וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאניס ספרופולוס: "לא שיחקנו חכם, היינו צריכים לשמור טוב יותר"

26.12.2019 / 21:35

מאמן מכבי תל אביב היה מאוכזב מההגנה הנרפית שהפגינו שחקניו ב-99:79 מול אנאדולו: "לא ביצענו עבירות". עתמאן: "ידענו למצוא את השחקנים החמים"

צילום: דני מרון, עריכת וידאו: עמית שמחה

בווידאו: תגובות לניצחונה של מכבי תל אביב על פנאתינייקוס

לאחר חמישה ניצחונות יורוליג רצופים ו-11 ברציפות בכל המסגרות הובסה הערב (חמישי) מכבי תל אביב הפצועה והחסרה מול אחת הקבוצות החזקות ביורוליג, אנאדולו אפס שנכון לעכשיו גם מוליכה את הטבלה עם מאזן נהדר של 3:13, עד אשר ברצלונה וריאל מדריד ישלימו את משחקיהן. סקוטי ווילבקין פתח טוב אצל הצהובים עם 9 נקודות אך נפצע בקרסול וכשחזר לפרקט בשלהי הרבע השני היה פחות חד, וראה כיצד אנאדולו שוטפת את המגרש, קולעת באחוזים נהדרים וחריגים מעבר לרשת ומבטיחה לעצמה את הניצחון 79:99.

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס אמר בסיום: "הם שיחקו הרבה יותר טוב והגיע להם לנצח, במיוחד איך שהם שיחקו במחצית השנייה. אני חושב שבמחצית הראשונה התחלנו את המשחק טוב, היינו במשחק, אבל ברבע השני איבדנו שישה כדורים, אפשרנו להם 10 נקודות במתפרצת, וזה פגע בנו. בשבילי החלק החשוב במשחק היה הרבע השלישי שאפשרנו בו 32 נקודות, לא שמרנו מספיק טוב, ואחרי 5 דקות הם קלעו 18 נקודות ולא ביצענו עבירה אחת. הם קלעו 32 נקודות בסך הכל ברבע וביצענו רק 2 עבירות. לא שיחקנו הגנה חכמה, היינו יכולים למנוע כמה סלים".

"לאפס יש הרבה איכויות בקבוצה", המשיך המאמן היווני. "כשאתה מאפשר להם להרגיש בנוח, ולתת להם להכנס לקצב, קשה מאוד לעצור אותם. בגלל זה הם קלעו 99 נקודות, יש להם את האיכות. המשכנו להלחם, אבל הגנתית לא היינו מספיק טובים. אנחנו צריכים ללמוד מהמשחק הזה, לשחק הרבה יותר חזק, זה לא קל לשחק כאן, מול הפיינליסטית של העונה שעברה, ואם אתה לא משחק הגנה טובה, אתה לא יכול לנצח כאן".

מאמן מכבי תל אביב יאניס ספרופולוס. דני מרון
מאוכזב מההגנה של שחקניו. יאניס ספרופולוס/דני מרון

רודריג בובואה, שהיה מהמצטיינים בשורות אנאדולו כשקלע 22 והשיג שיא קריירה בחטיפות (4): "זה נהדר להשיג את הניצחון. לא ציפינו להפרש כזה אבל היינו מוכנים למרות שידענו שיהיה קשה. רצינו מאוד להשיג את הניצחון הזה שהיה חשוב מאוד. הרבה שחקנים אצלינו יכולים לתרום ואני שמח שזה הייתי אני".

המאמן הטורקי ארגין עתמאן: "הגענו לסיום הרבע השני בלי לעשות עבירות, אז דיברנו על זה שצריך להיות אגרסיביים. מיציץ' היה מצויין. גםג בובואה וסימון היו מצויינים בהתקפה. ללארקין היה משחק ככה ככה אבל הקבוצה קלעה טוב ושמרה כמו שצריך ואני שמח. ידענו למצוא את השחקנים החמים שקלעו גם זריקות קשות. הם היו טובים במחצית הראשונה אבל עלינו אגרסיבים במחצית השנייה והכרענו את המשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully