וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם, 24.12: מנדז'וקיץ' חתם בקטאר, זלאטן מתקרב למילאן

החלוץ הוותיק עזב את יובנטוס לטובת א-דוחייל, הגברת הזקנה מגבירה מאמצים בנסיון לצרף את פוגבה. הרוסונרי הציעו לשבדי חוזה חדש

רויטרס

העברות

* עכשיו זה רשמי: מריו מנדז'וקיץ' עזב את יובנטוס וחתם בא-דוחייל מקטאר.

שמועות

* זלאטן איברהימוביץ' מתקרב למילאן, כך טוענים באיטליה. תחילה היתה התכנית להציע לו חוזה לחצי עונה, ולעונה נוספת בהתאם להגעה של הקבוצה לליגת האלופות או לליגה האירופית. כעת, העונה השנייה תהיה תלויה בביצועיו של החלוץ השבדי הוותיק, שאמור להחליט על קבוצתו החדשה בימים הקרובים. נאפולי, כך דווח, יצאה מהמירוץ.

* באיטליה מדווחים שאנטוניו קונטה מאמן אינטר חושק במרכוס אלונסו המגן השמאלי הספרדי של צ'לסי. הבלוז צפויים לדרוש 40 מיליון יורו עבור המגן, שרשם רק שמונה הופעות ליגה אצל פרנק למפארד.

* בתקשורת בלסטר מדווחים שארסנל מעוניינת בווילפרד אנדידי והיא מתכוונת להציע לשועלים 40 מיליון ליש"ט פלוס גרניט ג'אקה תמורת השחקן.

* על פי "דיילי מייל", עסקת פול פוגבה ליובנטוס מתקרבת: הגברת הזקנה הגיעה לפריצת דרך במגעים עם מנצ'סטר יונייטד, אחרי שהציעה 45 מיליון ליש"ט ואת אמרה ג'אן תמורת הקשר הצרפתי שנחוש לחזור לטורינו. על פי הדיווח, יונייטד שוקלת את ההצעה בחיוב והמהלך עשוי להתבצע בחלון ההעברות הקרוב. אבל זה לא הכול.

ב"טוטו ספורט" מדווחים שיובנטוס ניצחה את מילאן במאבק על ארלינג הולאנד, הסקורר הנורבגי הצעיר של זלצבורג שכבש שמונה שערים בשלב הבתים של ליגת האלופות. ב"גאזטה" טוענים שלשחקן יש סיכום לחמש שנים ביובה. השאלה הנשאלת היא על חשבון מי יגיע הולאנד למועדון, שבו מככבים כבר חלוצי על כמו כריסטיאנו רונאלדו, גונסאלו היגואין ופאולו דיבאלה.

* ברצלונה מתכננת להשאיר את איבן ראקיטיץ' וארתורו וידאל בקבוצה, למרות השמועות על כך שיעזבו בחלון הנוכחי - כך על פי "אל מונדו דפורטיבו". לעומת זאת, מי שיעזוב הוא קרלוס אלניה, קרוב לוודאי בהשאלה לקבוצה מהליגה הספרדית.

* ב"מירור" טוענים שמנצ'סטר יונייטד הודיעה למרכוס רוחו ונמניה מאטיץ' שהם יכולים לעזוב את הקבוצה בינואר.

* באיטליה מדווחים שמארסיי מעוניינת בפאוזי גולאם, המגן השמאלי של נאפולי. ג'נארו גאטוזו מצידו לא מעוניין במגן האלג'יראי ומחפש מגן שמאלי חדש.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אמרה ג'אן שחקן יובנטוס חוגג. רויטרס
אמרה ג'אן בדרך לפריס סן ז'רמן?/רויטרס

* אספניול מקווה לשאול את הולק עד סוף העונה משנגחאי SIPG, בה משחק כעת וכבש 17 שערים ב-37 משחקים בעונה החולפת. על פי הדיווח, לבעלים הסיני של אספניול צ'ן יאנשנג יש יחסים טובים עם הקבוצה הסינית.

* בגרמניה מדווחים שפריס סן ז'רמן רוצה מאוד את קשר יובנטוס אמרה ג'אן, שמעוניין לעזוב את הגברת הזקנה לאור מיעוט דקות וכרגע נראה שהוא גם יעבור לבירת צרפת.

* הקיצוני של פ.ס.וו איינדהובן ברומה מבוקש גם על ידי פנרבחצ'ה וגם על ידי טורונטו. ברומה כבש חמישה שערים ב-22 הופעות בכל המסגרות מאז שהגיע מר.ב. לייפציג.

* באיירן מינכן ור.ב. לייפציג מעוניינות במגן מונאקו בנימין הנריכס. על פי הדיווח ב"סקיי גרמניה" הנריכס רוצה מאוד לעבור ללייפציג ולשחק תחת יוליאן נאגלסמן.

* מאמן שטוטגרט טים ואלטר פוטר מתפקידו. השוואבים נמצאים במקום השלישי בליגת המשנה עם 31 נקודות, כמו המבורג השנייה ושלוש פחות מארמיניה בילפלד הראשונה, זאת אחרי שסיימה בתיקו בשני המשחקים האחרונים שלה.

* סלטיק רוצה את בלם לסטר פיליפ בנקוביץ'. הקרואטי בילה את העונה שעברה בהשאלה אצל הירוקים ולא מקבל העונה קרדיט מברנדן רוג'רס, ולכן מעוניין לעזוב.

* עוזר מאמן מנצ'סטר יונייטד לשעבר סטיב ראונד ישמש כעוזר מאמנו של מיקל ארטטה בארסנל. המאמן הראשי הודיע שפרדי ליונברג גם יישאר במועדון ויהיה חלק מהצוות המקצועי.

* הרטה ברלין תנסה לצרף את הקיצוני הצעיר של ברצלונה קונראד דה לה פואנטה. השחקן בן ה-18 מסרב לחתום על חוזה בבוגרים עד כה וייתכן שבירת גרמניה היא היעד הבא שלו. לפי ESPN האמריקאי הצעיר נחוש להצטרף להרטה ברלין, שתצטרך לשלם עליו רק 600 אלף יורו דמי השבחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully