וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרקו בלבול: "אלה היו 20 הדקות הכי טובות בשנה שלי במכבי חיפה"

24.12.2019 / 22:20

מאמן מכבי חיפה התלהב מהבליץ בפתיחת המחצית השנייה ב-0:3 בדרבי: "היינו פנטסטיים". על הצהוב החמישי של לביא: "לקחתי את הסיכון הזה". סלליך: "הרגשה עילאית". סילבס על הקריסה: "אין לי הסבר". האקס הירוק מאנג'ק לעג להפועל חיפה באינסטגרם

לילך וייס רוזנברג

את התמונות הללו לא ראינו הרבה זמן. ליתר דיוק, מאז מרץ 2016. שחקני מכבי חיפה חגגו במשך דקות ארוכות עם עשרות אלפי אוהדיהם ניצחון יוקרתי בדרבי במסגרת הליגה אחרי כמעט ארבע שנים, בזכות בליץ של שלושה שערים ב-0:3 על הפועל חיפה. הקפטן נטע לביא, שספג כרטיס צהוב חמישי שיגרום לו להחמיץ את משחק העונה מול מכבי תל אביב בעוד כשבועיים, ניצח למרות זאת על החגיגות יחד עם כובש הצמד ניקיטה רוקאביציה.

שחקני מכבי חיפה חוגגים, ירדן שועה במרכז. לילך וייס רוזנברג
גם הוא בין הרוקדים. ירדן שועה/לילך וייס רוזנברג

מרקו בלבול, מאמן מכבי חיפה: "לא שיחקנו טוב במחצית הראשונה, לא היינו מדויקים ולא חדים בשליש האחרון. שלטנו, אבל לא היינו מספיק טובים. חשבתי שאנחנו זקוקים לשינוי ועשיתי שינוי. אלו היו ה-20 דקות הכי טובות שלי בשנה שאני במכבי חיפה. היינו פנטסטיים ויכולנו לעשות את הרביעי והחמישי. מגיע שאפו לשחקנים אחרי 120 דקות בגביע, הם העניקו לאוהדים את הדרבי ואין מאושר ממני".

על הצהוב החמישי של נטע לביא: "לקחתי את הסיכון הזה, ידעתי שהוא יוכל לקבל צהוב ולא לשחק מול מכבי תל אביב. יש לי סגל טוב שאני מאמין בו, נדע לעשות את ההתאמות. יש לנו קודם כל את המשחק בקרית שמונה. נטע התקדם, טרנט סיינסברי שחקן טוב. יש לנו תלכיד מצוין שעובד טוב ב-4-3-3 ואנחנו כובשים 2.7 שערים למשחק. את משחק ההגנה אני עוד רוצה לשפר".

עוד בוואלה!

מכבי חיפה הביסה 0:3 את הפועל חיפה בדרבי, אשכנזי ורוקאביציה (צמד) כבשו

לכתבה המלאה
שחקני מכבי חיפה מודים לקהל. לילך וייס רוזנברג
יודעים כמה האוהדים חיכו לדרבי כזה. שחקני מכבי חיפה/לילך וייס רוזנברג

אחד מכוכבי הניצחון היה סינטאיהו סלליך. הקשר שחזר מפציעה ארוכה לפני כמה שבועות, נכנס בפתיחת המחצית השנייה והשפיע מיידית. הוא בישל את השער הראשון, היה מעורב בשלישי ואמר בסיום: "הרגשה מאוד כיפית, עילאית... לחזור אחרי כל כך הרבה זמן בבית שלי. חשבתי שאני אשתלב במחצית השנייה, אולי לקראת הסוף, אבל להיכנס למשחק כזה, מול האוהדים שלנו, לגרום לעיר להיות ירוקה, זה מושלם".

הקשר התייחס לפציעה שהשביתה אותו לתקופה של כ-10 חודשים: "תהליך ההחלמה היה קשה מנטלית, הזמן עובר ואתה בקושי מרגיש אותו. נפצעתי כשהקבוצה הייתה במומנטום טוב וחזרתי כשהיא במומנטום אדיר, אז היה לי יותר קל להשתלב בהדרגתיות והכינו אותי בלי לחץ. לכולם היה ברור שייקח כמה שייקח, אני אחזור בזמן שלי".

חיים סילבס, מאמן הפועל חיפה: "אין לי הסבר לעשר הדקות האלה, רצינו מאוד לבוא היום ולשמור על המסורת שהדרבים הם לטובת הפועל חיפה. עשינו את זה לא רע במחצית הראשונה, אבל עשר הדקות הראשונות של המחצית השנייה היינו מחוררים דווקא במקומות הכי חזקים. לא היה לנו מענה לצערי, וזה הכריע את המשחק. כל מה שאענה כרגע יישמע כתירוץ, הכוח של קבוצה הוא לקום גם ברגעים פחות טובים. אנחנו צריכים למצוא את עצמנו מחדש לקראת בית"ר ירושלים ביום שני".

עדן בן בסט הוסיף: "כל הקבוצה נלחמה, רצינו מאוד לנצח, אבל במבחן התוצאה מכבי חיפה ניצחה. המשחק נגמר ב-10-15 דקות שהם כבשו את השערים. מגיע למכבי חיפה כל הכבוד על הניצחון הזה, צר לי על האוהדים שלנו שאני יודע כמה זה היה חשוב להם. בואו לא נשכח ששלוש שנים וחצי גרמנו להם הרבה גאווה, אז זו מעידה חד פעמית וממשיכים קדימה. כולם רצו לנצח את הדרבי, זה לא סתם שלוש נקודות. אנחנו מאוד מאוכזבים, אבל היו פה שנים יפות ועשינו דברים מדהימים. היו למכבי חיפה בשנים האלה שחקנים מצוינים שלא הצליחו לנצח אותנו.

שחקני מכבי חיפה חוגגים. לילך וייס רוזנברג
חגיגות, קרית שמונה ואז משחק העונה. שחקני מכבי חיפה בסיום/לילך וייס רוזנברג

ואי אפשר בלי עקיצת אינסטגרם של ז'ורז' מאנג'ק

האינסטגרם של ז'ורז' מאנג'ק, שחקן מכבי חיפה לשעבר, אחרי הדרבי. צילום מסך
האינסטגרם של ז'ורז' מאנג'ק, שחקן מכבי חיפה לשעבר, אחרי הדרבי/צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully