וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהפועל באר שבע מקווים שז'וזואה השתחרר ובטוחים: זה המערך האידיאלי עבורו

25.12.2019 / 7:26

הפורטוגלי ש"עוד לא מראה 50 אחוז מהיכולת שלו" כבש שער נהדר, בקבוצה מקווים שזו התחלה של דרך חדשה ומודים: "עושה לנו טוב להיות עם הגב לקיר"

שלומי גבאי

בווידאו: התגובות למשחק

עיקרי הדברים

- בבאר שבע מרוצים ממשחק ההקרבה של ההרכב המאולתר: "עושה לנו טוב להיות עם הגב לקיר"

- ז'וזואה הופתע מכך שלא נכלל בהרכב, נכנס כמחליף וכבש: "אולי זה ישחרר את הלחץ אצלו"

- בוגרי מחלקת הנוער של באר שבע מתחילים לקבל קרדיט מברק בכר, האוהדים מרוצים

- הדיונים על חלון ההעברות בינואר יידחו עד אחרי המשחק נגד אשדוד: "צריך לכבד כל שחקן"

seperator

1. בבאר שבע שיבחו את ההקרבה של השחקנים: "עושה לנו טוב להיות עם הגב לקיר"

בהפועל באר שבע עדיין לא מרגישים שיצאו מהמשבר עליו הצהיר המאמן ברק בכר בתום ההפסד הביתי לבית"ר ירושלים, אבל הניצחון 0:1 אמש (שלישי) על הפועל חדרה בליגה שמצטרף לניצחון בגביע המדינה על מ.ס. אשדוד ביום שבת האחרון, גרם לשינוי חיובי בתחושות. כעת, לקראת משחק הליגה נגד מ.ס אשדוד בשבת באצטדיון טרנר, יש דריכות גדולה.

אם יש דבר מרכזי שדיברו עליו אמש בהפועל באר שבע, זו ההתגייסות של השחקנים דווקא כשרבים משחקני הקבוצה לא היו בסגל אתמול. "עדן שמיר שהיה פצוע בא מיוזמתו ואמר שהוא רואה שאנחנו חסרים בלמים וקשרים אחוריים והוא רוצה לשחק, אפילו שהוא לא הבריא לחלוטין. זו הרוח שאני רוצה בקבוצה", אמר אמש המאמן ברק בכר.

אבל לא רק שמיר זכה לציון לשבח מצד ראשי הקבוצה. היעדרותם של מיגל ויטור, לואי טהא, עמית ביטון ושון גולדברג, שלחה את מרואן קבהא ודוד קלטינס לשחק כבלמים כאשר אור דדיה זוכה לפתוח לראשונה בליגה ועושה זאת בהצלחה. בבאר שבע ציינו לטובה את כל מי שמילא תפקיד שהוא לא רגיל לשחק בו. "נשארנו בלי בלמים. מרואן וקלטינס שיחקו אותה ונכנסו לעמדות האלה עם הרבה מוטיבציה. אולי אנחנו צריכים להרגיש יותר עם גב אל הקיר. זה עושה לנו טוב", אמרו אמש במועדון.

עוד בוואלה!

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את הפועל חדרה

לכתבה המלאה
שחקני הפועל באר שבע חוגגים. שלומי גבאי
כולם הקריבו מעצמם. שחקני באר שבע חוגגים/שלומי גבאי

2. בקבוצה מקווים שהגול ישחרר את ז'וזואה מהלחץ

את שער הניצחון שהיה גם השער היחיד במשחק מול הפועל חדרה כבש הפורטוגלי ז'וזואה. במועדון סיפרו אמש כי השחקן היה מופתע ומצוברח במיוחד כשגילה שהוא לא פותח. עם פתיחת המחצית השנייה הכניס אותו המאמן ברק בכר במקום נאור סבג, וז'וזואה גמל לו בשער נהדר מחוץ לרחבה. מיד אחרי שהבקיע רץ ז'וסווה למיגל ויטור שישב ביציע וחיבק אותו ממושכות.

"ז'וזואה יודע אילו ציפיות יש ממנו ויש עליו הרבה לחץ. אולי השער הזה ישחרר אותו, כי הוא שחקן טוב שעדיין לא הראה במשחקים 50 אחוז מהיכולת שלו", אמרו אמש במועדון. "דווקא במערך של שלושה בלמים ושני שחקני קו, ז'וזואה יכול להיות מאוד יעיל מכיוון שהקבוצה זקוקה למישהו שיש לו רגל טובה לכדורים ארוכים".

ז'וזואה שחקן הפועל באר שבע חוגג עם חבריו. שלומי גבאי
אולי עכשיו הוא יעמוד בציפיות? ז'וזואה חוגג אמש/שלומי גבאי

3. שחקני הבית משתלבים, האוהדים מרוצים

בדקות רבות במחצית השנייה שיחקה הפועל באר שבע עם שני שחקני בית. אור דדיה שפתח את המשחק כשחקן קו ימין במערך של שלושה בלמים ותומר יוספי שמשחק ללא פשרות הם שני שחקני בית שהקהל של הפועל באר שבע אוהב לראות. ביחד עם עמית ביטון יכולה הפועל באר שבע לשחק עם שלושה שחקני בית בהרכב, ואת זה רוצים לראות לא מעט אוהדים שמבקשים לקבל צביון יותר מקומי בקבוצה.

שחקני הפועל באר שבע חוגגים אחרי הפועל חדרה. שלומי גבאי
עוד ועוד שחקני בית. באר שבע חוגגת/שלומי גבאי

4. הדיונים על ינואר יידחו עד אחרי אשדוד: "צריך לכבד את כולם"

אחת ההחלטות שהתקבלו במועדון אחרי ההפסד לבית"ר ירושלים היתה לא להתעסק בחלון ההעברות של חודש ינואר ואפילו לא לדון השבוע באפשרות ששחקנים יתבקשו לעזוב. "רק אחרי המשחק בשבת נגד אשדוד, נתחיל לדון בהחלפת שחקנים. בשלב הזה צריך לכבד את כל השחקנים ואין דיבורים על החלפת שחקנים או שחרור מאסיבי של שחקנים", אמרו אמש במועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully