וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר אצילי: "קיבלנו סטירה, ידענו שצריך לקום אחרת העונה תלך לאיבוד"

24.12.2019 / 22:22

מכבי תל אביב חזרה למסלול עם 0:3 על בני יהודה. איביץ': "זה מסר לעצמנו. אחרי כל תיקו אני מרגיש רע, אז תתארו לעצמכם איך הרגשתי אחרי אום אל פאחם". אבוקסיס: "היינו יריבים לרבע שעה בלבד"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בווידאו: התגובות לאחר המשחק

לא פחות מתשעה שינויים ביצע הערב (שלישי) ולאדן איביץ' בהרכב מכבי תל אביב בהשוואה להרכב שהודח מגביע המדינה בצורה סנסציונית. ואכן, הצהובים כלל לא הזכירו הערב את הקבוצה שחטפה 3:2 מהפועל אום אל פאחם, כשהביסו את בני יהודה 0:3 וחזרו להציג את הדומיננטיות אליה התרגלנו בתחילת העונה. יונתן כהן הצטיין כשבישל שלוש פעמים - פעמיים לעומר אצילי (22, 82) ופעם אחת לאייל גולסה (28).

ולאדן איביץ' נראה שבע רצון באופן יחסי אחרי כמה ימים רעים: "אני מרוצה כי הגבנו ויצרנו מצבים, אבל אנחנו יכולים לשחק גם יותר טוב. היה חשוב מאוד לנצח כך אחרי ההדחה מהגביע ביום שבת, זה לא רגיל לקבוצה כמו מכבי תל אביב. כולנו הרגשנו רע עם מה שקרה שם, אבל זה מאחורינו".

הסרבי המשיך: "אחרי כל תיקו אני מרגיש רע, אז אתה יכול לתאר לעצמך איך אני מרגיש אחרי משחק כזה. אבל בכדורגל צריך ללמוד לשכוח מהר ולהמשיך למשחק הבא. כשלא מנצחים ישר יש דיבורים כי זה מועדון גדול. הניצחון היום הוא מסר לעצמנו, לא לאף קבוצה אחרת".

עומר אצילי, שכיכב עם צמד, הוסיף: "זה חשוב מאוד, ידענו שזה משחק שיכול לתת לנו דחיפה לעונה. אחרי מה שהיה בשבת ידענו שאנחנו צריכים לבוא ולתת הכל, ואני שמח שעשינו את זה. אין לי הסבר למה שקרה בגביע, זו היתה מכה קשה ואני שמח שהיום המשכנו קדימה. קיבלנו סטירה וידענו שחייבים להרים את עצמנו, שאם לא רוצים שהעונה תלך לאיבוד אז זה הזמן וראו את זה על הדשא היום. אני שמח שהפציעה מאחורי ושאני מתחיל לחזור לעניינים".

מאמן מכבי תל אביב, ולאדן איביץ'. קובי אליהו
הערב זה נראה אחרת. איביץ'/קובי אליהו

יוסי אבוקסיס סיכם: "ברבע השעה הראשונה היינו יריב, אחר כך לא היוונו פקטור. היינו יריבים לרבע שעה בלבד. השער הראשון פשוט חיסל אותנו. התכוננו לתרגיל הזה וספגנו ממנו - זה מה שמכעיס אותי. בשנים עברו נתנו למכבי תל אביב פייט כי לא עשינו שטויות בהגנה, ואם הגענו למצב, כבשנו ממנו".

המאמן התייחס לשינויים אפשריים כשחלון ההעברות יפתח בעוד כשבועיים: "אני לא מאמין גדול בינואר, אבל אני חושב שבינואר הזה נצטרף לעשות שינויים כי זה לא עובד, בעיקר בחלק ההתקפי. לא מצליח לנו עם הרבה שחקנים שהבאנו. מכבי תל אביב לא בליגה שלנו, אבל גם במשחקים האחרים ראינו שחסר לנו משהו בחלק ההתקפי".

מאמן בני יהודה, יוסי אבוקסיס. קובי אליהו
"זה לא עובד, בעיקר בחלק ההתקפי". אבוקסיס/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully