וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצעד החריג של שחר והעקיצות של השחקנים ברשתות: מכבי חיפה בטירוף

25.12.2019 / 6:42

הבעלים חרג ממנהגו ונכנס לחדר ההלבשה במחצית, מנחם, ארד וחזיזה עקצו את הפועל באינסטגרם וסלליך, "הרכש הראשון של ינואר", סחט מחמאות גדולות. וגם: לביא ביקש לספוג אדום מכוון וסורב, פוקס יחליפו נגד מכבי תל אביב

לילך וייס רוזנברג

עיקרי הדברים

- אחרי הניצחון הגדול בדרבי: במכבי חיפה מתמוגגים מ"הדקות הכי טובות שלנו בשנים האחרונות"

- יעקב שחר חרג ממנהגו וירד לחדר ההלבשה במחצית: "עוד הוכחה כמה הוא רוצה אליפות"

- סאן מנחם, עופרי ארד ודולב חזיזה עקצו את הפועל חיפה ברשתות החברתיות: "יש רק אחת בכרמל"

- נטע לביא ביקש לספוג אדום מכוון כדי לא להחמיץ את מכבי תל אביב - אולם סורב על ידי מרקו בלבול

- סינטאיהו סלליך, "הרכש הראשון של ינואר", סוחט מחמאות ועשוי לפתוח נגד קרית שמונה בשבת

seperator

1. נאום המוטיבציה של שחר הוכיח: "הוא נחוש לקחת אליפות"

התוצאה בדרבי החיפאי - 0:3 למכבי חיפה על הפועל חיפה - עשויה לרמוז על ניצחון קל של הירוקים, אולם זה היה רחוק מלהיות כך. אחרי מחצית ראשונה חלשה, הבעלים יעקב שחר חרג ממנהגו ונכנס לחדר ההלבשה כדי לתת לשחקנים רוח גבית. אולי זה נאום המוטיבציה של שחר, אולי הכניסה של סינטאיהו סלליך, אבל דבר אחד בטוח: למחצית השנייה הירוקים יצאו כמו מלוע של תותח, ועם שלישייה בעשר דקות רשמו ניצחון ראשון בדרבי אחרי ארבע שנים.

"אין ספק שאלו היו הדקות הכי טובות של מכבי חיפה בשנים האחרונות. הכל הלך בדקות האלו, ואם נצליח להביא את הדקות האלו לכל משחק יהיה קשה לעצור אותנו", הצהיר אחד השחקנים.

בכלל, המשחק אתמול הדגיש כמה דלק נשאר במיכל של שחר ובני משפחתו, למרות שהיה מי שטען בקיץ שנגמר להם הרעב. מלבד נאום המוטיבציה במחצית, גם הבן אור והנכד השתתפו בחגיגות עם השחקנים על כר הדשא.

"בקיץ עוד היו כאלו שתהו אם ליענקל'ה נשאר כוח, אבל היום לאף אחד כבר אין ספק - הוא וכל המשפחה רוצים שוב לקחת אליפות", אמרו בסביבת המועדון.

עוד בוואלה!

מכבי חיפה הביסה 0:3 את הפועל חיפה

לכתבה המלאה
שחקני מכבי חיפה מודים לקהל. לילך וייס רוזנברג
עכשיו ברור שנשאר ליעקב שחר הרבה דלק במיכל. שחקני מכבי חיפה חוגגים/לילך וייס רוזנברג

2. שחקני מכבי חיפה עקצו ברשתות: "יש רק אחת בכרמל"

במשך כל השבוע ראו שחקני מכבי חיפה ראיונות וציטוטים של היריבה העירונית שהדגישו את העובדה שהדרבי היה אדום בשנים האחרונות. אחרי הניצחון, הכל התפרץ בצד הירוק. סאן מנחם שזוכה למחמאות גדולות על השיפור ביכולתו העונה העלה לרשתות החברתיות תמונה עם הכיתוב: "עם החזה נפוח", עקיצה לגל אראל שנהג לומר את אותו דבר אחרי ניצחונות אדומים בדרבי בשנים האחרונות.

גם עופרי ארד העלה תמונה עוקצנית, אליה הוסיף את המילים הראשונות משיר האוהדים שמקניט את הפועל חיפה. דולב חזיזה, אגב, הגיב לפוסט של ארד וכתב: "יש רק אחת בכרמל, והיא ממש לא הפועל".

"רצינו לחגוג ולהתפוצץ", מודה אחד השחקנים הבכירים. "היה חשוב לנו מאוד להוריד מסדר היום את העובדה שלא מצליחים לנצח בדרבי".

בסיום המשחק מנהל הקבוצה רפי אוסמו הפתיע את השחקנים הזרים ואנשי הצוות המקצועי הזרים עם חבילות שי לכבוד חג המולד. החגיגה נמשכה גם ביציעים, שם זכו אתמול הנשים ובני המשפחות של השחקנים לאירוח מיוחד לרגל חג המולד.

עופרי ארד שחקן מכבי חיפה. לילך וייס רוזנברג
גם השחקנים עקצו את הפועל חיפה. עופרי ארד/לילך וייס רוזנברג

3. נטע לביא ביקש לספוג אדום מכוון, מרקו בלבול סירב

והיה גם מי שסיים את המשחק מתוסכל בצד הירוק. נטע לביא, שרשם עוד משחק מצוין וגם היה חתום על השער השני, היה כעוס מכך שספג צהוב חמישי שיגרום לו להיעדר ממשחק העונה נגד מכבי תל אביב.

רגע אחרי שהונף לעברו הכרטיס הצהוב לביא עוד רץ למרקו בלבול וביקש ממנו אישור לספוג כרטיס אדום שהיה מונע ממנו להחמיץ את המשחק הגדול בסופו של דבר, אבל בלבול סירב בתוקף. "הייתה מחשבה כזו לנטע כי הוא מאוד רצה לשחק נגד מכבי תל אביב, אבל כמובן שאסרתי את זה עליו, קודם כל מטעמים ספורטיביים", הסביר בלבול.

אז לביא לא ישחק במשחק העונה, אבל בלבול כבר מתכנן מי יחליף אותו ושוקל להריץ את ז'אנדו פוקס בהרכב כבר במשחק נגד קרית שמונה כדי להכניס אותו לעניינים. "נטע הפך העונה לברומטר שלנו, אין ספק שזה יהיה חיסרון אדיר, אבל השנה מה שמאפיין אותנו זה שאנחנו קבוצה", אמרו במועדון.

נטע לביא שחקן מכבי חיפה. קובי אליהו
נשאר מתוסכל, אבל חגג. נטע לביא/קובי אליהו

4. "הרכש הראשון של ינואר" ממשיך לקבל מחמאות

חודשים ארוכים במכבי חיפה חיכו לסינטאיהו סלליך שיחזור מהפציעה. אתמול הוא חזר סופית ורשמית עם שני בישולים ויכולת טובה ששוב הצדיקו את הכינוי החדש שהודבק לו לאחרונה, "הרכש הראשון של ינואר". סלליך עשוי לפתוח נגד קרית שמונה ביום שבת, אחרי שאמש קיבל מחמאות מכל עבר על המפנה שהביא עם כניסתו במחצית השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully