחנו צריכים שהאוהדים יבואו למרות הסוג של שביתה שיש פה. יש אוהדים שמעבירים לנו מסרים ברשתות החברתיות. האוהדים של הפועל תל אביב יודעים לתמוך ברגעים קשים. הייתי מאוד שמח אם היה לנו את התקציב הכי גדול בארץ והיו מביאים את השחקנים הכי טובים אבל זה לא המצב. בכל מקרה אני מקווה שיביאו שחקנים חדשים בינואר".

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
רוני אוואט מאמן מ.ס. אשדוד. לירון מולדובן
לא ניצל סגל חסר מאוד של הפועל תל אביב. רוני אוואט/לירון מולדובן

רוני אוואט אמר: "בואו נודה על האמת, רמת המשחק שלנו היתה לא ברמה גבוהה בלשון המעטה. יחד עם זאת שיחקנו לפני ארבעה ימים ובמשחק הקודם היינו בשלב מוקדם בפיגור 4:1. זה יושב לשחקנים. אני מקווה שנקבל את הביטחון ונוכל לעשות את הדברים שאנחנו רוצים ברמה ההתקפית".

"אנחנו רוצים לעשות את אותם הדברים כל הזמן, אבל זה לא תמיד מצליח. אנחנו בדרך כלל מבקיעים הרבה שערים. היום זה לא הספיק, עבדנו ברמה הטקטית. יסלחו לי האוהדים שהפעם לא סיפקנו להם שערים והם קיבלו משחק לא טוב. אנחנו מחפשים כל הזמן לנצח. אנחנו קצרים בסגל מבחינת החלק הקדמי כי שגיב יחזקאל פצוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully