וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "לא היה משחק גדול אבל בתקופה כזאת חשוב לתת הכל"

24.12.2019 / 21:44

מאמן הפועל באר שבע מרוצה משלוש הנקודות על אף היכולת הפושרת שהציגו שחקניו: "לא מובן מאליו". שרון מימר: "הצלחנו לנטרל אותם"

שלומי גבאי

בהפועל באר שבע נשמו לרווחה הערב (שלישי) לאחר שהקבוצה מבירת הנגב נראתה לא טוב נגד הפועל חדרה, כשבמחצית הראשונה לא נרשם ולו מצב מסוכן אחד מצד שתי הקבוצות, אך בסיום הצליחו שחקניו של ברק בכר לצאת מהתקופה הרעה שעברה עליהם עם ניצחון 0:1 דחוק. בנוסף הרוויחה באר שבע את ז'וזואה שנכנס כמחליף בפתיחת המחצית השנייה וכבש שער בכורה מרהיב בבעיטה נפלאה לחיבורים של אוסטין אג'ידה. האורחת עלתה עם הרכב חסר מאוד שכלל את אור דדיה לראשונה ב-11 הפותחים בעקבות חיסורים רבים.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר בסיום במשחק: "היה שער יפה, ברור שלא היה משחק גדול אבל בתקופה כזאת חשוב לבוא, להילחם ולתת הכל. הצלחנו לאלתר היום בהגנה, זה לא דבר מובן מאליו, שלושה בלמים שהם לא בלמים באופן שלהם עשו עבודה מצוינת היום. חדרה לא הגיעה לאף מצב. הלחימה והמחויבות הם הבסיס להכל, היו משחקים שלא היו לנו אותם העונה, בזמן האחרון זה יותר טוב. אי אפשר בכל משחק להגיע להמון מצבים, כמו במשחק הקודם. לפעמים ה-0:1 הקטן הזה הוא מאוד עוצמתי כדי לתת לנו את הביטחון. כבר אמרתי שאעשה הכל כדי להחזיר את הקבוצה למסלול, אנחנו עם שני ניצחונות רצופים, כל ניצחון כזה ייתן לנו ביטחון להמשך".

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. שלומי גבאי
"לפעמים ה-0:1 הקטן הזה הוא מאוד עוצמתי". ברק בכר/שלומי גבאי

עדן שמיר שנפצע במהלך המשחק בראשו: "קיבלתי מכה בראש, היה קצת מפחיד אבל התאוששתי". על המשחק הפושר של קבוצתו: "במחצית הראשונה התקשינו להגיע למצבים, במחצית השנייה קצת נפתחנו. אני מאמין שיכולנו להבקיע יותר שערים, אבל לא נהיה חזירים, אני מרוצה משלוש הנקודות. אני חשוב שבמחצית השנייה כן הגענו למצבים אבל לקינו במסירה האחרונה. מאמין שנשפר את זה לקראת המשחקים הבאים".

מאמן המפסידה שרון מימר: "איך שהמשחק התפתח, אף אחת מהקבוצות לא היתה מסוכנת. הצלחנו לנטרל אותם למינימום מצבים, אג'ידה בקושי נפל לדשא, לצערי בשער שלהם הרגשנו טוב מדי ונתפסנו לא מוכנים במתפרצת. חבל. אנחנו קצרים מאוד בסגל וסוחטים פה את הלימון, יש חוסרים ופצועים ומי שמשחק עושה את המקסימום. עם מה שיש נעשה גם יותר טוב. יש לנו קבוצה חזקה, אם זה הסגל ואלה השחקנים המשלימים, אני בטוח שיהיה בסדר".

עוד בוואלה! ספורט

ליגת העל: הפועל באר שבע ניצחה 0:1 את הפועל חדרה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully