וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ולאדן איביץ' משנה גישה כלפי שחקני מכבי תל אביב ומבין: הסגל ארוך מדי

25.12.2019 / 7:05

במחנה הצהוב מספרים על גישה מרוככת של המאמן מאז ההשפלה בגביע, ומשוכנעים שהסגל ידולל בצורה משמעותית בינואר. וגם: אופואדו משחק בשביל החוזה החדש אחרי הקאמבק, אצילי מסביר ל"מספידים" של הקבוצה היכן הם טועים

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

עיקרי הדברים

- מכבי תל אביב צפויה לדלל את הסגל בחלון של ינואר

- ולאדן איביץ' שוב מרפה ומשנה גישה מול השחקנים

- במכבי שמחו שהקהל נתן אמון למרות ההדחה מהגביע

- עומר אצילי מבטיח: "אל תספידו את מכבי תל אביב"

- צ'יקו אופואדו חזר מפציעה ויילחם על חוזה חדש

seperator

1. איביץ' הבין: סגל של 26 שחקנים הוא עמוס מדי

מאמן מכבי תל אביב ולאדן איביץ' צפוי לבקש מהנהלת הקבוצה לערוך מספר שינויים בסגל בחלון ההעברות שייפתח ב-7 בינואר, כאשר לא מן הנמנע שהסרבי יבקש לדלל את הסגל העמוס של הקבוצה ואולי לרענן אותו בשחקן אחד חדש כדי להזרים דם חדש לקבוצה.

אמש בניצחון על בני יהודה לא התלבשו שרן ייני, אלירן עטר, מאור קנדיל, רוסלן ברסקי, מתן חוזז, ניק בלקמן, דור פרץ ואורוש ניקוליץ'. מדובר בשמונה שחקנים שביחד עם אלה שישבו אתמול על הספסל, מייצרים סגל מעובה במיוחד עם 26 שחקנים שכולם רוצים לשחק.

בסביבתו של איביץ' טוענים שהוא מתחיל להפנים כי מדובר במספר יותר מדי גדול של שחקנים שמחייב היערכות מחודשת. אם בעונה שעברה וגם בתחילת העונה הזו לסרבי לא הפריע שיש כזו כמות שחקנים בכל אימון, הרי שכעת הוא מתחיל להבין שזו מתכונת לחדר הלבשה נפיץ מדי. איביץ' צפוי לשוחח בקרוב על הנושא הזה עם הנהלת המועדון וייתכן ששחקנים יתבקשו לחפש קבוצות אחרות.

עוד בוואלה!

מכבי תל אביב הביסה את בני יהודה 0:3 בחוץ

לכתבה המלאה
שחקני מכבי תל אביב בכדורגל חוגגים עם הקהל. קובי אליהו
מי יעזוב? שחקני מכבי תל אביב חוגגים אמש/קובי אליהו

2. איביץ' מתקרב שוב אל שחקניו

ממש בדומה למה שקרה בתחילת הסיבוב הראשון, גם כעת ולאדן איביץ' משנה קצת גישה מול השחקנים. במכבי תל אביב יש כאלה שסיפרו אמש כי מאז ההדחה מגביע המדינה בשבת, איביץ' דווקא לא התכנס בתוך עצמו ולא התחפר מול השחקנים, אלא הבין שהוא צריך להיות פתוח וחברי ואת הדברים ניתן היה להרגיש, לדברי שחקנים מסויימים, בשלושת הימים שחלפו מאז ההפסד לאום אל פאחם.

כזכור, איביץ' היה מאוד קשוח מול השחקנים בתחילת העונה ולמרות שהקבוצה ניצחה, הוא העביר ביקורת נוקבת בתקשורת על היכולת הקבוצתית, מה שהוליד כעס אצל שחקנים מסויימים. לאחר אותה תקופה, הסרבי שינה את הגישה שלו והתקרב לשחקנים ונראה שכעת הוא מבין שכדי להוציא אותם משתי תוצאות התיקו בליגה וההדחה מהגביע, צריך לשנות פאזה ולהיות יותר חם ולבבי.

מאמן מכבי תל אביב, ולאדן איביץ', עם יוסי אבוקסיס, מאמן בני יהודה. קובי אליהו
משתדל להיות יותר לבבי. איביץ'/קובי אליהו

3. הקהל הביע אמון - והשחקנים התחילו להחזיר את החוב

במכבי תל אביב היו מרוצים אמש מהניצחון על בני יהודה, אבל לא פחות מכך שמחו שגרעין מכובד של אוהדים הגיע לתמוך בקבוצה במשחק החוץ בבלומפילד דווקא אחרי ההפסד הקשה והמביך להפועל אום אל פאחם בגביע המדינה. בסיום הניצחון אמש הודו השחקנים לאוהדים על כך שנתנו בהם אמון למרות האכזבה הרבה.

"התחלנו במסע לפיצוי האוהדים על מה שקרה בגביע המדינה", אמר בתום המשחק אחד משחקני מכבי תל אביב. "רק אליפות תיתן פיצוי על הכישלון בגביע המדינה ובאירופה, והיום אנחנו בתחילת הדרך לכפר על האכזבה שהסבנו לקהל ולעצמנו".

שחקן מכבי תל אביב, עומר אצילי. קובי אליהו
אל תהמרו להספיד אותנו. עומר אצילי/קובי אליהו

4. אחרי תרגיל מוצלח באימונים, אצילי מבהיר: "אל תספידו אותנו"

את השער הראשון שכבשה אתמול מכבי תל אביב ליווה ולאדן איביץ' בשמחה יוצאת דופן על הספסל. יונתן כהן מסר קרן שטוחה לאזור נקודת הפנדל ועומר אצילי הגיע מחוץ לרחבה בריצה ובעט פגז לרשת העליונה.

"עבדנו על זה באימונים השבוע ולכן מאוד שמחתי על השער הזה", סיפר איביץ' בתום המשחק. אצילי הוסיף אחרי זה עוד שער וסיים עם צמד שאולי מחזיר אותו לעניינים. "אל תספידו אותנו כל כך מהר", אמר אמש אצילי. "היו לנו ימים קשים אחרי ההדחה מהגביע. זה כאב לנו מאוד והתקשינו לישון בלילה, אבל אל תספידו את מכבי תל אביב כי אנחנו עדיין במקום הראשון. ניתן את הכבוד שמגיע למכבי חיפה על כך שהיא דבוקה אלינו בניגוד לפער שפתחנו בעונה שעברה, אבל מה שקורה מול חיפה מאוד מדרבן אותנו".

שחקן מכבי תל אביב, צ'יקו אופואדו. דני מרון
נחוש להישאר. אופואדו/דני מרון

5. אופואדו מנסה להוכיח שהוא ראוי לחוזה חדש

צ'יקו אופואדו חזר אתמול אחרי היעדרות ממושכת, ולמרות שעלה רק כמחליף הוא נראה חד ותזזיתי כמו שהיה לפני הפציעה. אופואדו רוצה חוזה חדש במכבי תל אביב אחרי שיסיים בתום העונה הזו, ונראה שהוא מתכוון "לטרוף את הדשא" כדי לגרום למכבי תל אביב להשאיר אותו.

גם ניק בלקמן יחזור בקרוב, אבל במכבי תל אביב נערכים גם לשובו של דור פרץ שכבר חזר מאנגליה ומתאמן בקרית שלום, אבל רק בעוד שבועיים יהיה מוכן פיזית לחזור ולשחק.

אנריק סבוריט שחקן מכבי תל אביב. דני מרון
תחרות קשה עם מכבי חיפה. סבוריט/דני מרון

6. סבוריט מודה: "מכבי חיפה מסדרת לנו מירוץ קשה העונה"

אנריק סבוריט ואנדרה ג'ראלדש מצאו זמן בין חגיגות חג המולד להיפגש היום עם אוהדים של מכבי תל אביב בקניון TLV בתל אביב. סבוריט שכבר השתפר בשפה האנגלית בזכות לימודיו כאן, סיפר: "עברנו הפסד קשה בגביע והיינו חייבים להתאושש בליגה ואני שמח שניצחנו כבר במשחק הראשון אתמול מול בני יהודה. אנחנו במירוץ קשה בליגה העונה. מכבי חיפה משחקת טוב העונה והיא קבוצה חזקה אבל אנחנו מכבי. אנחנו ננסה לשמור על המקום הראשון עד הסוף כדי לזכות באליפות".

אנדרה ג'ראלדש הוסיף: "אני מרגיש טוב מאוד בעונה הראשונה שלי כאן בישראל. אני מאוד מרוצה מהבחירה שעשיתי לבוא לכאן. לגבי העונה הבאה עוד צריך לראות מה יהיה. כל שחקן של מכבי תל אביב צריך להיות מוכן כל השבוע לאפשרות שהוא יפתח בהרכב וישחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully