וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס. אשדוד תוכל לקבוע את התחנה הבאה של גדי קינדה

26.12.2019 / 21:34

לקבוצה מהדרום יש סעיף מיוחד שמעניק לה את האפשרות במקרה שההצעה עומדת על 2 מיליון יורו ומעלה. באשדוד מרוצים מההתקדמות שלו

צילום וידאו: דני מרון, עריכת וידאו: ניר חן

מ.ס. אשדוד, שמכרה לבית"ר ירושלים מחצית מכרטיסו של גדי קינדה, הכניסה להסכם המכירה סעיף שמקנה לה את הזכות לקבוע בלעדית את המכירה הבאה של השחקן. בית"ר ירושלים שילמה מיליון יורו עבור מחצית הכרטיס של קינדה וכאמור אשדוד תוכל לקבוע מה תהיה התחנה הבאה של קינדה, זאת בתנאי שסכום המכירה יהיה מעל שני מיליון יורו.

בסכום כזה, תקבל בית"ר את אותם מיליון יורו שהיא שילמה עבור קינדה בחזרה ועוד מיליון יורו יתחלקו בין שני המועדונים. למרות זאת, ספק רב אם ג'קי בן זקן יסכים למכור את קינדה בסכום של שני מיליון יורו בלבד. בן זקן כבר מכר בעבר שחקנים בסכומים דומים, אבל את קינדה הוא מעריך בסכום גבוה יותר ולכן הוא יחכה להצעה אטרקטיבית במיוחד כדי להפעיל את סעיף המכירה המיוחד.

כך או אחרת, מערכת היחסים בין ג'קי בן זקן לבעלי בית"ר ירושלים משה חוגג היא מהטובות שיש בין ראשי קבוצות בכדורגל הישראלי ולכן סביר להניח שהדברים ייעשו בין הצדדים בתיאום ובשיתוף פעולה. בכל מקרה, באשדוד מרוצים מאוד מההשתלבות של קינדה בבית"ר ירושלים אחרי שבעונה שעברה הוא עבר חבלי קליטה לא קלים. הקשר שיפר בבית"ר ירושלים אלמנטים רבים במשחקו ולא פחות חשוב הוא נפצע פחות מאשר במ.ס. אשדוד במדיה עבר הרבה מאוד פציעות ונעדר מתקופות ארוכות.

גדי קינדה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
נמצא בכושר הטוב ביותר בקריירה שלו. קינדה/דני מרון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully