וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרנט אלכסנדר ארנולד: "רגע בלתי נשכח", קלופ: "שלטנו מההתחלה"

המגן הימני בן ה-21 שבישל פעמיים וכבש בעצמו את הרביעי ב-0:4 הגדול של ליברפול על לסטר התרגש בסיום: "זיהיתי את ההזדמנות"

רויטרס

בווידאו: קיליאן אמבפה מתכונן לחג המולד

ליברפול שועטת לאליפות, ולא נראה שיש מי שיעצור אותה - זו ככל הנראה הבשורה העיקרית ממחזור הבוקסינג דיי. המייטי רדס הביסו אתמול (חמישי) 0:4 את לסטר סיטי בחוץ, במשחק שהיה אמור להיות קרב בין מוליכת הליגה לסגניתה שבמקום השני, אך בפועל הבדלי הרמות על כר הדשא נראו גדולים מידי, כשמעל כולם בלט המגן הימני הצעיר טרנט אלכסנדר ארנולד עם שער אחד, שני בישולים ומסירות של אמן איתן פינק את חבריו במהלך כל המשחק והוליך את ליברפול לפער של 13 נקודות בפסגה מהמקום השני.

בדרך כלל הסטטיסטיקה לאו דווקא מתארת את התמונה כולה, אך מספיק להביט על הנתונים של אלכסנדר ארנולד מהמשחק אמש כדי להתרשם מהיכולת הלא שגרתית שהפגין אתמול הכישרון בן ה-21. המגן הימני נגע בכדור 105 פעמים, היו לו לא פחות מ-77 אחוזי דיוק במסירות שחילק, כש-43 מתוך 60 הגיעו ליעדן. בנוסף הוא זכה בחמישה מאבקים על הכדור, יצר שלוש הזדמנויות, בישל פעמיים וכבש את השער הרביעי. הצגה כבר אמרנו?

טרנט אלכסנדר ארנולד שחקן ליברפול עם ג'ורדן הנדרסון. רויטרס
"רגע בלתי נשכח". טרנט אלכסנדר ארנולד חוגג/רויטרס

"אני לא לוקח כמובן מאליו את מה שעושים הבחורים בערך כל שלושה ימים", אמר מאמן ליברפול יורגן קלופ בסיום. "התחלנו את המשחק מצויין עם הזדמנויות גדולות שלא ניצלנו, אבל כן שלטנו מההתחלה ושיחקנו מצויין. הם אולי לא היו אגרסיביים כמו שהם בדרך כלל, אבל אולי זה בגלל מה שאנחנו עשינו. בוודאי שהייתי מודאג כשהובלנו רק 0:1 ולא הצלחנו להביא לידי ביטוי את היתרון שלנו, אבל אז הגיע השער הנוסף והבחורים פשוט ריחפו לאחר מכן".

אלכסנדר ארנולד שנבחר לאיש המשחק סיפר מה עבר בראשו בעת בישול השער הראשון: "זה היה אינסטינקט. זה מאותם רגעים שאתה מזהה את ההזדמנות ופשוט הולך על זה. יכול להיות שהכדור היה קצת חזק, אבל פירמינו הוא חלוץ ברמה עולמית והוא הבקיע עבורינו פעמיים היום ולדעתי מדובר ברגע בלתי נשכח".

"טרנט אלכסנדר ארנולד היה מדהים אנחנו כל הזמן מדברים על המסירות המבריקות שהוא מחלק לנו כל הזמן. כולם היו נהדרים", אמר ג'ורדן הנדרסון בסיום על המגן שבישל פעמיים לרוברט פירמינו. "אין לי מילים לתאר עד כמה אני מעריך את השחקנים והצוות המקצועי. כולם עשו עבודה גדולה". "אני חושב שזה היה ניצחון קבוצתי. ידענו שהיום יהיה ערב מיוחד. רצינו גם להילחם עבור השחקנים הפצועים שלא יכלו לשחק היום, וזה פשוט מיוחד. נלחמנו חזק עד הסוף וזה רק מראה איזה כישרון יש לנו וכמה עבודה אנחנו משקיעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully