וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שהר רוצה להחזיר את טרנר לשיאו: "נצטרך לבוא בגישה של לטרוף מההתחלה"

26.12.2019 / 11:15

אחרי שני ניצחונות רצופים, הפועל באר שבע מתכוננת לאשדוד וחוזרת לאצטדיון בו הפסידה שלוש פעמים רצוף. ברק בכר: "חשוב שתהיה המשכיות. נרצה להחזיר את הכוח שיש בטרנר"

שלומי גבאי

אחרי שני ניצחונות רצופים (על אשדוד בגביע ועל חדרה בליגה) ותחושה שהמשבר מאחוריהם, הפועל באר שבע מתכוננת למפגש הביתי הקרוב מול מ.ס אשדוד במסגרת המחזור ה-16 בליגת העל, בתקווה לחזור לנצח במגרש הביתי באצטדיו טרנר, שבו ספגה שלושה הפסדים רצופים.

ברק בכר אמר היום (חמישי) במסיבת העיתונאים לקראת המשחק: "המטרה שלנו היא לחבר את הדברים הטובים משני הניצחונות. מול אשדוד ההתקפה הייתה טובה וההגנה פחות, ובחדרה ההגנה הייתה טובה וההתקפה עשתה פחות דברים. המטרה היא לשתף את הדברים, וזו העבודה שלי כמאמן".

על החזרה לטרנר: "צריך לנצל את שני הניצחונות ולבוא עם ביטחון, מול הקהל שלנו שתמיד היה בשבילנו, גם בהפסדים, ולחזור לנצח בטרנר".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. קובי אליהו
ברק בכר/קובי אליהו

על שילוב המחליפים ובחירת המערך "בסופו של דבר אני חי את הקבוצה ועושה את השינויים שאני חושב שצריך. חשוב שתהיה המשכיות. נרצה להחזיר את הכוח שיש בטרנר ולקבל את הכוח מהקהל. מצב הפצועים? נדע ביום יומיים הקרובים. יש כאלה שהם גבוליים, ונראה מי יהיה כשיר. יש לנו צוות רפואי שעושה יופי של עבודה, עד לאחרונה לא היו לנו פציעות, ועכשיו זה תקופה של עומסים ויחד עם מזג האוויר יש יותר פציעות. מול חדרה נתנו יופי של משחק הגנה, וזה מראה שיש על מי לסמוך, אלה שהחליפו את הפצועים עשו יופי של עבודה".

האם ישמור על שיטת שלושת הבלמים מהניצחונות האחרונים? "כל משחק לגופו", אמר בכר, "יש קבוצה יריבה, שצריך לעשות לקראתה את ההתאמות. ברור שהמטרה היא לייצר יציבות, גם בשיטה וגם בהרכב, ונקווה שנצליח.

"כל ניצחון הוא משמעותי. ידענו שאנחנו במשבר, לא אמרנו שיצאנו ממנו או לא, צריך להביא תוצאות, וזה מה שחשוב. אין ספק שניצחון בשבת יוכל להוציא אותנו לדרך חדשה".

בן שהר: "זו תקופה לא פשוטה, גם לשחקנים ולכל מי שנמצא בהפועל באר שבע. בטרנר תמיד ידענו להציג רמה גבוהה ולהביא תוצאות. כמו שברק אמר, היה קצת משבר, אבל פה אנחנו נמדדים. לא רק ברגעים יפים, אלא גם ברגעים קשים שבהם צריך לעבוד קשה ולחזור למסלול. כולנו רוצים להשתפר, להיראות יותר טוב ממה שאנחנו נראים עכשיו. מקווה שהמשחק הזה יחזיר אותנו למסלול".

על היריבה: "מכירים את אשדוד, זו קבוצה חזקה, אבל אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו. נצטרך לבוא בגישה שאנחנו צריכים לטרוף מההתחלה, ולהסתכל רק על עצמנו".

מה קרה לטרנר? שהר: "לא יודע אם משהו קרה לטרנר. יש תקופות שפחות הולך, ואז גם טרנר זה לא מבצר. נצטרך להרים את היכולת שלנו, אנחנו עושים את זה גם באימונים, ואני בטוח שגם הקהל יהיה איתנו, כי האצטדיון הזה מאוד חשוב עבורנו".

עוד בוואלה!

בהפועל באר שבע מקווים שז'וזואה השתחרר ובטוחים: זה המערך האידיאלי עבורו

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully